GEOБрендті ЖИ-чатботтарында ілгерілету

Бизнеске ChatGPT, Gemini және басқа жасанды интеллект жүйелері ұсынған үздік ұсыныстар мен салыстырулар тізіміне кіруге көмектесеміз. Біз генеративті қозғалтқышты оңтайландыру арқылы жаңа іздеу арнасында болуын қамтамасыз етеміз: мазмұнды, сайт құрылымын және деректерді бірінші болып тауып, ұсынылатындай оңтайландырамыз.

Өтінім жіберу

ЖИ-ассистенттер (ChatGPT, Perplexity, Gemini, Copilot) дамыған сайын, адамдар іздеуді бұрынғыдан басқаша жүргізе бастады — олар шешім қабылдаудың барлық кезеңдерін чат ішінде-ақ өтеді. Егер сіздің брендіңіз бұл жүйелердің жауаптарында көрінбесе, онда сіз бұл аудитория үшін жоқсыз.

Жасанды интеллект жүйелерінің жауаптарында брендтің көрінуі — бүгінде жаңа SEO шындығына айналып, болашақ тұтынушылық шешімдерге әсер ететін басты фактор бола бастады.

Елена Воскобойник
Head of Product

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Генеративті қозғалтқышты оңтайландыру (GEO немесе AI-ге негізделген оңтайландыру) – ChatGPT, Google Gemini, Copilot, Claude немесе Grok сияқты жасанды интеллект жүйелері арқылы жасалған нәтижелерде брендтің көрінуін арттыруға бағытталған оңтайландыру тәсілі.

GEO пайдаланушылар өнімдеріңізге, қызметтеріңізге немесе тәжірибеңізге қатысты сұраулар болғанда AI үлгілерінің жауаптарында сіздің ақпараттарыңыздың көрінуіне мүмкіндік береді.

Дереккөзге байланысты да басқа атауларды кездестіруге болады

AIO (ЖИ оңтайландыру) – жасанды интеллект құралдарын оңтайландыруға арналған жалпы термин.
AEO (Жауап беру жүйесін оңтайландыру) - жаңа іздеу түрлеріне: дауыстық командаларға, чат-боттарға, ақылды көмекшілерге арналған оңтайландыру.
LLMO (Үлкен тілдік модельдерді оңтайландыру) — бұл AI-ассистенттер жұмысының негізінде жатқан үлкен тілдік модельдерге бейімдеу, яғни процестің технологиялық негізін айқындайды.
GenAI SEO (Генеративті ЖИ негізіндегі SEO) — дәстүрлі SEO қағидаттарын генеративті жасанды интеллекттің жаңа мүмкіндіктерімен үйлестіретін тәсіл.
LLM SEO (Үлкен тілдік модельдерге арналған SEO) — SEO-оптимизациялау үшін арнайы үлкен тілдік модельдер.
Бұл терминдердің барлығы бір мақсатты білдіреді: пайдаланушыға ЖИ ұсынатын тікелей әрі нақты жауаптың көзі болу.

SEO мен GEO арасындағы айырмашылық неде

SEO мен GEO ортақ мақсатты көздейді — брендтің көрінуін арттыру, бірақ бұл мақсатқа әртүрлі әдістер арқылы жетеді.
SEO іздеу жүйелеріндегі беттердің рейтингісіне назар аударады, ол кілт сөздермен жұмыс істеу, техникалық оңтайландыру және іздеу алгоритмдеріне бейімделген контент арқылы жүзеге асырылады.
GEO генеративті ЖИ-ге нақты жауаптар құру үшін құрылымдалған және өзекті ақпаратқа қол жеткізуін қамтамасыз етуге бағытталған.
Дегенмен, сайтты ЖИ-қызметтерінде ілгерілету — SEO-ның орнына емес, цифрлық іздеудің жаңа жағдайында оның маңызды толықтыруы болып табылады.

