ASA
App Store дүкеніндегі қолданба жарнамасы

2014 жылдан бастап Netpeak агенттігі mobile performance marketing бағытын дамытып келеді. Біз мобильді қосымшаларды ілгерілетуде ізашар болдық, сондықтан біз сараптаманы жетілдірдік және оны жобаңызды дамытуға бағыттауға дайынбыз.

Apple SearchAds орнату және оңтайландыру қызметінің бөлігі ретінде біз App Store дүкеніндегі тиімді жарнамалар арқылы қолданбаңызды пайдаланушылар санын көбейтеміз.

Өтінім жіберу

Біздің сараптама нарыққа қарамастан мобильді аналитикадан бастап қолданбаларды оңтайландыруға дейін мобильді қосымшаларды ілгерілетудің көптеген құралдарын тиімді қолдануға мүмкіндік береді.

Осы құралдардың бірі — Apple Search Ads, оны орнату аз уақыт ішінде қолданба инсталының танымалдығы мен санын арттыруға мүмкіндік береді.

Радомир Новкович
Head of Netpeak RadASO

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →

ASA дегеніміз не?

Apple Search Ads — бұл App Store дүкеніндегі қосымшаның жарнамасы, ол cost-per-tap принципі бойынша жұмыс істейді (жарнама беруші жарнаманы басқаны үшін төлейді). Бұл тәсіл жаңа пайдаланушыларды тартуға ғана емес, сонымен қатар дүкендегі қолданба көрсетілімінің санын көбейтуге мүмкіндік береді.

Біз Сіздің жобаңыздың максималды өтелуіне қол жеткізу үшін ең жақсы тәжірибелер мен жеке әзірлемелерді қолдана отырып, ASA-ны тиімді басқаруды ұсынамыз.

ASA артықшылықтары

Үйлесімділік

ASA — бұл iOS-та қосымшаларды ілгерілету үшін өте қолайлы жарнама.

Жоғары конверсия

Пайдаланушы Сіздің жарнамаңызды жаңа қолданбаны іздеген кезде көреді.

Параметрлердің икемділігі

Сіз тіпті кілт сөз деңгейінде ставканы реттей аласыз.

Біз не ұсынамыз

Netpeak ұсынған "толық жабдықталған "ASA-ны тиімді жүргізу" :

Discovery Campaigns-те жаңа іздеулерді үнемі қадағалап отыру және аудиторияның қажеттіліктеріне сәйкес ілгерілету стратегиясын оңтайландыру.

Негізгі және қосымша көрсеткіштер жиынтығы бойынша жарнамалық кампанияның кірістілігін автоматты түрде бақылау.

Органикалық негізгі сұраныс бойынша 1-орынға шыққан кезде жарнаманы автоматты түрде тоқтату. Егер біз бірінші позицияны жоғалтсақ — жарнаманы қайтадан қосамыз.

Неліктен ASA-ны іске қосу керек?

1. ASOS үшін конверсияны арттыру

ASA — қандай сұраулар орнатуларға жақсы түрлендірілетінін түсінудің тамаша құралы. Оларды Сіздің ASO-стратегияңызда қолдануға болады.

2. ASOS үшін семантикалық ядроның кеңеюі

ASA-да кең немесе іздеу сәйкестігін пайдаланған кезде, Apple Сізге сәйкес іздеу сұрауларын автоматты түрде табады. Оларды ASO-да органикалық шығарылымнан көбірек тұтынушыларды тарту үшін пайдалануға болады.

3. Жоғары сапалы және мақсатты орнатуларды алу

ASA орнатулары әлеуметтік желілердегі таргеттелген жарнама арналарына қарағанда анағұрлым сәйкес келеді. Егер Facebook-те қолданушы кездейсоқ қолданбаның жарнамасын көрсе, онда ол оны қызығушылықпен орнатады. Apple Search жарнамасы қазіргі уақытта пайдаланушыға қажет нәрсені ұсынады — жарнамамен байланыс кезінде ол дүкеннен жаңа қосымшаны іздейді.

4. Бәсекелестердің брендтік сұраныстары бойынша трафикті ұстап қалу

Apple SearchAds-те бәсекелестің атауы бойынша таргетингті іске қосу арқылы Сіз іздеу нәтижелерінде олардан жоғары бола аласыз және осылайша оның мақсатты аудиториясының үлесін ұстай аласыз.

5. Сұраныстардың "құндылығын" анықтау және қолданбадағы оқытуды теңшеу

Apple қолданбаны ASA арқылы орнатқаннан кейін пайдаланушы келген негізгі сұрау туралы ақпаратты тікелей қолданбада алуға мүмкіндік береді. Бұл ақпаратты Сіздің аналитикалық жүйеңізге (Amplitude немесе Firebase) экспорттауға және LTV-ді кілт сөздер бойынша есептеуге болады. Сондай-ақ, жаңа пайдаланушыны тіркеуге әкелген кілт сөзді бірден анықтауға және оның мақсаттарына сәйкес жүруді реттеуге болады.

Біз ASA шеңберінде не істейміз

Әр ел үшін біз 2 науқан жасаймыз: Discovery және Exact

Бұл жарнамаларды 100% жұмыс істейтін сұраныстар бойынша да, анық болмауы мүмкін жаңалары бойынша да көрсетуге мүмкіндік береді.

Біз жарнамалық аккаунттың SKAG-based құрылымын қолданамыз

SKAG (single Keyword ad Groups) — хабарландыру топтары деңгейінде әрбір фраза бойынша мақсатты әрекеттер туралы деректерді алуға мүмкіндік беретін бір кілт сөзі бар хабарландыру топтары.

Discovery Campaigns-те жаңа сұраулар мен іздеу шарттарын үнемі қадағалап отырамыз

Бұл мақсатты аудиториямен айқын емес байланыс нүктелерін табуға және жарнамалық кампанияларды одан да тиімді етуге мүмкіндік береді.

Exact Campaigns мониторингі

Егер нақты сұранысқа бағытталған кампаниялардың жұмысы жоспарға сәйкес келмесе, біз тез арада өзгертулер енгізіп, оларды оңтайландырамыз.

Біз деректерді бастапқы жинауды жүргіземіз

Біз айқындық пен ашықтықты жақтаймыз, сондықтан біз әрбір жарнамалық кампанияны талдаймыз және тиімділікті жақсарту бойынша ұсыныстармен есеп дайындаймыз.

Біздің клиенттердің жетістіктері

Инсталлы по цене пирожка — кейс Apple Search Ads для приложения OLX Украина

Ecommerce қосымшасын қалай тиімді етуге болады — LeBoutique сауда клубының кейсі

Как мы продвигали приложение в Instagram и получили CPI в два раза ниже, чем в Facebook

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.