Бренд стратегиясын әзірлеу

Қызмет брендпен жұмыс істеудің кешенді шешімін қарастырады: брендтің миссиясы мен құндылықтарын тұжырымдаудан, бәсекелестерден ерекшеленіп, оңтайлы медиа арналарды түсінуден бастап, brand awareness құруға, бренд атрибуттары мен жарнамалық науқандардың мысалдарын жасауға дейін.

Өтінім жіберу

Тиімді бренд стратегиясы — Сіздің сатылымыңыздың өсуінің жаңа жолдарын табудың кілті.

Алексей Емельянович
Head of Netpeak Creative

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Бренд-стратегия — бұл брендті дамытудың ұзақ мерзімді жоспары, ол әдетте жалпы маркетингтік стратегияға кіреді және бренд туралы танымал болу, оны бәсекелестерден ажырату және тұтынушылармен эмоционалды байланыс орнату үшін жасалған.

Сенім, адалдық және бедел қалыптастырыңыз

Тұтынушылардың шамамен 64%  брендпен ортақ құндылықтар олардың байланысының негізі деп санайды
Орташа алғанда, брендтің тұрақтылығы кірісті 23%-ға арттырады. Брендті бағалау кезінде эмоциялар мен тәжірибелер логика мен фактілерден гөрі адамдар үшін үлкен рөл атқарады
Брендті бағалау кезінде эмоциялар мен тәжірибелер логика мен фактілерден гөрі адамдар үшін үлкен рөл атқарады
Брендпен байланысты клиенттер компанияға байланысты емес клиенттерге қарағанда 52% артық
Тиімді брендинг стратегиясы онлайн жарнамадағы шерту жылдамдығын 2-3 есе арттыра алады.
Табысты бренд-стратегия Сіздің мақсатты нарықты терең түсінуді, брендті орналастыруға мұқият қарауды және барлық медиа арналарды тиімді тартуды талап етеді және үш негізгі мәселені шешуге бағытталған:
  • компанияның нарықтағы позициясын нығайту;
  • тұтынушылардың адалдық деңгейін арттыру;
  • сату мен пайданың артуы.

Бренд-стратегияны әзірлеу мыналарды қамтиды

Миссияның анықтамасы

Жақсы құрастырылған миссия мәлімдемесі компанияның стратегиялық жоспарлау және шешім қабылдау процестерінің жетекші жұлдызы болып табылады, бұл барлық күш-жігердің оның негізгі мақсаттарына сәйкес келуін қамтамасыз етеді.
Біз не істейміз?
Біз анықтаймыз:

  • компания немен айналысады;

  • ол кімге қызмет етеді;

  • оның негізгі құндылықтары;

  • компания ұзақ мерзімді перспективада қол жеткізуге тырысады.

Неліктен бұл маңызды?

  • Компанияның танылатын және табысты болуына мүмкіндік беретін күшті жақтарын және сипаттамаларын анықтауға мүмкіндік береді.

  • Даму векторын орнатуға және басымдық беруге мүмкіндік береді.

Брендті орналастыру

Бұл брендке, өнімге немесе қызметке арналған маркетингтік нишаны әртүрлі стратегиялармен, соның ішінде: баға белгілеу, ілгерілету, байланыс және тарату арқылы сәйкестендіру және "иемденуге" тырысу жайында.
Біз не істейміз?

  • Бірегей кескін жасаймыз.

  • Біз бәсекелес брендтермен салыстырғанда бренд үшін мақсатты аудиторияның санасында қабылдау мен орын құрамыз.

  • Біз бренд бағытталған негізгі мақсатты аудиторияның қысқаша сипаттамасымен позициялау туралы хабарлама жасаймыз.

Неліктен бұл маңызды?

  • Сізге адалдықты алуға және мақсатты аудиторияңыздың сақталуын арттыруға мүмкіндік береді.

  • Бәсекелестерден ерекшеленуге мүмкіндік береді.

  • Позволяет сделать ваш продукт более привлекательным.

Tone of voice

Брендинг пен коммуникациядағы дауыс үні компанияның коммуникациялық стратегиясына енетін тұлға мен эмоцияны білдіреді. Ол таңдалған сөздерді ғана емес, олардың айтылу немесе жазылу ретін, ритмін және қарқынын да қамтиды.
Біз не істейміз?

  • Біз брендтің жеке басын, берілу әдісін, МА-мен қарым-қатынасты таңдаймыз.

  • Әлеуметтік желілер, электрондық пошта, баспа материалдары болсын, Сіздің Tone of voice бейімделуін ортаға сәйкес жасаймыз.

  • Біз Tone of voice-ті әлеуметтік желіге, электрондық таратылым, баспа материалдарына бейімдейміз,

Неліктен бұл маңызды?

  • Мақсатты аудиториямен эмоционалды байланыс орнатуға мүмкіндік береді.

  • Создать одинаковую коммуникацию во всех каналах, которая соответствует бренду.

Сәйкестік

Брендтің құндылығын кез келген визуалды элементтерге аударамыз.
Біз не істейміз?
Біз Сіздің бизнесіңіздің сәттілігіне жету үшін қажет нәрсенің бәрін жасаймыз.

  • Түсі.

  • Қаріп.

  • Қолтаңба стилі.

  • Логотип.

Неліктен бұл маңызды?

  • Тұтынушылардың 81%  сатып алуды қарастыру үшін брендке сенуі керек.

  • Түс бренд туралы хабардарлықты 80% дейін арттырады.

