1. Өсу нүктелерін табу үшін бизнесіңізге енеміз
Discovery & Research:
- Q&A session;
- Нарық трендтері;
- Best practiсe;
- Қорытындылар мен ұсыныстар.
Қызмет брендпен жұмыс істеудің кешенді шешімін қарастырады: брендтің миссиясы мен құндылықтарын тұжырымдаудан, бәсекелестерден ерекшеленіп, оңтайлы медиа арналарды түсінуден бастап, brand awareness құруға, бренд атрибуттары мен жарнамалық науқандардың мысалдарын жасауға дейін.
Өтінім жіберуТиімді бренд стратегиясы — Сіздің сатылымыңыздың өсуінің жаңа жолдарын табудың кілті.
Жақсы құрастырылған миссия мәлімдемесі компанияның стратегиялық жоспарлау және шешім қабылдау процестерінің жетекші жұлдызы болып табылады, бұл барлық күш-жігердің оның негізгі мақсаттарына сәйкес келуін қамтамасыз етеді.
Біз не істейміз?
Біз анықтаймыз:
компания немен айналысады;
ол кімге қызмет етеді;
оның негізгі құндылықтары;
компания ұзақ мерзімді перспективада қол жеткізуге тырысады.
Неліктен бұл маңызды?
Компанияның танылатын және табысты болуына мүмкіндік беретін күшті жақтарын және сипаттамаларын анықтауға мүмкіндік береді.
Даму векторын орнатуға және басымдық беруге мүмкіндік береді.
Бұл брендке, өнімге немесе қызметке арналған маркетингтік нишаны әртүрлі стратегиялармен, соның ішінде: баға белгілеу, ілгерілету, байланыс және тарату арқылы сәйкестендіру және "иемденуге" тырысу жайында.
Біз не істейміз?
Бірегей кескін жасаймыз.
Біз бәсекелес брендтермен салыстырғанда бренд үшін мақсатты аудиторияның санасында қабылдау мен орын құрамыз.
Біз бренд бағытталған негізгі мақсатты аудиторияның қысқаша сипаттамасымен позициялау туралы хабарлама жасаймыз.
Неліктен бұл маңызды?
Сізге адалдықты алуға және мақсатты аудиторияңыздың сақталуын арттыруға мүмкіндік береді.
Бәсекелестерден ерекшеленуге мүмкіндік береді.
Позволяет сделать ваш продукт более привлекательным.
Брендинг пен коммуникациядағы дауыс үні компанияның коммуникациялық стратегиясына енетін тұлға мен эмоцияны білдіреді. Ол таңдалған сөздерді ғана емес, олардың айтылу немесе жазылу ретін, ритмін және қарқынын да қамтиды.
Біз не істейміз?
Біз брендтің жеке басын, берілу әдісін, МА-мен қарым-қатынасты таңдаймыз.
Әлеуметтік желілер, электрондық пошта, баспа материалдары болсын, Сіздің Tone of voice бейімделуін ортаға сәйкес жасаймыз.
Біз Tone of voice-ті әлеуметтік желіге, электрондық таратылым, баспа материалдарына бейімдейміз,
Неліктен бұл маңызды?
Мақсатты аудиториямен эмоционалды байланыс орнатуға мүмкіндік береді.
Создать одинаковую коммуникацию во всех каналах, которая соответствует бренду.
Брендтің құндылығын кез келген визуалды элементтерге аударамыз.
Біз не істейміз?
Біз Сіздің бизнесіңіздің сәттілігіне жету үшін қажет нәрсенің бәрін жасаймыз.
Түсі.
Қаріп.
Қолтаңба стилі.
Логотип.
Неліктен бұл маңызды?
Тұтынушылардың 81% сатып алуды қарастыру үшін брендке сенуі керек.
Түс бренд туралы хабардарлықты 80% дейін арттырады.
Тұтынушылар брендтің түсін оның атауынан гөрі 81% жиі еске алады.
Адам визуалды ақпаратты жақсы қабылдайды және визуалдың 80% дейін қабылдайды.
Өнім туралы жылдам шешімдердің 90% тек түс есебінен қабылданады.
Discovery & Research:
Біз аудиториямен жұмыс істейміз және орындаймыз:
Бренд стратегиясын әзірлеу:
Сәйкестікті дамыту:
Бұл уақытты, күш-жігерді және үнемі жетілдіруді қажет ететін ұзақ процесс. Брендті дамыту стратегиясын құру қажет, оған мыналар кіреді:
Сайттағы форманы толтырыңыз және біздің сарапшылар Сізге тиімді ілгерілету әдістерін таңдауға көмектеседі.
Маркетингтік және брендтік стратегия — бұл әртүрлі мақсаттар мен нәтижелерге ие екі түрлі тұжырымдама. Маркетингтік стратегия өнімді немесе қызметті ілгерілетуге, яғни максималды сатылымға қол жеткізуге және мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған. Ол тиімді жарнамалық кампанияларды құруға, тиісті маркетингтік құралдарды пайдалануға және клиенттерді тартуға бағытталған.
Бренд стратегиясы брендтің өзін, оның жеке басын және бірегейлігін белсенді қалыптастыруға бағытталған. Ол тұтынушылар арасында бренд туралы жағымды түсінік қалыптастыруға, сенім мен адалдықты қалыптастыруға бағытталған. Бренд стратегиясы визуалды сәйкестікті дамытуды, бренд құндылықтарын құруды, нарықта бірегей позицияны қалыптастыруды қамтиды.
Қысқаша айтқанда, маркетингтік стратегия бизнес-жоспарларды жүзеге асыруға және қаржылық мақсаттарға жетуге бағытталған, ал бренд стратегиясы сәйкесінше қаржылық көрсеткіштерге (нәтижеге) әсер ететін брендтің сәйкестігі мен адалдығын құруға бағытталған. Екі стратегия да бизнестің сәттілігі үшін маңызды және мұқият жоспарлауды, енгізуді және орындауды қажет етеді.
Brand awareness — бұл мақсатты аудитория арасында бренд туралы танымал болу дәрежесі. Адамдардың брендтің, оның өнімдерінің немесе қызметтерінің бар екендігі туралы қаншалықты білетіндігінің көрсеткіші. Brand awareness деңгейі неғұрлым жоғары болса, тұтынушылар тауарды немесе қызметті сатып алу кезінде дәл осы брендті таңдау ықтималдығы соғұрлым жоғары болады.