Директ-маркетинг

Біз әлеуетті және бар клиенттермен тікелей байланыс орнатамыз: Email, Push Notifications, Messengers, SMS-хабарламалар және чат-боттар. Біз әлеуетті клиенттерді нақты сатып алушыларға айналдырамыз.

Өтінім жіберу

Тәжірибе көрсеткендей, Direct Маркетинг клиенттерді тарту және сақтау үшін ең тиімді құралдардың бірі болып қала береді.

Жеке хабарламалар, мұқият ойластырылған таратылымдар және нәтижелерді талдау жоғары конверсияға қол жеткізуге және компанияның кірісін арттыруға мүмкіндік береді.

Максим Соколюк
Head of Email Marketing

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Direct-маркетинг — бұл бизнес пен әлеуетті тұтынушы арасында жеке тікелей байланыс құру арқылы өнімді немесе қызметті ілгерілету құралы. Диалог жүргізуде делдалдардың болмауы маркетингтің бұл түрін тікелей деп атауға мүмкіндік береді. Байланыс үшін email-таратылымдар, SMS, мобильді және веб-пуштар, мессенджерлер және чат-боттар қолданылады.

Direct-маркетингі қандай мақсаттар мен міндеттерді шешеді?

Сұранысты ынталандыру

Айналымдар мен сатылымдардың артуы

Жаңа клиенттерді тарту

Адалдықты арттыру

Пайдаланушыларды маркетингтік шұңқырдың әртүрлі кезеңдерінде қыздыру, бірінші сатып алуға дейін "жаныштау";
Қайта сатып алуға және сайттың немесе қосымшаның белсенді пайдаланушысы болып қалуға ынталандыру;
Брендке деген адалдықтың, қызығушылықтың және сенімділіктің артуы, оны тану және "оффлайн" клиенттерді қайта жандандыру;
Мақсатты ұсыныстардың, нақты тауарлардың және жекелендірілген ұсыныстардың клиенттік базасының қажетті сегментіне жеткізу;
Өнімді немесе қызметті пайдалануды үйрену (әсіресе SaaS және Applications үшін маңызды);
Сервистік хаттарды автоматтандырылған жіберу есебінен колл-орталыққа жүктемені азайту;
Интернет-маркетингтің рентабельділігін арттыру;
Нарықтың қажетті сегментінің мақсатты аудиториясы үшін бәсекелестікте артықшылық алу.

Тікелей маркетингтің қандай артықшылықтары бар?

Email-маркетинг

Адамдардың 72%  электрондық пошта арқылы жарнамалық ұсыныстар алуды жөн көреді

SMS-маркетинг

SMS-хабарламалардың 90% 3 минут ішінде ашылады

Direct Mail

Адамдардың 40%  direct mail алғаннан кейін сатып алады

Push Notifications

15-20% қайта сатып алуды арттыру
* Біздің клиенттердің мәліметтері бойынша
  • Жақсы конверсия кезінде салыстырмалы түрде төмен шерту құны (8-12% — триггерлік таратылымдар үшін, 3-8% - промо үшін);

  • Басым "жылы" аудиториямен байланыс;

  • Клиенттер базасын мұқият сегменттеу арқылы хабарламаларды жоғары жекелендіру мүмкіндігі;

  • Таратылымның кейбір түрлеріне (триггер және транзакциялық) уақыт пен қаражаттың азаюы;

  • Сату шұңқырының әр кезеңімен және мақсатты аудитория сегментімен бөлек жұмыс істеу мүмкіндігі;

  • Коммуникацияға ақпаратты жеткізудің түрлі құралдарын (мәтін, видео, gif, басылатын баннерлер және тауар карточкалары) қосу мүмкіндігі;

  • Клиентпен бизнесті түрту санын көбейту, тиісті ұсыныстарды ұсыну арқылы өнімге немесе қызметке сұранысты қалыптастыру және бекіту.

Қызметке не кіреді?

Email

Ең көп функциялы тарату арнасы. Әрбір хабарлама статикалық және динамикалық контентті бір уақытта пайдалануға болатын мини-лендинг болып табылады.
  • Ұсыныстарды мүмкіндігінше жекелендіру, әртүрлі параметрлер бойынша базаны сегментациялау, тек белсенді клиенттермен жұмыс істеу.
  • Біз бизнестің жалпы кірісінің 5-15% кірісін құрайтын байланыс тізбегін құрамыз.
  • Хабарламаларды жіберудің салыстырмалы түрде төмен құны.
  • Коммуникацияның көптеген кіші түрлері: промо, триггер, ақпараттық, геймификация және т. б.

Mobile Push Notifications

Смартфонның құлыпталған экранында пайда болатын қысқа хабарламалар.
  • Қолданба белсенді емес кезде де жұмыс істейді (егер пайдаланушы пуш-хабарлама жіберуге рұқсат берсе).
  • Пайдаланушылардың 40% жарты сағат ішінде мобильді пуштармен өзара әрекеттеседі.
  • Пайдаланушыны мкақсатты парақшасына (сайтқа немесе Қосымшаға) жедел қайтаруға мүмкіндік беріңіз.
  • Біз пайдаланушылардың әр сегментіне олардың белсенділігіне, геолокациясына, демографиясына және сатып алу қабілетіне қарай реттейміз.

In-App Push Notifications

Белсенді сеанс кезінде қолданбамен өзара әрекеттесу тәжірибесін үзбейтін минималистік, пайдаланушыға қызықты хабарламалар.
  • Жіберуге рұқсат талап етілмейді, қолданбаны пайдалану кезінде көрсетіледі.
  • Пайдаланушыларды ішкі хабарландыруларсыз қолданбаларға қарағанда 3,5 есе жақсы ұстауға мүмкіндік береді.
  • Қызығуды арттырады, қолданбаны пайдаланудан бас тартуға жол бермейді.
  • Біз клиенттік базаның ең белсенді сегментімен байланысу үшін қолданамыз: оларды мақсатты әрекеттерді орындауға ақырын итермелейміз, соның арқасында монетизация артады.

Web Push Notifications

Мәтіні, суреті, басылатын түймелері және логотипі бар қалқымалы хабарламалар. Пайдаланушы ескертулерді көрсетуге рұқсат бергеннен кейін браузерді пайдалану кезінде пайда болады.
  • Жұмыс үстелдерінде және мобильді құрылғыларда жұмыс істейді.
  • Триггер (автоматты) сценарийлердегі басқа тарату арналарымен жақсы үйлеседі.
  • Ашудың жоғары пайызы бар ең арзан байланыс арналарының бірі.
  • Біз клиентті сайтқа қайтару үшін пайдаланамыз, құнды және өзекті ұсыныстарды жеткізу арқылы аудиторияға қолжетімділіктің өсуін және одан әрі пайданы арттырамыз.

App Inbox Notifications

Веб және мобильді пуштардың жұмыс принципін біріктіретін хабарламалар. Пайдаланушыларға хабарландыру орталығына тікелей сайтқа немесе қолданбаға жіберіледі және олардың көрсетілу мерзімі аяқталғанға дейін сол жерде қалады. Пайдаланушы оларға кез келген уақытта орала алады.
  • Хабарламалардың кез келген түрі жеткізіледі: онбординг және сәлемдесу, реактивация, транзакция, промо және кері байланыс сұрауы.
  • Жаңа, жалықтырмайтын және салыстырмалы түрде сирек кездесетін хабарлама түрі, оны пайдалану бәсекелестерден тиімді түрде қалпына келтіреді.
  • Олар икемді конфигурация функционалдығына ие, олар авторизацияланған пайдаланушыларға үнсіз режимде жазылусыз жіберіледі.
  • Біз қолмен және автоматты таратылымдардың көп арналы тізбектерін құру үшін басқа тікелей маркетингтік арналармен біріктіреміз, соның арқасында біз жаңа сатып алушыларды тартамыз және қызыққандарды ұстаймыз.

Viber

Белсенді пайдаланушылардың ең кең базасымен (800 миллионнан астам контактілер) мессенджерге жіберілетін динамикалық контенті, басылатын түймелері, баннерлері және 1000 таңбаға дейінгі стикерлері бар хабарламалар.
  • База автоматты режимде сегменттеледі. Бұл ұсыныстарды жоғары жекелендіруді қамтамасыз етеді. Маркетингтік зерттеулер көрсеткендей, бұл клиенттермен байланыс үшін 46% үнемдеуге мүмкіндік береді.
  • Хабарламалардың жеткізілу деңгейі 100% жетеді. Пайдаланушылардың 90% алғашқы 3 минут ішінде алған хабарламаларын ашады.
  • Хабарламаны ашқан пайдаланушылардың 50% жіберушінің веб-сайтына өтеді.
  • Біз ең тиімді триггерлерді таратылымдарға енгіземіз және оның мінез-құлқына, сайтқа өтуіне және мақсатты әрекеттердің жиілігіне негізделген пайдаланушымен байланыс орнатамыз.

SMS

Қысқа хабарландырулар үшін пайдаланылады, басылатын сілтемелерді тіркеуге мүмкіндік береді.
  • Маңызды хабарламаларды жіберу үшін ең қолайлы байланыс арнасы: ағымдағы жеңілдіктер, жеке бонустар, тапсырыс мәліметтері, шұғыл өзгерістер туралы ескертулер.
  • Пайдаланушылар ешқашан SMS-хабарламаларын жоймайды, яғни олар әрқашан сілтемелерге деген қолжетімділікті сақтайды.
  • Интернет-дүкендердің, гүлдер мен үйлену салондарының, кафелер мен мейрамханалардың, ойын-сауық орындары мен алаңдарының, туристік агенттіктердің, автосалондардың, банктардың, курстардың, балалар үйірмелерінің клиенттерін тартуға арналған тікелей маркетингтің ең тиімді құралдарының бірі.
  • Клиенттің өмірлік циклінің кезеңіне сәйкес ұсыныстарды жекелендіру арқылы SMS-хабарламалардың маржасын арттырамыз. Біз арнаға салынған инвестициядан 400% дейін, оның ішінде көп арналы байланыс тізбегіне қайтару көрсеткішіне қол жеткіземіз.

Чат-боты: Telegram, Whatsapp, Viber, Instagram, Facebook

Мәтіндік немесе аудио-форматтағы пайдаланушымен автоматтандырылған байланыс. Боттар ең танымал әлеуметтік желілерде ұсынылған, нақты уақыт режимінде интерактивті диалог құруға және хабарламаларға басылатын түймелер мен сілтемелерді тіркеуге мүмкіндік береді.
  • Промо, транзакциялық, реактивациялық хабарламаларды жіберуге қаражат үнемдеуге мүмкіндік береді.
  • Жекелендірудің жоғары деңгейі пайдаланушыларға тиісті ұсыныстар жасауға, бірінші немесе қайта сатып алуды ынталандыруға көмектеседі, бұл монетизацияның жоғарылауына әкеледі.
  • Байланыс орталығындағы жүктемені азайтуға, жиі кездесетін сұрақтарға жауап беруге немесе диалогқа тірі адамдарды тартпай, автоматтандырылған режимде сатып алуды ұйымдастыруға көмектеседі.
  • Біз тиімді сату шұңқырларын жасаймыз, контактілерді жинаймыз, түсініктемелер мен танымал сұрауларды өңдейміз.

Netpeak тікелей маркетинг қызметтері нені қамтиды

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

Стратегияны әзірлеу

  • Ағымдағы стратегияға аудит жүргіземіз.
  • Біз бәсекелестерді талдаймыз.
  • Тікелей-маркетингті дамыту жоспарын жасаймыз.
  • Ресурстарды есептеп, оңтайлы тарату арнасын таңдаймыз.

