Жарнама Google Ads

2006 жылдан бастап украиналық және халықаралық бизнестің маркетингтік мақсаттарына тиімді Google Ads жарнамасы арқылы жетуіне көмектесіп келеміз.

Өтінім қалдырыңыз, және біздің мамандар сіздің аккаунтыңызды тексеріп, нарық пен бәсекелестерді талдап, сатылымдарды арттыру мен жаңа клиенттерді тартуға арналған нақты қадамдары бар медиажоспар дайындайды.

Өтінім жіберу

2017 жылы Netpeak компаниясы Google Premier Partner мәртебесін алды және оны жыл сайын растап келеді.

Бұл біздің клиенттердің жарнама бюджеттерін басқарудағы кәсібилігіміз бен Google Ads саласындағы сараптамамызды айқындайды.

Антон Липский
Head of PPC

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Google Ads — бұл Google ұсынған онлайн-жарнама платформасы. Ол жарнамаларды әртүрлі алаңдарда жасауға және орналастыруға мүмкіндік береді:

Google жарнамасының артықшылықтары

Жылдам нәтиже

Жарнамалық кампанияларды іске қосқаннан кейін бірден мақсатты трафик пен алғашқы сатылымдарды ала бастайсыз.

Өлшенімділік

Егжей-тегжейлі  есептер клиенттің жолын толық көрсетеді — іздеу сұранысынан немесе жарнаманы қараудан бастап тапсырыс беруге дейін.

Ашықтық

Сіз әрқашан Google жарнамасының тиімді екенін, оның қанша клиентті тартқанын және жарнамалық бюджеттің қаншалықты тиімді жұмсалып жатқанын білесіз.

Икемді бюджет

Оптималды бюджетті анықтаймыз, медиажоспар жасап, көрсеткіштер мен сіздің мақсаттарыңыз негізінде жарнамалық кампанияларды әрі қарай оңтайландыру мүмкіндігімен баптаймыз.

Мақсатты аудиторияны дәл анықтау

Икемді баптау мүмкіндіктерінің арқасында: кілт сөздер, жыныс, жас, география.

Google Ads жарнамасының форматтары

Іздеу жарнамасы

Google-да компанияның тауарлары мен қызметтерін іздейтін клиенттерді тартыңыз. Іздеу жарнамасы сайтқа кірушілер санын арттырып, жаңа сатып алушыларды табуға көмектеседі.

Медиалық жарнама

Сайттарда, Gmail-де және мобильді қосымшаларда көрсетілетін жарнамалар арқылы мақсатты аудиторияны тартыңыз. Мұндай жарнаманың мақсаты – брендтің, тауардың немесе қызметтің танымалдылығын арттыру, назар аударту және аудиторияны әрекетке ынталандыру.

Тауарлық жарнама (Google Shopping)

Потенциалды сатып алушыларға олардың сұраныстарына сәйкес келетін тауарларды ұсына отырып, жарнамаларды көрсетіңіз. Тауарлық жарнаманың көмегімен пайдаланушыларға тауарлар туралы ақпаратты тікелей іздеу нәтижелерінде ұсына отырып, сатылымдарды ынталандыруға болады.

Бейне жарнама

Брендтің тауарлары мен қызметтерін YouTube-те, Google-дің контекстік-медиалық желісінде, серіктес сайттар мен қосымшаларда ілгерілетіңіз. Бейнежарнама арқылы:
  • брендтің танымалдылығын арттыруға;
  • тауарлар мен қызметтерге назар аудартуға болады.

Қосымша жарнамасы

Қосымшаның орнату санын көбейтуге, қызығушылық танытқан пайдаланушыларды тартуға және қосымшадағы белсенділікті арттыруға мүмкіндік береді.

Біз жұмыс істейтін Google-дың қосымша жарнама құралдары

Біз Украинадағы Google-дың барлық жарнама құралдары бойынша сертификатқа ие болған жалғыз компаниямыз, бұл біздің сарапшылығымыз бен цифрлық маркетинг саласындағы көшбасшылығымызды растайды.

Analytics

Campaign Manager

Creative

Display Video 360

Search Ads 360

Tag Manager

Google-да жарнаманы қалай орнатамыз?