SEO

GEO

Мақсаты

Сайт мүмкіндігінше көп өзекті сұраулар бойынша іздеу нәтижелерінде пайда болып, жоғары орындарды иеленуі үшін
Жасанды интеллект жүйелері брендті дұрыс түсіндіріп, оны өз жауаптары мен ұсынымдарына енгізе алуы үшін

Жұмыс принципі

Дәстүрлі іздеу жүйелерінің алгоритмдеріне бағдарлану
Генеративті жасанды интеллект модельдері мен олардың жауап қалыптастыру механизмдеріне бағдарлану

Контент түрі

Негізгі сөздерге және бет құрылымына назар аударыңыз
Контекстік сәйкестік, нақты тұжырымдар, жауап сапасына бағдарлану

Тиімділік көрсеткіштері

Органикалық іздеудегі позициялар, трафиктің саны мен сапасы
ЖИ жауаптарындағы аталулар жиілігі, дәйексөздердің сапасы мен нақтылығы

Техникалық оңтайландыру

Сайттың Google bot үшін қолжетімділігі
Сайттың LLM боттары үшін қолжетімділігі

Авторитеттілік сигналдары

Кілт сөздерге, кері сілтемелерге, брендтің аталуларына және PageRank көрсеткішіне негізделген
Бренд ЖИ үлгілері жауаптарында басымдық бере алатын ресурстар туралы тиісті контексте атап өтеді

GEO ЖИ жауаптарына қалай енуге көмектеседі

Пайдаланушы ЖИ-ассистентке сұрақ қояды
ЖИ сұрауды өңдейді: не өзінің білім базасынан жауап құрады, не веб-іздеу арқылы қолжетімді дереккөздерді талдайды.
Жасанды интеллект сіздің компанияңызды немесе өніміңізді шешімдердің бірі ретінде ұсынады немесе жай ғана сайттағы ақпаратты сілтеме арқылы атайды.
Сіз сапалы кіріс сұрауын аласыз
ЖИ жауаптарында сіздің брендіңіздің / өніміңіздің / қызметтеріңіздің аталуының саны әр ай сайын өсіп отырады.

AI-жүйелерінде ілгерілету кімге қолайлы

B2B қызметтері

B2B өнімдері

Saas шешімдері

GEO қызметі сіздің бизнесіңізге не береді

AI іздеуде көріну мүмкіндігін арттырады

ЖИ жылжыту арқылы бизнеске ChatGPT, Google Gemini және басқа ЖИ құралдарының көмегімен пайдаланушылар сұрақтар қойған кезде нәтижелерде көрінуге мүмкіндік береді. Бұл сайтқа мақсатты әрекеттерге дайындығы жоғары аудиторияны тартуға көмектеседі.

Брендтің дәл көрсетілуін қамтамасыз етеді

AI SEO генеративті жүйелерге өнімдеріңіз бен қызметтеріңізді дұрыс тануға және көрсетуге көмектеседі - бұл ақпараттың бұрмалану қаупін азайтады және тұтынушылардың сенімін арттырады.

Сенім мен беделді арттырады

ChatGPT немесе Gemini сияқты беделді AI платформаларының ұсыныстары аудитория алдында сенімді бренд имиджін қалыптастырады және тұтынушылардың адалдығын арттырады.

Дауыстық іздеудегі позицияны күшейтеді

PPC жарнаманың көмегімен жаңа тауарлар мен қызметтерге сұранысты үлкен шығынсыз жылдам тексеруге болады.

Жаңа іздеу түріне бейімделуге көмектеседі

Клик үшін төленетін жарнама SEO-дан айырмашылығы сайттың күрделі техникалық оңтайландыруын қажет етпейді, бұл оны жас жобалар үшін тамаша таңдау етеді.

Дәстүрлі SEO-дан тыс қамтуды кеңейтеді

Сезондық және маусымдық емес категорияларға да қолайлы. Ұзақ дайындықты қажет етпейді, бұл жарнамалық науқандарды тез іске қосуға мүмкіндік береді.

Жылдам өсіп келе жатқан аудиторияға қол жеткізуді ашады

Жас, жыныс, география және кілт сөздер бойынша икемді баптаулардың арқасында жарнама көрсету аудиториясын өзіңіз анықтай аласыз.

Сіздің аудиторияңызбен қосымша байланыс арнасын қамтамасыз етеді

ЖИ-қосымшаларға арналған SEO брендтің клиенттердің сұрақ қоятын кезде дәл сол жерде болуына көмектеседі. ЖИ арқылы ілгерілету дәстүрлі жарнаманы толықтырып, баннерлерге немесе іздеу жарнамаларына жауап бермейтін аудиторияны қамтиды.

Біз жұмыс істейтін ЖИ жүйелері

GEO-мен жұмыс қалай өтеді?

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

1-кезең. Аудитория және ЖИ ландшафтын талдау

  • Пайдаланушылардың ЖИ құралдарындағы іздеу сұрауларын анықтаймыз.
  • ЖИ жауаптарында бәсекелестер мен брендтің қалай ұсынылатынын зерттейміз.
  • ЖИ-дің қазірдің өзінде ұсыныс жасап жатқан тақырыптарын анықтап, ЖИ-қосымшаларда ілгерілету үшін өсу нүктелерін белгілейміз.

2-кезең. GEO жылжыту стратегиясын қалыптастыру

  • Өнімдер мен қызметтерге байланысты мақсатты сұраулар мен тақырыптар тізімін жасаймыз.
  • Қажетті дереккөздерді, контент түрлерін және орналастыру платформаларын анықтаймыз.
  • ЖИ есепке алатын дереккөздердегі ақпаратты жариялау және жаңарту жоспарын дайындаймыз.

3-кезең. Техникалық оңтайландыру

  • Сайттың ЖИ-боттар үшін қолжетімділігін тексереміз.
  • Құрылымдық деректерді қосу.
  • llms.txt файлын жасаймыз

4-кезең. Контент және сыртқы қатысу

  • Сыртқы және өз ресурстарымызға тиісті контентті жариялаймыз.
  • Reddit, Quora, медиа сияқты платформаларда брендті қажетті сұраулар контекстіне енгізіп, ChatGPT, SearchGPT және басқа генеративті жүйелерде тиімді ілгерілетеміз..
  • ЖИ жүйелері сілтеме жасайтын беделді дерекөздермен жұмыс істейміз.

5-кезең. Бейімделу және масштабтау

  • Chat GPT және басқа платформалардағы өзгерістерді тексеру.
  • ЖИ трафигінің динамикасын қадағалау.
  • Нәтижелерге сүйене отырып, AI-сервистеріндегі сайтты ілгерілету стратегиясын жетілдіреміз.

6-кезең. Талдау және есеп беру

  • GA4 және Looker Studio жүйелерінде жекелендірілген есептерді жүргізу.
  • AI жүйелерінде брендтің көріну деңгейін ай сайын бақылау.
  • Науқанның тиімділігі туралы есептерді тұрақты түрде ұсыну.

Достижения наших клиентов

150%

Увеличение eCPM за 5 месяцев – с $28 до $70

Доход с сайта вырос в 50 раз: с $679 в мае до $34 749 в октябре.

Регион: USA
Тематика: создание мобильных приложений

130%

Увеличение eCPM за 5 месяцев – с $20 до $46

Доход UK клиента вырос в 5 раз – с $28 543 в мае до $149 700 в октябре

Регион: United Kingdom
Тематика: создание мобильных приложений

ЖҚС (Жиі қойылатын сұрақтар)

Generative Engine Optimization (GEO) дегеніміз не?

