Бизнеске арналған чат-боттарды әзірлеу

Жазылушылар базасын жинауды орнатамыз. Чат-бот үшін триггерлер мен сату айналымын әзірлейміз. Сіздің бизнесіңізге арналған чат-ботты орнатамыз. Бот жазылушыларына жаппай және сегменттелген хабарламалар дайындаймыз.

Өтінім жіберу

Біздің қызметіміз дәстүрлі қызмет көрсетуден асып түсуге мүмкіндік береді. Бұл процестерді автоматтандырудың, жылдам және жекелендірілген қолдаудың және тұтынушылармен тиімді қарым-қатынастың кілті. Біздің команданың тәжірибесі мен құзыреті конверсия мен сатуды арттыруға мүмкіндік береді.

Виталий Иванов
Team Lead Chatbot marketing team

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →

Тәжірибелі Netpeak сарапшыларымен маркетингтік инвестицияларыңыздың максималды тиімділігі.

18
жыл интернет-маркетингте
500+
сала сарапшылары
4000+
табысты жоба
~60
жаңа клиент ай сайын
300+
клиентті біздің команда ай сайын дамытады

Netpeak ұсынған бизнес чат-боттары: бұл не және олар не үшін қажет

Бизнеске арналған боттар —  бұл Сіздің бизнесіңіз аудиториямен жаппай немесе жеке байланыс орната алатын және бизнес-процестерді автоматтандыратын мессенджердегі чат (Telegram, Whatsapp, Facebook, Instagram) түріндегі бағдарлама.
Сіздің маркетингтік стратегияңыздың бөлігі және процестерді оңтайландырудың қуатты құралы ретінде боттар көмектеседі:
  • клиенттердің сұрақтарына тез және тиімді жауап беру, тауарлар мен қызметтер туралы ақпарат беру, төлем операцияларын орындау, қолдау мен сүйемелдеуді қамтамасыз ету және т. б;

  • адам ресурсынсыз тәулік бойы мақсатты аудиторияңызбен қарым-қатынас жасау, осылайша тиімдірек және жекелендірілген қызметті қамтамасыз ету;

  • клиенттер туралы деректерді жинау және талдау, олардың қажеттіліктері мен тілектерін түсіну;

  • тиімді байланыс стратегиясын құру және сатуды арттыру;

  • клиенттермен өзара әрекеттесуді автоматтандыру және юзер-френдли қызметімен қамтамасыз ету.

Чат-боттардың тиімділігінің құпиясы неде

Хабарламаларды ашудың орташа пайызы 60% бастап 90% дейін болуы мүмкін.
Сіздің бизнесіңіз үшін жеке шешімдерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Бизнес қажеттіліктеріне бейімделудің кең мүмкіндіктері CRM жүйелерімен және сайттарымен біріктірілген.
Персоналды контентті әзірлеу үшін клиенттің теңшелген деректерін пайдалана аласыз.

Бұл қызмет кімге арналған

Интернет-дүкендер

Қызмет көрсету саласының бизнесі (офлайн және онлайн)

Инфобизнес

Сіздің жеке сайтыңыз және айына 5000 астам контактілердің трафигі бар немесе жедел хабаршыларда немесе әлеуметтік желілерде (Facebook, Instagram) клиенттермен белсенді байланыс бар, бұл жағдайда Сізге сайт үшін чат-боттар қажет.
Сіз транзакциялық хабарламаларды – SMS жіберуді үнемдегіңіз келеді және мессенджерлердегі жаппай жіберулер арқылы аудиторияңызбен үнемі байланысып, бірінші және қайталанатын транзакцияларды ынталандырғыңыз келеді.
Сіз жедел хабар алмасу құралдарын белсенді пайдаланасыз және хабаршыдағы қолданбаларды өңдеу процесін жақсартқыңыз және автоматтандырғыңыз келеді. «Ұмытып қалдым», «ол басқалардың арасында адасып қалды» және «ол сөзсіз сатып алмайды» дегенді білдірмей, клиенттен төлем/шешім немесе басқа да қажетті әрекет туралы клиенттерге ескерту процестерін автоматтандырыңыз.
Сіз вебинарлар мен тікелей эфирлер арқылы сатасыз және мессенджерлер арқылы тиімді еске салғыштар мен ынталандыру арқылы осы ивенттерге трафикті арттырғыңыз келеді. Вебинарлар мен тікелей эфирлер кезінде мессенджерлердегі тиімді сату айналымдары арқылы сатылымды көбейткіңіз келеді.
Сізде күрделі өнім немесе қызмет бар және Сіз айналым арқылы сату тиімділігін арттыруыңыз керек немесе оларды мессенджер сатылымдары арқылы автоматтандыруыңыз керек.
Сіз бұл құралды сапаны жоғалтпай ең аз бюджетпен сынап көргіңіз келеді.

