1-кезең: Strategic
Ұзақтығы: 6 апта
Уақыт ресурсы: 130 сағат
Классикалық маркетинг сізбен жұмыс істегісі келетін клиенттерді тартады. ABM — сіз жұмыс істегіңіз келетін клиенттерді тартады.
ABM-дегі барлық маркетингтік әрекеттердің 80–100%-ы мақсатты компаниялардағы нақты шешім қабылдаушыларға бағытталады. Бұл конверсияны едәуір арттырады және клиент тарту құнын (CAC) төмендетеді.
Біз клиенттерді тартып қана қоймай, оларды ұстап тұратын кешенді B2B-маркетинг жүйесін әзірлейміз. Бұл үшін амбассадорлардың парақшалары арқылы жекелендірілген брендинг пен дәстүрлі әдістермен қамту мүмкін емес аудиторияға арналған креативті тәсілдер қолданылады.
ABM негізі — контент, жарнама, лидогенерация және сатылымның синергиясы. Бұл процесте бірнеше команда бір мақсатқа — сіздің бизнесіңізді масштабтауға бірігеді.






Біз нақты шешім қабылдаушыларға бағытталған хабарламаларды дәл жеткізуге мүмкіндік беретін арналарды қолданамыз:



