Таратылымдарды автоматтандыруEmail, Push, Chatbot, SMS, App, Viber

Біз триггерлік хабарламалар тізбегін жасаймыз, нәтижелерді талдаймыз.

Өтінім жіберу

Таратылымдарды автоматтандыру — бұл сату шұңқырының әр кезеңіне жеке және максималды мақсатты хабарламаларды автоматты түрде жіберу сценарийлерін бір реттік құру. Бұл аудиторияны ұстап қалуға және конверсияның өсуіне бір реттік инвестиция салу мүмкіндігі, ол әрдайым болашақта өзін-өзі ақтайды және күнделікті табыс әкеледі.

Максим Соколюк
Head of Email Marketing

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Таратылымдарды автоматтандыру — бұл триггерлік хабарламалар арқылы аудиториямен байланыс құралы — олар орналасқан сату шұңқырының кезеңіне немесе сайтта/қосымшада жасаған немесе жасамаған әрекеттеріне байланысты қажетті клиенттерге қажетті уақытта жіберілетін хабарламалар.

Триггерлік хабарламаларының артықшылықтары

Мақсатты өзара әрекеттесу

Олар қолайлы сәтте жіберіледі: пайдаланушы тек сайтқа тіркеліп, себетке тауар қосқан, бірақ тапсырыс бермеген, қызметке өтінім формасын тастаған немесе басқа мақсатты әрекет жасаған кезде. Бұл кезде байланыс жылы болады және оны мақсатты әрекетке дейін жеткізуге болады

Жеке ұсыныстар

Жекелендірілген: сайтта/қолданбада пайдаланушының мінез-құлық тарихына байланысты жеке ұсынысты қамтиды. Мұндай хабарламалардың ашылу пайызы 80-90% жетуі мүмкін, бұл мақсатты аудиторияның жоғары қолжетімділігін және келесі мақсатты шұңқыр әрекетіне жоғары конверсияны қамтамасыз етеді.

Тиімді автоматтандыру

Жоғары өтелімділік. Триггер хабарламалары бір рет конфигурацияланады, содан кейін автоматты түрде жұмыс істейді. Іске асыру шығыны мен кірістің арақатынасында мұндай хабарламалар әрдайым өтеледі.

Таратылымды автоматтандыру не үшін қажет?

Сатуды арттыру. Триггерлік таратылымдар біздің клиенттерімізге орташа есеппен барлық таратылымнан түсетін кірістің 63-80% құрайды.*
Call-орталықты түсіру. Пайдаланушылар сall-орталыққа нақты қоңырау шалмай-ақ ыңғайлы байланыс арнасында тапсырыстардың күйі, тауардың болуы, жаңа өнімнің пайда болуы және т.б. туралы хабарламаларды тез ала алады.
Ағымдағы клиенттерді ұстап қалуға, оларды қайта сатып алуға ынталандыруға мүмкіндік береді. Аяқталмаған әрекетті еске түсіру арқылы, сондай-ақ белсенділік болмаған кезде реактивациялық тізбектер ұзақ уақыт, сонымен қатар Сіздің маркетингтік кампанияңыздың тиімділігін арттыруға көмектеседі.
* біздің ішкі деректеріміз бойынша

Триггерлердің негізгі түрлері

Аяқталмаған әрекеттер триггерлері:

  • Қалдырылған санат
  • Қалдырылған іздеу
  • Қалдырылған тауарларды қарау
  • Қалдырылған себет
  • Қалдырылған өтініш формасы
  • Тауар таңдаулыларға қосылды
  • Тауар бар
  • Тауар жоқ
  • Бағаның төмендеуі

Онбордингтің негізгі триггерлері :

  • Таратылымға жазылуды растау
  • Жазылым үшін бонус
  • Welcome-тізбек

Реактивация триггерлері:

  • Оқуды қайта жандандыру
  • Қаралымды қайта жандандыру
  • Сатып алуды/мақсатты әрекеттерді қайта жандандыру

Cross-sell және Upsell триггерлері:

  • Тарифтік жоспарға жазылуды рәсімдеу/арттыру бойынша триггерлер
  • Триггер-ұсыныстар

Адалдық триггерлері:

  • Бонустық жүйенің триггерлері
  • "Кері байланыс жинау" триггері
  • Құттықтау триггерлері

Қызмет хаттары:

  • Транзакциялық тапсырыс хаттары
  • "Тіркеу" триггері

Триггерлерді қандай арналар арқылы жіберуге болады?

  • Email
  • Mobile Push Notifications
  • In-App Push Notifications
  • Чат-боттар (WhatsApp, Instagram, Facebook, Telegram, Viber)
  • Viber
  • SMS Campaigns
  • Web Push Notifications
  • App Inbox Notifications

Біз қызмет аясында не істейміз?

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

1. Динамикалық сегменттерді құрамыз

Бұл жазылушылардың мінез-құлқы өзгерген сайын автоматты түрде жаңартылады.

2. Тарату сценарийлерін әзірлейміз:

  • стратегияны әзірлейміз (email, Push, чат-бот, SMS, Viber);
  • біз жазылушыларға олардың әрекеттеріне немесе оқиғаларына байланысты жіберілетін автоматтандырылған хаттар сериясын және көп арналы тізбектерді жасаймыз (мысалы, сәлемдесу хаттары, қалдырылған себет немесе қызметке өтініш хаттары, сатып алғаны үшін алғыс хаттар);
  • жазылушылар туралы деректер негізінде хаттар контентін жекелендіреміз;
  • біз сценарийді/шұңқырды орнатамыз және іске қосамыз, олардың тиімділігін оңтайландыру үшін әр түрлі хаттар нұсқаларын және сценарий шарттарын A/B тестілеуінен өткіземіз.

3. Нәтижелерді бақылаймыз және талдаймыз:

  • біз open rate (ашу пайызы), click-through rate (басу пайызы) және conversion rate (конверсия пайызы) сияқты тарату өнімділігінің көрсеткіштерін қадағалаймыз;
  • біз ең тиімді тарату сценарийлерін анықтаймыз және түзетулер енгізу үшін деректерді талдаймыз;
  • дайын барлық шұңқырға жіберілім нәтижелері туралы есептер шертуден бастап инвестицияның қайтарымдылығына дейін (ROI).

4. Біз басқа жүйелермен біріктіреміз:

  • жазылушылар туралы деректерді синхрондау үшін CRM-жүйесімен интеграция жасаймыз;
  • келушілердің мінез-құлқын бақылау үшін веб-сайтпен интеграция;
  • таратылым нәтижелері туралы толық мәліметтер алу үшін аналитикалық жүйелермен интеграция.

Қызмет кімге сәйкес келеді?

Интернет-дүкендер

Welcome-тізбектерін, санаттағы өнімді таңдау бойынша ұсыныстарды, қалдырылған себеттер немесе көріністер туралы еске салғыштарды, пассивті оқырмандар мен сатып алушыларды қайта жандандыруға болады.

SaaS

Ағымдағы ұсыныстар мен функционалдылық туралы толығырақ айтып, қызметті пайдалануға ынталандыруға, қымбат тарифтік жоспарға аударуға болады.

Қызмет жобаларында

Сіз онбординг тізбектерді, қалдырылған қолданбаларға арналған тізбектерді орната аласыз, клиенттерге серіктестікті жаңарту туралы еске сала аласыз, аудиторияның сенімі мен адалдығының өсуіне әсер ете аласыз.

БАҚ және басқа да медиа

Аудиторияны сайтқа қайтарып, оқырмандарды оқылған материалдарды талқылауға немесе жаңаларын жариялауға қайтадан тарта аласыз.

Неге біз?

910%
біздің клиенттердің орташа ROMI өсуі
46%
біздің клиенттеріміздің орташа табысының өсуі
900+
триггер сценарийлері
128+
жоба
48+
бизнес-нишалар

Бізде тәжірибеміз бар нишалар мен тақырыптар

Біз қолданатын құралдар мен технологиялар

Біздің клиенттердің жетістіктері

+89%

кірістің өсуі

email-маркетингі арқылы клиенттерді қалай сәтті тартуға болады - ATB кейсі

ROMI 1742%

ынтымақтастықтың бірінші айынан бастап

intertop.kz кейсі: электрондық email-маркетингінен түсетін кірісті арттыру

х2 CTR

MOYO үшін еmail -маркетинг кейсі -сілтемелерді қайта бағыттау арқылы бірегей геймификацияны қалай жасауға болады

+30%

Жалпы табыстан

Pandora.kz кейсі: email барлық сату арналары арқылы жалпы кірістің 30% қалай әкелді

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

Таратылымдарды автоматтандыру платформасын қалай таңдауға болады?

email-ді автоматтандыру маркетингтік кампанияңыздың тиімділігін арттырудың қуатты құралы бола алады, сондықтан платформаны таңдау кезінде бірқатар факторларды ескеру қажет, соның ішінде:
  • Функционалдылық. Платформада қандай мүмкіндіктер қажет екенін шешесіз.
  • Пайдаланудың қарапайымдылығы. Платформаны құру және пайдалану қаншалықты оңай.
  • Бағасы. Құнын басқа ұқсас платформалармен салыстырыңыз.
  • Интеграция. Платформа басқа жүйелермен біріктірілгеніне назар аударыңыз.
  • Клиенттерді қолдау. Клиенттерді қолдау қаншалықты сапалы жұмыс істейді.

Таратылымды қалай жасауға болады?

  • Мақсаттарыңызды анықтаңыз.
  • Жіберу шарттарын анықтаңыз.
  • Email автоматтандыру платформасын таңдаңыз.
  • Жазылушылар базасын жинаңыз.
  • Автоматтандырылған хабарламаларыңызды жасаңыз (тегін құрастырушыны пайдалана аласыз).
  • Триггердің уақыты мен шарттары сияқты барлық қажетті параметрлерді жасаңыз.
  • Нәтижелеріңізді қадағалаңыз.

Push автоматтандыру қалай жұмыс істейді?

Push-хабарландырулары немесе push — бұл пайдаланушының құрылғысының экранында пайда болатын хабарламалар. Олар жаңалықтар, акциялар, жаңартулар және басқа оқиғалар туралы хабарлау үшін қолданылады. Push әртүрлі форматта болуы мүмкін, соның ішінде әлеуметтік желі мен қолданба ескертулері, жарнамалық хабарландырулар және жүйелік хабарламалар және осы принцип бойынша жұмыс істейді:
  • Пайдаланушы push-хабарландыруларына жазылады.
  • Компания push-хабарландыруларын жіберу үшін пайдаланушы туралы жеке және демографиялық деректерді жинайды.
  • Мақсатты push-хабарландыруларын жасайды.
  • Пайдаланушыларға қажетті уақытта push-хабарландыруларын жібереді.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.