Біз триггерлік хабарламалар тізбегін жасаймыз, нәтижелерді талдаймыз.
Өтінім жіберуТаратылымдарды автоматтандыру — бұл сату шұңқырының әр кезеңіне жеке және максималды мақсатты хабарламаларды автоматты түрде жіберу сценарийлерін бір реттік құру. Бұл аудиторияны ұстап қалуға және конверсияның өсуіне бір реттік инвестиция салу мүмкіндігі, ол әрдайым болашақта өзін-өзі ақтайды және күнделікті табыс әкеледі.
Олар қолайлы сәтте жіберіледі: пайдаланушы тек сайтқа тіркеліп, себетке тауар қосқан, бірақ тапсырыс бермеген, қызметке өтінім формасын тастаған немесе басқа мақсатты әрекет жасаған кезде. Бұл кезде байланыс жылы болады және оны мақсатты әрекетке дейін жеткізуге болады
Жекелендірілген: сайтта/қолданбада пайдаланушының мінез-құлық тарихына байланысты жеке ұсынысты қамтиды. Мұндай хабарламалардың ашылу пайызы 80-90% жетуі мүмкін, бұл мақсатты аудиторияның жоғары қолжетімділігін және келесі мақсатты шұңқыр әрекетіне жоғары конверсияны қамтамасыз етеді.
Жоғары өтелімділік. Триггер хабарламалары бір рет конфигурацияланады, содан кейін автоматты түрде жұмыс істейді. Іске асыру шығыны мен кірістің арақатынасында мұндай хабарламалар әрдайым өтеледі.