1. Жобаны және нарықты талдаймыз:
- сұраныс пен мақсатты аудиторияны зерттейміз;
- бәсекелестерді талдаймыз;
- аккаунт аудитін жүргіземіз;
- өсу нүктелерін анықтаймыз.
2006 жылдан бастап украиналық және халықаралық бизнестің маркетингтік мақсаттарына тиімді Google Ads жарнамасы арқылы жетуіне көмектесіп келеміз.
Өтінім қалдырыңыз, және біздің мамандар сіздің аккаунтыңызды тексеріп, нарық пен бәсекелестерді талдап, сатылымдарды арттыру мен жаңа клиенттерді тартуға арналған нақты қадамдары бар медиажоспар дайындайды.
2017 жылы Netpeak компаниясы Google Premier Partner мәртебесін алды және оны жыл сайын растап келеді.
Бұл біздің клиенттердің жарнама бюджеттерін басқарудағы кәсібилігіміз бен Google Ads саласындағы сараптамамызды айқындайды.
Біз Украинадағы Google-дың барлық жарнама құралдары бойынша сертификатқа ие болған жалғыз компаниямыз, бұл біздің сарапшылығымыз бен цифрлық маркетинг саласындағы көшбасшылығымызды растайды.
Жарнамалық кампанияларды орнату бірнеше кезеңнен өтеді:
Өтпелі аналитика, коллтрекинг және телефония – бір сервисте
Ringostat — маркетинг пен сатуды біріктіретін экожүйе. Бір интерфейсте ROI, конверсиялар және қоңыраулар туралы деректерді алыңыз. Экожүйеге өтпелі аналитика, коллтрекинг, қайта қоңырау шалу виджеті, виртуалды АТС, сату менеджеріне арналған аналитикалық ассистент және браузердегі «ақылды телефон» кіреді. Ringostat – Google Analytics ресми серіктесі.
Терең веб-аналитиканы орнату қызметі
Сайттан деректер жинауды дұрыс орнатуға, әртүрлі жүйелердегі деректерді біріктіруге, бизнесіңіз үшін маңызды теңшелетін көрсеткіштерді орнатуға (мысалы, әртүрлі жанасу нүктелеріндегі мақсатты әрекеттерді қадағалау, ROPO, атрибуция үлгілері) және нәтижесінде сапалы шешімдер қабылдау үшін аналитиканы пайдалануға көмектеседі.
Өлшеу протоколы деректерді тасымалдау үшін пайдаланылады.
Жобада орнатылған жарнамалық жүйелер мен веб-аналитика қызметтерінен алынған деректерді біріктіретін теңшелетін есеп беру.
Бақылау тақталары барлық негізгі көрсеткіштерді бір терезеде көруге мүмкіндік береді:
шығыстар, CPC, CTR көз/желі түрі бойынша;
бюджеттің болмауына байланысты және рейтингтердің төмен болуына байланысты транзакциялардың жоғалуы;
бюджет тапшылығына байланысты және жеке төмен рейтингтерге байланысты табыссыз;
бюджеттің өсуі бойынша ұсыныстар;
бюджет тапшылығының үлесі;
сапа көрсеткіші және оның КТК, шертулер, CTR әсері;
Тіркелгі сапасы баллының құрамдастары (жарнама сәйкестігі, бастапқы бет сапасы және күтілетін CTR);
SRO, CPL динамикасы, бюджет тапшылығы, жоғалған кіріс және т.б.
Жобаның жай-күйі мен қателер туралы маркетологқа хабарлауға мүмкіндік беретін Netpeak агенттігінің ішкі хабарландыру жүйесі
Қазіргі уақытта өз жұмысымызда келесі дайджесттерді қолданамыз:
сайттағы Google Analytics кодымен проблемалар;
қозғалыс проблемалары (қалыпты өсу, құлдырау);
айырбастау санының/құнының күрт өзгеруі;
Google Ads, Facebook Ads тіркелгілеріндегі қаражаттың жетіспеушілігімен байланысты мәселелер;
әртүрлі құрылғылардағы жарнаманың тиімділігі;
аудиторияның жас деректеріне негізделген КТК трафигінің тиімділігі;
сағат бойынша жарнама тиімділігі;
жарнамадан келген пайдаланушылардың орналасқан жері.
Біздің мамандар әзірлеген сценарийлер мен ережелер есептік жазбаларды аз уақытпен тиімді басқаруға мүмкіндік береді.
