Digital marketing strategy

Біз компаниялар мен брендтерге маркетингтік мақсаттарға жету үшін дұрыс қозғалыс векторын таңдауға көмектесеміз.

Біз клиенттерді тартудың тиімді арналарын анықтаймыз, UTP әзірлейміз/жаңартамыз, желідегі қызметті оңтайландырамыз.

Өтінім жіберу

Көптеген компаниялар цифрлық маркетинг құралдарының маңыздылығы мен қуатын түсінеді, бірақ оларды нақты стратегиясыз кезең-кезеңімен пайдаланады. Соңында, бұл тәсіл күтілетін нәтиже бермейді.

Кешенді диджитал стратегиясы - бұл ең заманауи интернет-маркетинг әдістері мен тенденцияларын қолдана отырып, бәсекелестер алдында көшбасшылыққа ие болу және нарықтық қиындықтарға дайындалу үшін жоспарлы түрде алға жылжудың ең жақсы тәсілі.

Алексей Емельянович
Head of Netpeak Creative

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →

Digital стратегиялар әзірлемесі бизнесті дамытуға қалай көмектеседі?

Интернет-маркетинг стратегиясы Сіздің бизнесіңізді бәсекеге қабілетті ету үшін болашақ цифрлық инвестицияларға қатысты компанияның басым мақсаттарын анықтайды, сонымен қатар мүмкіндік береді:
Бағыт пен уақытты анықтау
Қайда бару керектігін және қанша уақыт кететінін нақты білесіз
Мақсаттарға назар аудару
Сіз бәріне алаңдамайсыз, тек бір нақты мақсатқа жетесіз
Ресурстарды тиімді пайдалану
Тек шынымен қажет және тиімді нәрсе
Табысты өлшеу
Стратегия Сізге нақты KPI береді. Сіз әрқашан қанша трафик, лид және сату қажет екенін білесіз
Тиімді онлайн-маркетинг стратегиясы икемді және бейімделген, ол тәуекелдерді азайту және келесі міндеттерді шешу үшін жасалған:
  • бренд туралы танымалдылықты арттыру;
  • сатуды/пайданы арттыру;
  • жаңа нарыққа шығу.
Сізде нақты жоспар болған кезде Сіз бизнесті масштабтауды және бизнес мақсаттарына жетуді білесіз, бұл уақытты үнемдеуге, ресурстарды, бюджеттерді дұрыс бөлуге, сондай-ақ сала лидтарымен бәсекелесуге мүмкіндік береді. Интернет ортасы, іздеу және жарнама жүйелерінің алгоритмдері үнемі өзгеріп отырады, егер бұл өзгерістерге уақытында жауап берілмесе, Сіздің маркетингіңізге теріс әсер етуі мүмкін. Біз Сізге жаңа трендтерге тез бейімделуге көмектесеміз, біздің міндетіміз —  Сіздің мақсаттарыңызды анықтау және стратегия бизнесті дұрыс бағытқа бағыттайтынына көз жеткізу.

Стратегиялардың қандай түрлері бар?

Әрбір стратегия компанияның бизнес стратегиясынан алдыңғы мақсатқа негізделген

Агенттік құрады

Арна стратегиясы
Ілгерілетудің нақты арнасы бойынша кеңейтілген стратегия
Медиа стратегиясы
Арналарды таңдауды және әр арна бойынша медиа жоспарлауды қамтиды
Байланыс стратегиясы
Аудиторияға құндылықты жеткізу үшін қандай контентті орналастыруды қамтиды

Клиент қалыптастырады

Маркетинг стратегиясы
Әрбір өнім бойынша мақсаттарды қамтиды
Бизнес стратегиясы
Бизнес-мақсаттарын, сату және кіріс мақсаттарын қалыптастырады

Стратегияны әзірлеу кезеңдері

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Стратегияны әзірлеу кезінде біз келесі аспектілерді қарастырамыз:

1. Сіздің МА-ға сүйенеміз, сегментация жасаймыз:

  • аудиторияны топтарға (адамдарға)бөлеміз;

  • МА-ның ықтимал жаңа сегменттерін және шешім қабылдау процесінің кезеңдерін зерттейміз;

  • CJM (клиент жолы);

  • аудиторияның сұраныстарын талдау;  

  • аудиторияны сатып алуға кедергі келтіретін негізгі сұрақтарды зерттейміз;

  • сатып алу үшін МА-ны ынталандыратын гипотезаларды қалыптастырамыз;

  • біз сату шұңқырының (KPI) әр кезеңі үшін тиімділік көрсеткіштерін ұсынамыз.

