2014 жылдан бастап Netpeak агенттігі mobile performance marketing бағытын дамытып келеді. Біз мобильді қосымшаларды ілгерілетуде ізашар болдық, сондықтан біз сараптаманы жетілдірдік және оны жобаңызды дамытуға бағыттауға дайынбыз.
Apple SearchAds орнату және оңтайландыру қызметінің бөлігі ретінде біз App Store дүкеніндегі тиімді жарнамалар арқылы қолданбаңызды пайдаланушылар санын көбейтеміз.
Біздің сараптама нарыққа қарамастан мобильді аналитикадан бастап қолданбаларды оңтайландыруға дейін мобильді қосымшаларды ілгерілетудің көптеген құралдарын тиімді қолдануға мүмкіндік береді.
Осы құралдардың бірі — Apple Search Ads, оны орнату аз уақыт ішінде қолданба инсталының танымалдығы мен санын арттыруға мүмкіндік береді.
Apple Search Ads — бұл App Store дүкеніндегі қосымшаның жарнамасы, ол cost-per-tap принципі бойынша жұмыс істейді (жарнама беруші жарнаманы басқаны үшін төлейді). Бұл тәсіл жаңа пайдаланушыларды тартуға ғана емес, сонымен қатар дүкендегі қолданба көрсетілімінің санын көбейтуге мүмкіндік береді.
Біз Сіздің жобаңыздың максималды өтелуіне қол жеткізу үшін ең жақсы тәжірибелер мен жеке әзірлемелерді қолдана отырып, ASA-ны тиімді басқаруды ұсынамыз.
ASA — бұл iOS-та қосымшаларды ілгерілету үшін өте қолайлы жарнама.
Пайдаланушы Сіздің жарнамаңызды жаңа қолданбаны іздеген кезде көреді.
Сіз тіпті кілт сөз деңгейінде ставканы реттей аласыз.
Netpeak ұсынған "толық жабдықталған "ASA-ны тиімді жүргізу" :
Discovery Campaigns-те жаңа іздеулерді үнемі қадағалап отыру және аудиторияның қажеттіліктеріне сәйкес ілгерілету стратегиясын оңтайландыру.
Негізгі және қосымша көрсеткіштер жиынтығы бойынша жарнамалық кампанияның кірістілігін автоматты түрде бақылау.
Органикалық негізгі сұраныс бойынша 1-орынға шыққан кезде жарнаманы автоматты түрде тоқтату. Егер біз бірінші позицияны жоғалтсақ — жарнаманы қайтадан қосамыз.
ASA орнатулары әлеуметтік желілердегі таргеттелген жарнама арналарына қарағанда анағұрлым сәйкес келеді. Егер Facebook-те қолданушы кездейсоқ қолданбаның жарнамасын көрсе, онда ол оны қызығушылықпен орнатады. Apple Search жарнамасы қазіргі уақытта пайдаланушыға қажет нәрсені ұсынады — жарнамамен байланыс кезінде ол дүкеннен жаңа қосымшаны іздейді.
Apple SearchAds-те бәсекелестің атауы бойынша таргетингті іске қосу арқылы Сіз іздеу нәтижелерінде олардан жоғары бола аласыз және осылайша оның мақсатты аудиториясының үлесін ұстай аласыз.
Apple қолданбаны ASA арқылы орнатқаннан кейін пайдаланушы келген негізгі сұрау туралы ақпаратты тікелей қолданбада алуға мүмкіндік береді. Бұл ақпаратты Сіздің аналитикалық жүйеңізге (Amplitude немесе Firebase) экспорттауға және LTV-ді кілт сөздер бойынша есептеуге болады. Сондай-ақ, жаңа пайдаланушыны тіркеуге әкелген кілт сөзді бірден анықтауға және оның мақсаттарына сәйкес жүруді реттеуге болады.
Бұл жарнамаларды 100% жұмыс істейтін сұраныстар бойынша да, анық болмауы мүмкін жаңалары бойынша да көрсетуге мүмкіндік береді.
SKAG (single Keyword ad Groups) — хабарландыру топтары деңгейінде әрбір фраза бойынша мақсатты әрекеттер туралы деректерді алуға мүмкіндік беретін бір кілт сөзі бар хабарландыру топтары.
Бұл мақсатты аудиториямен айқын емес байланыс нүктелерін табуға және жарнамалық кампанияларды одан да тиімді етуге мүмкіндік береді.
Егер нақты сұранысқа бағытталған кампаниялардың жұмысы жоспарға сәйкес келмесе, біз тез арада өзгертулер енгізіп, оларды оңтайландырамыз.
Біз айқындық пен ашықтықты жақтаймыз, сондықтан біз әрбір жарнамалық кампанияны талдаймыз және тиімділікті жақсарту бойынша ұсыныстармен есеп дайындаймыз.