Таратылымдарды автоматтандыру

  • Автоматтандыру карталарын жасаймыз.
  • Клиенттің жағында бағдарламашы үшін егжей-тегжейлі техникалық тапсырмаларды дайындаймыз.
  • Таратылымдар қызметін сайтпен біріктіруді сүйемелдейміз.
  • Триггерлік сценарийлерді іске қосамыз.

Контентті өндіру

  • Коммуникация үшін шаблондар әзірлейміз.
  • Фирмалық стиліне сәйкес креативтер жасаймыз.
  • Хабарламалардың мәтіндік бөлігін жазамыз.
  • Хаттарды тарату қызметіне орналастырамыз.

Байланыс базасымен жұмыс

  • Базаны үнемі тексереміз және оны белсенді емес пайдаланушылардан тазартамыз.
  • Жүргізілген сауалнамалар мен кері байланыс жинау негізінде аудиторияны сегменттейміз.
  • Жаңа жазылушыларды тарту арқылы қамтуды кеңейтеміз.
  • Белсенді базаның өсуін жеделдету үшін әртүрлі механиканы енгіземіз.

Жүйелік даму

  • Ай сайын тапсырмалар жоспарын жасаймыз.
  • Жіберілімді жоспарлап отырмыз.
  • Көрсеткіштердің кейінгі өсуімен KPI анықтаймыз.
  • Жүргізілген жұмыстар мен нәтижелердің ашық есептілігі мен талдауын жасаймыз.

Жеке көзқарас

  • Жобаны жеке менеджермен дамытамыз.
  • Бүкіл топпен клиенттің бизнесіне енеміз.
  • Күнделікті байланысты сақтау үшін жұмыс чатын жасаймыз.
  • Тұрақты жоспарлы онлайн-кездесулер өткіземіз.

Қызметке кім тапсырыс бере алады?

  • E commerce B2B, B2C (интернет-дүкендер)
  • Saas, жазылымы бар контент жобалары
  • Қызмет көрсету бойынша жобалар (онлайн және офлайн)
  • Медиа, БАҚ
  • Монетизациясы бар мобильді қосымшалар тек инсталлдарда ғана емес

Біздің клиенттердің жетістіктері

1742%

ROMI

intertop.kz кейсі: ынтымақтастықтың бірінші айынан бастап электрондық email-маркетингінен түсетін кірісті арттыру

Office-Expert.kz кейсі. Сатып алуды айына 50 миллион теңгеге қалай қосымша ынталандыруға болады

Еmail-маркетингті нөлден бастап бір айдағы инвестицияның қайтарымына дейін қалай орнатуға болады. Mechta.kz кейсі

+30%

Жалпы табыстан

Pandora.kz кейсі: email барлық сату арналары арқылы жалпы кірістің 30% қалай әкелді

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

Тікелей маркетингке не кіреді?

  • Email-таратылымдар.
  • Push-хабарландырулар.
  • Мессенджер-маркетинг.
  • Мобильді маркетинг.
  • Әлеуметтік желілердегі таратылымдар.
  • Телемаркетинг.
  • Тікелей сату және жеке кездесулер.

Direct-маркетингтің тиімділігін қалай бағалауға болады?

  • ROI (Return on Investment) – инвестициялардың қайтарымы.
  • CAC (Customer Acquisition Cost) – клиентті тарту құны.
  • LTV (Lifetime Value) – клиенттің өмірлік құндылығы.
  • Конверсия коэффициенті.

Direct-маркетингті қалай бастауға болады?

  • Мақсаттарыңызды анықтаңыз.
  • Мақсатты аудиторияны таңдаңыз.
  • Direct-маркетинг стратегиясын әзірлеңіз.
  • Direct-маркетинг арналарын таңдаңыз.
  • Контент құрыңыз.
  • Нәтижелерді қадағалаңыз.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.