Генеративті қозғалтқышты оңтайландыру (GEO) – AI жүйелері мен дауыстық көмекшілер арқылы жасалған іздеу нәтижелеріндегі мазмұнның көрінуін арттыруға бағытталған оңтайландырудың жаңа тәсілі. Генеративті оңтайландырудың мақсаты — құрылымы дұрыс, нақты ақпаратты дайындау. Мұндай ақпаратты жасанды интеллект оңай түсініп, жауаптарда, қысқаша шолуларда және диалогтік интерфейстерде тиімді пайдалана алады.

GEO жаңа SEO ма?

Жоқ, ИИ-дегі ілгерілету SEO-ны алмастырмайды, оны толықтырады.
SEO дәстүрлі іздеу жүйелеріндегі көріну үшін әлі де маңызды, ал GEO — жасанды интеллект басқаратын іздеу саласында қарқын алып келе жатқан бағыт.

Сайтты осы екі тәсілді ескере отырып оңтайландыру — әртүрлі дереккөздерден органикалық трафикті арттыру мен кеңірек көрінудің кілті болып табылады.

GEO енгізудің негізгі артықшылықтары қандай?

GEO оңтайландыру AI арқылы жасалған жауаптар мен дауыстық іздеу нәтижелерінің көрінуін арттырады, тікелей және дәл жауаптар арқылы пайдаланушы тәжірибесін жақсартады.

AI SEO — контент стратегияны іздеу технологияларындағы өзгерістерге бейімдеуге және оны цифрлық ортадағы трансформацияларға төзімді етуге көмектеседі.

Классикалық SEO мен GEO-ның үйлесімі жасанды интеллекттің рөлі артып келе жатқан жағдайда қамтуды кеңейтіп, брендтің көрінуін арттыруға мүмкіндік береді.

ChatGPT-де қалай ілгерілеуге болады?

ChatGPT-те жарнамалау үшін веб-сайтыңызды және мазмұнды жасанды интеллект үшін оңтайландыруыңыз керек:

  • ақпараттың құрылымдық ұсынылуын қамтамасыз ету;
  • беделді ресурстарда жариялау;
  • тиісті контексте бренд туралы ескертулерге қол жеткізу;
  • жоғары сапалы сараптамалық контент жасау.

ChatGPT компания қызметкерлері жұмыс тапсырмаларын ақпаратты енгізген кезінде, содан үйрене ме?

Жоқ, ChatGPT бұл деректер бойынша оқымайды. Барлық сұрауларды өңдеу және ақпараттың өзектілігін тексеру үлкен ресурстарды қажет етеді, сондықтан мұндай деректер модельді кейінгі оқыту үшін пайдаланылмайды.

Қарапайым тілмен айтқанда: пайдаланушылар сұраулары арқылы AI нәтижесіне немесе біліміне әсер ете алмайды.

GEO нәтижелерін алу үшін қанша уақыт қажет?

Бастапқыда біз өнімге немесе қызметке қатысты өзекті сұрақтарды анықтаймыз және осы сұрауларға AI жауаптарында бренд атала бастайтынына көз жеткізу үшін жұмыс істейміз. Алғашқы нәтижелердің уақыты жобаның ерекшеліктеріне, тексеріп шығуға арналған сайттың қолжетімділігіне және ескертулер орналастырылған сайттардың беделіне байланысты.

Нәтижені күшейтуге нақты позициялау, сапалы контент көлемін арттыру және беделді ресурстардағы сыртқы сілтемелердің көбеюі көмектеседі.

Жасанды интеллектте ілгерілету қанша тұрады?

GEO құны жеке анықталады: брендтің ағымдағы көрінуі, мазмұн көлемі, нарық түрі және клиенттің міндеттері ескеріледі. Бұл жаппай жарнама емес, AI ұсыныстарында болу бойынша мақсатты жұмыс.

Егер сіз AI-боттарда брендті ілгерілетуге қызығушылық танытсаңыз — өтініш қалдырыңыз, менеджеріміз сізбен байланысып, тапсырманы талқылайды.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.