Бұл күнделікті тапсырмаларды жеңілдететін автоматтандыру.
Netpeak пайдаланатын сценарийлердің мысалдары:
қорда жоқ өнімдер бойынша науқандарды тоқтату;
сатып алу/іздеу науқандарында автоматты сауда жасау;
тиімсіз CMS сайттарын тазалау;
жарнамалардағы бағаларды жаңарту;
негативті кілт сөздердің қайшылықтарын анықтау;
көрсетілген UTM тегтерінің дұрыстығын тексеру;
url мекенжайын 404, 500 және басқа қателерге тексеру;
теңгерім туралы хабарламалар;
науқандарды қалаған күн мен уақытта тоқтату және бастау;
барлық есептік жазба науқандарына кеңейтімдерді қосу;
қайталанатын кілт сөздерді алып тастау және т.б.
Менеджерлер жобалардағы мәселелерді тез анықтай алуы үшін біз мамандардың жұмысы туралы дайджесттерді қолданамыз
Қызметкерлер мониторингіне арналған дайджесттердің мысалдары:
шоттағы маманның жұмысын бақылау (Google Ads, Facebook);
жоба бойынша орындалған іс-шаралар туралы маманның есебін қосуды бақылау;
маманның өткен айдағы жұмыс нәтижелері туралы есепті айдың басында қосуын бақылау;
жобаға жұмсалған уақытты бақылау;
шоттардағы шығыстар мен ағымдағы айдағы есептік комиссия туралы хабарлама.
кампанияның мақсаттарын анықтау;
жарнамалық кампанияның қолайлы түрін таңдау;
дәл таргеттеуді орнату;
тартымды жарнамалар дайындау;
өзекті кілт сөздерді таңдау;
сұранысты, маржиналдылықты және бәсекелестікті ескере отырып, кампания бюджетін дұрыс бөлу;
нтижелерді бақылау және өзгерістер енгізу қажет.
Іздеу жарнамасы: басу үшін төлем (CPC).
Медиалық жарнама: көрсету үшін төлем (CPM) немесе басу үшін төлем (CPC).
Бейнежарнама: қаралым үшін төлем (CPV) немесе басу үшін төлем (CPC).
Сауда жарнамасы: конверсия үшін төлем (CPA).
Gmail жарнамасы: басу үшін төлем (CPC).
көрсетілімдер саны – жарнаманы қанша рет көрді;
басулар – пайдаланушылар жарнаманы қанша рет басты;
конверсиялар – қанша пайдаланушы мақсатты әрекеттер жасады;
инвестициялардың рентабельділігі (ROI) - жарнамаға салынған қаражаттың тиімділігі.
физикалық: киім, электроника, жиһаз, автокөліктер, үй және бақшаға арналған тауарлар, ойыншықтар;
цифрлық: электронды кітаптар, музыка, бағдарламалық жасақтама, онлайн-курстар.
бизнеске арналған: маркетинг, дизайн, веб-әзірлеу, консалтинг, заңгерлік және бухгалтерлік қызметтер;
кәсіби: дәрігерлер, заңгерлер, шаштараздар, сантехниктер, электриктер қызметтері;
тұрмыстық: жөндеу, бақ күтімі, иттерді серуендету, үйге көмек көрсету.
сайттар мен блогтар: мақалалар, жаңалықтар, шолулар, бейнелер және басқа материалдар;
қосымшалар: iOS және Android мобильді қосымшалары;
іс-шаралар: концерттер, фестивальдер, конференциялар, вебинарлар.
бейне, медиалық және мәтіндік жарнамалар арқылы танымалдылықты арттыру;
ремаркетинг: сайтқа немесе қосымшаға кірген пайдаланушыларға жарнама көрсету.
нашақорлық заттары және олардың аналогтары;
қару-жарақ, оқ-дәрілер;
ересектерге арналған контент, соның ішінде порнография.
арылғыш және улы заттар, уытты материалдар.
темекі өнімдері және оларды тұтынуға арналған аксессуарлар;
алкогольдік ішімдіктер (елге байланысты толық немесе ішінара шектеу);
медициналық қызметтер мен дәрілік заттар.
жедел несиелер, микроқаржылық ұйымдар;
ашық әрі анық шарттарсыз ипотекалық несиелендіру және инвестициялық қызметтер.