2. Біз позициялауды және UTP әзірлейміз:

  • өнімнің орналасуын анықтаймыз;

  • бәсекелестермен салыстырғанда компанияның UTP бөлеміз;

  • МА сегменттері үшін "сипаттама-пайда" форматында өнімнің UTP тұжырымдаймыз;

  • өнімнің қаптамасының дизайнын жасаймыз;

  • біз әртүрлі арналар мен МА сегменттері үшін ынталандырушы факторларды жасаймыз.

3. Біз digital арналарында стратегия жасаймыз (медиа стратегия).

Біз әртүрлі арналар арқылы клиенттерді тарту жоспарын жасаймыз:
  • іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO);

  • Google GDN-де ілгерілету;

  • әлеуметтік желілердегі мақсатты жарнама;

  • контент маркетингі (блог жүргізу);

  • әлеуметтік желі;

  • тақырыптық қауымдастықтардағы жарнама;

  • партизандық маркетинг;

  • әр арна үшін тиімділік көрсеткіштерін (KPI) белгілейміз.

Стратегияның мақсаттары қандай?

1. Мақсатты нарықты таңдау

2. Диджиталды ілгерілету арналарын таңдау

  • Ілгерілету арналарын пайдаланудың қайсысы жақсы?
  • Маркетинг мақсаттарына жету үшін бюджет пен медиа-жоспар қандай болуы керек?

3. Ағымдағы нарықта өсу нүктелерін іздеу

  • Бәсекелестермен салыстырғанда нені жақсырақ жасауға болады?
  • Компанияны сату үшін қандай өсу нүктелері бар?

4. Жаңа нишалар мен өнімдерді табу

  • Қай нарықты бірінші таңдау керек?
  • Нарыққа шығуға қандай кедергілер бар?
  • Нарықтың қандай тенденциялары бар және өнімді жаңа нарықта сәтті ету үшін не істеуге болады?

Қызмет кімге пайдалы болады?

Бөлшек сауда
Қаржы
Денсаулық сақтау
Жылжымайтын мүлік
Автобизнес
Басқалары

Нәтижесінде не аласыз?

  • Нақты қадамдар жоспары (әрекеттер, арналар)
  • Қажетті бюджеттерді талдау (ай, жыл)
  • Даму мүмкіндіктерін бағалау
  • Айлар бойынша іс-қимыл кестесі
  • Таңдалған маркетингтік арналардағы сандық нәтижелерді болжау (медиа-жоспар)
  • Инвестицияларды қайтару болжамы (TBD)

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

Сіз интернет-стратегия бойынша кеңес бересіз бе?

Иә, біз Сізге бизнесіңізді тиімді ілгерілету үшін қажетті білім мен құралдарды ұсынамыз. Сіз аласыз:
  • сарапшымен жазылған бейне-қоңырау.
  • стратегия бөлімінің басшысымен байланыс болады.
Біздің маман Сізбен байланысуы үшін сайттағы форманы толтырыңыз.

Қызметке қашан тапсырыс беру керек?

  • Өнім немесе қызмет нарықта іске қосылды, жарнамалық кампаниялар жүргізілді және талдау нәтижелері бар.

  • Басқа арналарды іздеу немесе нарыққа қысқаша талдау жасау туралы кеңес алу керек.

  • Сарапшыға қойылатын сұрақтардың нақты тізімі жасалды.

Сандық стратегияның негізгі элементтері қандай?

  • Диджитал аудит жүргізу.

  • Компанияның бизнес-мақсатын анықтау.

  • Диджитал іс-қимыл жоспарын әзірлеу.

Маркетингтік стратегиялардың қандай түрлері бар?

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.