Account-Based Marketing
(ABM)

Классикалық маркетинг сізбен жұмыс істегісі келетін клиенттерді тартады. ABM — сіз жұмыс істегіңіз келетін клиенттерді тартады.

ABM-дегі барлық маркетингтік әрекеттердің 80–100%-ы мақсатты компаниялардағы нақты шешім қабылдаушыларға бағытталады. Бұл конверсияны едәуір арттырады және клиент тарту құнын (CAC) төмендетеді.

Өтінім жіберу

Біз клиенттерді тартып қана қоймай, оларды ұстап тұратын кешенді B2B-маркетинг жүйесін әзірлейміз. Бұл үшін амбассадорлардың парақшалары арқылы жекелендірілген брендинг пен дәстүрлі әдістермен қамту мүмкін емес аудиторияға арналған креативті тәсілдер қолданылады.

ABM негізі — контент, жарнама, лидогенерация және сатылымның синергиясы. Бұл процесте бірнеше команда бір мақсатқа — сіздің бизнесіңізді масштабтауға бірігеді.

Максим Соколюк
Head of Email Marketing

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Account-Based Marketing — бұл кең аудиторияға емес, нақты компаниялар мен шешім қабылдаушыларға бағытталған B2B-стратегия.

Негізгі клиенттерге арналған маркетинг жекелендірілген контент, таргеттелген жарнама, тікелей байланыс және маркетинг пен сатылымның үйлесімді жұмысы арқылы жүзеге асады.

ABM — сіз жұмыс істегіңіз келетін клиенттерді тартады

ABM қажет, егер сізде:
маркетингпен бірігуге дайын сатылым командасы бар
ұзақ мәміле циклі — бір айдан бірнеше жылға дейін
нишалық нарық — 50–5000 мақсатты компания
қиын B2B өнімдер немесе құны жоғары қызметтер (LTV $10 000+)

Мақсатты клиенттерге бағытталған маркетинг келесі салаларда тиімді:

IT-компаниялар
SaaS өнімдер
Консалтингтік бизнес
Заңгерлік қызметтер
Жылжымайтын мүлік агенттіктері
Құрылыс компаниялары
Девелоперлер
FinTech саласы
Сақтандыру
Күрделі және тар нарықта жұмыс істейтін B2B компаниялар

Қандай коммуникация арналары қолданылады:

Біз нақты шешім қабылдаушыларға бағытталған хабарламаларды дәл жеткізуге мүмкіндік беретін арналарды қолданамыз:

Email және LinkedIn Outreach — мақсатты компаниялардағы шешім қабылдайтын басшылармен персонализирленген байланыс орнатамыз.
Әлеуметтік желілердегі ақылы жарнама — Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn платформаларында email-мекенжайлар тізімі бойынша және look-a-like аудиторияға дәл бағытталған жарнама жүргіземіз.
Басқа digital құралдар — әр аккаунтпен жеке жұмыс істеу үшін ретаргетинг, кастомды лендингтер және автоворонкалар қолданамыз.

Қандай коммуникация арналары қолданылады:

Email және LinkedIn Outreach — мақсатты компаниялардағы шешім қабылдайтын басшылармен персонализирленген байланыс орнатамыз.
Әлеуметтік желілердегі ақылы жарнама — Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn платформаларында email-мекенжайлар тізімі бойынша және look-a-like аудиторияға дәл бағытталған жарнама жүргіземіз.
Басқа digital құралдар — әр аккаунтпен жеке жұмыс істеу үшін ретаргетинг, кастомды лендингтер және автоворонкалар қолданамыз.

ABM қалай жұмыс істейді:

Потенциалды клиент компанияларын және шешім қабылдауға қатысатын стейкхолдерлерді табамыз.
Бұл базаны контакт мәліметтері және персонализирленген ақпаратпен толықтырамыз.
Стейкхолдерлерді LinkedIn-де сіздің амбассадорларыңыздың контактілеріне қосамыз, Google, Meta, TikTok және LinkedIn платформаларында жарнама арқылы «прогрев» жасаймыз.
Стейкхолдерлердің посттарына комментарий қалдырып, өз жарияланымдарымыз арқылы тартымыз; вебинарлар, тегін консультациялар, лид-магниттерді жарнамалаймыз.
Email және LinkedIn арқылы стейкхолдерлерді кездесуге, демо немесе консультацияға шақырамыз.
Жауап бергендерді кейстер, чек-листтер, іс-шараларға шақырулар арқылы қосымша «прогрев» жасаймыз, қызыққандарға презентациялар, болжамдар, спецификациялар ұсынамыз.
Сауда ұсыныстарын жасаймыз және келіссөздер жүргіземіз.

ABM қызметі қалай жұмыс істейді:

Стратегиялық ABM басқару
Компаниялар мен негізгі стейкхолдерлерді іздеу
Амбассадорлар мен бизнес профильдерін дамыту
PPC Email және Look-a-like таргетингпен Google, Meta, LinkedIn және TikTok Ads
Email және LinkedIn Outreach

Қолданылатын құралдар мен технологиялар

Meet Alfred
Campaign
Manager
| Ads
| Ads
Tag Manager
Meet Alfred
Campaign
Manager
| Ads
| Ads
Tag Manager

Жобаны іске асыру ұзақтығы

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

1-кезең: Strategic

Мақсат: ABM стратегиясын әзірлеу
Ұзақтығы: 6 апта
Уақыт ресурсы: 130 сағат

2-кезең: Setup

Мақсат: ABM іске қосу
Ұзақтығы: 2 апта
Уақыт ресурсы: 150 сағат

3-кезең: Алғашқы нәтижелер

Мақсат: Алғашқы нәтижелерді алу және талдау
Ұзақтығы: 1 ай
Уақыт ресурсы: 255 сағат

4-кезең: Оңтайландыру

Мақсат: ABM тиімділігін арттыру
Ұзақтығы: 6 апта
Уақыт ресурсы: 130 сағат

5-кезең: Масштабтау

Мақсат: Пайданы арттыру
Ұзақтығы: ай сайын
Уақыт ресурсы: 260 сағат

Конверсия мен табысты арттыруға дайынсыз ба?

Біз сіздің бизнесіңізге арналған нақты бюджетпен және ABM қызметінің толық құрамымен жекелендірілген ұсыныс дайындаймыз.
Жобаны талқылау

Біздің клиенттер не дейді?

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

ABM маркетинг дегеніміз не?

ABM (Account-Based Marketing) — бұл B2B стратегиясы, ол бизнес үшін ең құнды клиенттер немесе компаниялар (аккаунттар) бойынша персонализирленген жұмысқа бағытталған.

ABM мен дәстүрлі B2B маркетингтің айырмашылығы неде?

ABM — B2B маркетинг ішіндегі тар бағытталған тәсіл. Егер классикалық B2B кең аудиторияға бағытталса, account based маркетингтек ICP-ге сәйкес келетін нақты компаниялармен жұмыс істейді.

ABM маркетинг агенттігі не істейді?

Мақсатты аккаунттарды анықтайды, стейкхолдерлер базасын жинайды, LinkedIn, Email және PPC арқылы жекелендірілген кампанияларды іске қосады, нүктелік лидогенерациямен айналысады, лидтермен байланыс орнатады, оларды кездесуге дейін «жылытады», сатылымды масштабтауға көмектеседі

ABM қызметіне тапсырыс беру үшін сайттағы форма арқылы өтінім қалдырыңыз — менеджер сізбен байланысады.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.