Чат-боттар қандай міндеттерді шешеді

Ecommerce-бизнес және қызмет көрсету салалары

  • Клиенттермен ыңғайлы байланыс орнатуға мүмкіндік береді

  • Қызмет сапасын арттырады

  • Сатудың өсуін ынталандырады

  • Бірінші сатып алуды ынталандырады

  • Қайта сату санын көбейтеді

  • Транзакциялық хабарламаларды үнемдеуге көмектеседі

Инфобизнес

  • Сату айналымын автоматтандыру

  • Тиімді онбординг жүргізу

  • Instagram вебинар айналымын енгізу

  • Вебинарлар мен курстарға арналған айналымдар

  • Аудиториямен жұмыс жасау арқылы сатылымның өсуін ынталандыру

  • Ойын механикасы арқылы өзара әрекеттесуді жақсарту

Біз қандай платформалар үшін чат-боттар жасаймыз

Қызметке не кіреді

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

Дайындық кезеңі

  • брифті толтыру;

  • бот архитектурасын құру;

  • сайтпен интеграциялау үшін ТК әзірлеу / СRМ;

  • чат-боттарды әзірлеу және оларды чат-боттарға арналған қызметке біріктіру.

Жазылушылар базасын жинауды орнату

  • жазылым нысандарын әзірлеу;

  • жазылу нысандарын интеграциялау үшін ТТ беру және оларды енгізу;

  • сәлемдесу хабарламаларын әзірлеу.

Чат-ботқа арналған триггерлер мен сату айналымдары

  • автоматты хабарламалар үшін мәтіндер мен баннерлерді әзірлеу;

  • триггерлік оқиғаларды тарату қызметіне жіберу үшін қажетті ТТ әзірлеу;

  • триггер хабарламаларын жіберу үшін сценарийлер жасау;

  • сату айналымы үшін сценарийлер жасау;

  • триггерлер мен айналымның тиімділігін тексеру және жақсарту.

Сіздің бизнесіңізге арналған чат-ботты орнату

  • сіздің бизнесіңіз үшін теңшелетін мүмкіндіктерді әзірлеу;

  • email, web push, mobile push, sms, арналармен бірге көп арналы коммуникациядағы чат-боттарды біріктіру;

  • ботқа арналған негізгі мәзірді әзірлеу.

Бот жазылушыларына жаппай және сегменттелген хабарламалар. Әр түрлі тарату үшін баннерлер мен мәтіндерді әзірлеу:

  • геймификациямен таратылымдар;

  • әрі қарай сегменттеу үшін аудиторияға тесттер мен сұрақтар жіберу;

  • науқандар мен жеңілдіктер туралы хабарламалар;

  • ақпараттық таратылымдар.

Ботты әзірлеу құны және нәтижесінде не аласыз

Бірінші кезең: іске қосу. Тиімді retention бренд жазылушыларымен ыңғайлы байланыс құралы болып табылады.

Мерзімі: 15-тен 30 күнтізбелік күнге дейін.

  • Instagram, Whatsapp, Facebook, Telegram чат-боттары жұмыс істеуге дайын.

  • Автоматтандырылған жазылушыларды жинау жүйесі: жазылым формалары мен виджеттер.

  • Қажетті сервистік функциялар мен бот параметрлері іске асырылды.

  • Жазылушыларға хабарламаларды автоматты түрде жіберу үшін триггерлік сценарийлер іске қосылды.

Екінші кезең. Чат-бот арналарының ай сайынғы дамуы бірінші кезеңнің орындалуын қамтиды.

  • Жоғары ROMI бар толыққанды маркетингтік арна ретінде чат-боттарды дамыту стратегиясын әзірлеу және іске асыру.

  • Чат-боттардың жұмысы бойынша тұрақты аналитика, ықтимал мәселелерді жылдам немесе алдын-ала шешу және арнаның өсуіне арналған шешімдерді енгізу.

  • Чат-боттарды монетизациялау тиімділігін арттыратын жаңа триггерлер мен мүмкіндіктерді үнемі енгізу.