  • Тұтынушылар брендтің түсін оның атауынан гөрі 81% жиі еске алады.

  • Адам визуалды ақпаратты жақсы қабылдайды және визуалдың 80% дейін қабылдайды.

  • Өнім туралы жылдам шешімдердің 90% тек түс есебінен қабылданады.

Брендтің дамуы не береді?

Брендтің тиімді стратегиясы Сізге бәсекеге қабілетті нарықта ерекшеленуге, клиенттердің ұзақ мерзімді адалдығын қалыптастыруға, бизнесіңізді дамытуға көмектеседі:
  • Бәсекелестер арасында саралау.
  • Бизнесті кеңейту.
  • Веб-ресурстың тиімділігін жақсарту.
  • Бағаны орташа нарықтық деңгейден жоғары деңгейде орнату.
  • Компания неғұрлым беделді болса, соғұрлым білікті кадрлар оған кіруге ұмтылады.

Мықты бренд пен табысты бизнес құруға көмектесеміз

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Біз қызмет аясында не істейміз:

1. Өсу нүктелерін табу үшін бизнесіңізге енеміз

Discovery & Research:

2. Сіздің брендіңізбен эмоционалды байланыс орнату үшін аудиторияны зерттейміз

Біз аудиториямен жұмыс істейміз және орындаймыз:

  • Сегментация;
  • Тұтынушы туралы түсінік;
  • Мотивтер, кедергілер;
  • CJM (Customer Journey Map)

3. Біз тұтынушымен (МА) сана мен қарым-қатынас тәсілін қалыптастырамыз. Сіздің бірегейлігіңізді қалыптастырамыз және нарықтағы басқа ойыншылардан негізгі айырмашылықты табамыз

Бренд стратегиясын әзірлеу:

  • Брендтің мәні (миссия, визия) ;
  • Кілт хабарлама;
  • Позициялау;
  • TOV.

4. Біз визуалды бейнені және брендті қабылдауды қалыптастырамыз, ерекшеленуге және есте қалуға көмектесеміз

Сәйкестікті дамыту:

  • logo (қаріпке немесе белгіге негізделген);
  • brand colors (брендтің түс коды);
  • typography (фирмалық қаріптер, жүйелік дизайн, графикалық элементтер);
  • Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin)әлеуметтік желілердің визуалды шешімі;
  • промо-материалдар (веб-баннерлер);
  • presentations (презентация үлгісі,слайдтың дизайн шебері 4 бет);
  • merch (5-ке дейін ішкі мерч элементтерін әзірлеу, gift pack, welcome box).

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

Брендті қалай ілгерілетуге болады?

Бұл уақытты, күш-жігерді және үнемі жетілдіруді қажет ететін ұзақ процесс. Брендті дамыту стратегиясын құру қажет, оған мыналар кіреді:

  • Әлеуметтік медианы пайдалану Сіздің МА-мен тез араласуға және брендке көбірек назар аударуға көмектеседі.
  • Контентті маркетинг Сіздің сараптамаңызды көрсетуге және Сіздің МА-ның назарын аударуға мүмкіндік береді.
  • Жаңа клиенттерді тарту және сенімділікті арттыру үшін инфлюенсерлермен жұмыс.
  • Веб-ресурсыңызға ақылы трафикті және сол сияқтыларды пайдаланыңыз.
  • Аналитика мен нәтижелерді қадағалаңыз, және стратегияңызға түзетулер енгізіңіз.

Сайттағы форманы толтырыңыз және біздің сарапшылар Сізге тиімді ілгерілету әдістерін таңдауға көмектеседі.

Бренд-стратегия мен маркетингтік стратегияның айырмашылығы неде?

Маркетингтік және брендтік стратегия — бұл әртүрлі мақсаттар мен нәтижелерге ие екі түрлі тұжырымдама. Маркетингтік стратегия өнімді немесе қызметті ілгерілетуге, яғни максималды сатылымға қол жеткізуге және мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған. Ол тиімді жарнамалық кампанияларды құруға, тиісті маркетингтік құралдарды пайдалануға және клиенттерді тартуға бағытталған.

Бренд стратегиясы брендтің өзін, оның жеке басын және бірегейлігін белсенді қалыптастыруға бағытталған. Ол тұтынушылар арасында бренд туралы жағымды түсінік қалыптастыруға, сенім мен адалдықты қалыптастыруға бағытталған. Бренд стратегиясы визуалды сәйкестікті дамытуды, бренд құндылықтарын құруды, нарықта бірегей позицияны қалыптастыруды қамтиды.

Қысқаша айтқанда, маркетингтік стратегия бизнес-жоспарларды жүзеге асыруға және қаржылық мақсаттарға жетуге бағытталған, ал бренд стратегиясы сәйкесінше қаржылық көрсеткіштерге (нәтижеге) әсер ететін брендтің сәйкестігі мен адалдығын құруға бағытталған. Екі стратегия да бизнестің сәттілігі үшін маңызды және мұқият жоспарлауды, енгізуді және орындауды қажет етеді.

Brand awareness дегеніміз не?

Brand awareness — бұл мақсатты аудитория арасында бренд туралы танымал болу дәрежесі. Адамдардың брендтің, оның өнімдерінің немесе қызметтерінің бар екендігі туралы қаншалықты білетіндігінің көрсеткіші. Brand awareness деңгейі неғұрлым жоғары болса, тұтынушылар тауарды немесе қызметті сатып алу кезінде дәл осы брендті таңдау ықтималдығы соғұрлым жоғары болады.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.