SEO талдау
SEO бәсекелестерді талдау семантикалық ядроны, қатысушылықты және аудиторияны тарту көздерін, сондай-ақ контент пен сілтемелерді анықтауды қамтиды.
Біз аудиторияны тарту тәсілдерін, контент түрлерін және оны ұсынуды талдаймыз.
Біз бәсекелестің кілт сөздеріне талдау жасаймыз және осы салада аудиторияны тартуға мүмкіндік беретін сұрауларды анықтаймыз.
Біз бәсекелестердің сілтемелеріне талдау жасаймыз және қысқа мерзімде сәтті сілтеме стратегиясын қалыптастырамыз.
PPC талдау
PPC талдауы — бұл жарнама моделін және оның бюджетін, сондай-ақ UTP-ді зерттеу.
Бәсекелестердің жарнамаларын талдау контекстік жарнама мәтіндерін, ставкаларды, e-mail маркетингін қамтиды.
Жарнамадағы бәсекелестердің әрекеттері жарнаманың қандай әдістері келушілерді сайтқа әкелетінін және қайсысына жұмсамау керектігін анықтауға көмектеседі.
SMM
SMM бағыты — бұл әлеуметтік желілердегі бәсекелестерді, жоба аккаунттарын және таргеттелген жарнамаларды зерттеу.
Маркетингтік талдау
Маркетингтік талдау — нарықтағы бәсекелестердің жағдайын және Сіздің жобаңыздың оларға қатысты жағдайын анықтауға мүмкіндік беретін онлайн нарық үлесін талдау.