  • Тұрақты жаппай тарату және жеке сегменттік хабарламалар жіберу арқылы абоненттермен тиімді байланыс.

Хочу чат-бот!

Біздің клиенттердің жетістіктері

Office-Expert.kz кейсі: айына 50 млн теңгеге қосымша сатып алуды қалай ынталандыруға болады

Mechta.kz кейсі: email-маркетингін нөлден бастап бір айдағы инвестицияның қайтарымына дейін қалай орнатуға болады

+30%

Жалпы кірістен

Pandora.kz кейсі: email барлық сату арналары арқылы жалпы кірістің 30% қалай әкелді

FAQ (Жиі қойылатын сұрақтар)

Менің бизнесім үшін ең жақсы чат-бот платформасы қандай?

  • Facebook Messenger: егер сіздің мақсатты аудиторияңыз Facebook-ті белсенді қолданса. Ол өз платформасында чат-боттарды құруға және орналастыруға арналған қуатты құралдарды ұсынады.

  • Telegram: егер Сіз чат-ботты көбірек басқарғыңыз келсе. Ол чат-боттарды бағдарламалаудың жетілдірілген мүмкіндіктерін ұсынады.

  • WhatsApp Business API: егер Сіз WhatsApp арқылы іскерлік байланыс үшін чат-боттарды пайдалануды жоспарласаңыз.

  • Viber: большая база активных пользователей, что составляет потенциальную аудиторию для вашего чат-бота. Вы можете отправлять сообщения, изображения, видео, аудио и другие медиафайлы. Интеграция с Viber API позволяет использовать разнообразные возможности: кнопки, шаблоны сообщений, опросы и другие.

  • Instagram: аудиторияның кең ауқымы, әсіресе интерактивті әңгімелер (әңгімелер) құру, пайдаланушыларды тарту үшін хэштегтерді және басқа мүмкіндіктерді пайдалану мүмкіндігі, Instagram Direct интеграциясы жеке хабарламалар арқылы әлеуетті клиенттермен өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді.

Біздің мамандарға хабарласуды ұсынамыз, олар Сізге сәйкес келетін нұсқаны таңдауға көмектеседі, ол үшін сайтта өтініш қалдырыңыз.

Чат-боттар бизнестің қай саласына сәйкес келеді?

  • E-commerce үшін

  • Инфобизнес

  • Банктер үшін

  • Адалдық жүйелері

  • Кафелер, мейрамханалар, пиццериялар

  • Автокөлік қызметі немесе логистика

  • Су жеткізу үшін

  • Жанармай құю станциялары үшін

  • Дәріханалар үшін

  • Супермаркеттер үшін

  • Дүкендер үшін

  • Айырбастау пункттері үшін

  • ChatKeeperBot

  • Әкімшіліктер үшін

Чат-ботты менің қолданыстағы жүйелеріммен және қосымшаларыммен біріктіруге қандай талаптар қойылады?

  • Чат-бот деректерді бөлісу үшін бар жүйелермен және қолданбалармен API арқылы өзара әрекеттесе алуы керек.

  • Деректердің қауіпсіздігін және рұқсатсыз кіруден қорғауды қамтамасыз ету.

  • Сізге ыңғайлы болу.

  • Әр түрлі жүйелермен және қосымшалармен жұмыс істеу және болашақта жаңа интеграцияларды қосу мүмкіндігін қамтамасыз ету.

  • Сізде чат-боттың қолданыстағы жүйелермен өзара әрекеттесуін бақылау және талдау мүмкіндігі болуы керек, бұл проблемаларды анықтауға және оның жұмысын жақсартуға мүмкіндік береді.

Бизнеске арналған чат-бот әзірлеушісін таңдағанда қандай факторларды ескеру керек?

  • Тәжірибе мен құзыреттілік.

  • Технологиялық стек. Әзірлеушінің дұрыс технологиялармен жұмыс істейтініне және олардың артықшылықтары мен шектеулері туралы түсінігі бар екеніне көз жеткізіңіз.

  • Дизайн тәсілі. Әзірлеуші Сіздің бизнес қажеттіліктеріңіз бен мақсаттарыңызды түсінуі керек және Сіздің талаптарыңызға сәйкес келетін чат-ботты дамыта алуы керек.

  • Әзірлеуші оның тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін чат-ботқа қолдау көрсетуі және қызмет көрсетуі керек.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.