Жарнамалық кампанияларды орнату бірнеше кезеңнен өтеді:

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

1. Жобаны және нарықты талдаймыз:

  • сұраныс пен мақсатты аудиторияны зерттейміз;
  • бәсекелестерді талдаймыз;
  • аккаунт аудитін жүргіземіз;
  • өсу нүктелерін анықтаймыз.

2. Стратегияны әзірлейміз:

  • жарнаманы ілгерілетудің мақсаттарын белгілейміз;
  • KPI көрсеткіштерін анықтаймыз;
  • оптималды бюджет пен бизнес-мақсаттарға негізделген медиажоспарды есептейміз.

3. Жарнаманы іске қосу бойынша жұмыс істейміз:

  • Google Ads мамандары кілт сөздерді жинап, аудиторияларды таңдайды;
  • жарнамалар жасайды;
  • конверсияны арттыру және ROI жақсарту үшін автоматтандырылған кампаниялар (Performance Max) орнатады;
  • соңғы кезең – жарнамалық кампанияларды баптау және іске қосу

4. Конверсияны оңтайландыдырамыз:

  • жарнамалық кампанияларды талдаймыз;
  •  A/B тестілеуін жүргіземіз;
  • жарнамаларды оңтайландырамыз.

5. Ремаркетингті орнатамыз:

  • клиентке ұсыныс туралы еске саламыз;
  • сайтқа қайта келу және сатып алу ықтималдығын арттырамыз.

6. Жоспарлардың орындалуы туралы ай сайын есептер дайындаймыз.

Біз жұмыс істейтін танымал нишалар

Мейрамханалар және тамақ жеткізу
Жылжымайтын мүлік
E-commerce
Аграрлық сектор
Автокөлік бөлшектері
Электроника
Киім және аяқ киім
Білім беру
Қаржы
Медицина
Медиа
Логистика
Мода және косметика
Заң қызметтері
Құрылыс және жөндеу
Балаларға арналған тауарлар
Үй жануарлары

Жарнамалық кампанияларды оңтайландыру және талдау өнімдері

Өтпелі аналитика, коллтрекинг және телефония – бір сервисте

Ringostat — маркетинг пен сатуды біріктіретін экожүйе. Бір интерфейсте ROI, конверсиялар және қоңыраулар туралы деректерді алыңыз. Экожүйеге өтпелі аналитика, коллтрекинг, қайта қоңырау шалу виджеті, виртуалды АТС, сату менеджеріне арналған аналитикалық ассистент және браузердегі «ақылды телефон» кіреді. Ringostat – Google Analytics ресми серіктесі.

Терең веб-аналитиканы орнату қызметі

Сайттан деректер жинауды дұрыс орнатуға, әртүрлі жүйелердегі деректерді біріктіруге, бизнесіңіз үшін маңызды теңшелетін көрсеткіштерді орнатуға (мысалы, әртүрлі жанасу нүктелеріндегі мақсатты әрекеттерді қадағалау, ROPO, атрибуция үлгілері) және нәтижесінде сапалы шешімдер қабылдау үшін аналитиканы пайдалануға көмектеседі.

Өлшеу протоколы деректерді тасымалдау үшін пайдаланылады.

Жобада орнатылған жарнамалық жүйелер мен веб-аналитика қызметтерінен алынған деректерді біріктіретін теңшелетін есеп беру.

Бақылау тақталары барлық негізгі көрсеткіштерді бір терезеде көруге мүмкіндік береді:

  • шығыстар, CPC, CTR көз/желі түрі бойынша;

  • бюджеттің болмауына байланысты және рейтингтердің төмен болуына байланысты транзакциялардың жоғалуы;

  • бюджет тапшылығына байланысты және жеке төмен рейтингтерге байланысты табыссыз;

  • бюджеттің өсуі бойынша ұсыныстар;

  • бюджет тапшылығының үлесі;

  • сапа көрсеткіші және оның КТК, шертулер, CTR әсері;

  • Тіркелгі сапасы баллының құрамдастары (жарнама сәйкестігі, бастапқы бет сапасы және күтілетін CTR);

  • SRO, CPL динамикасы, бюджет тапшылығы, жоғалған кіріс және т.б.

Жобаның жай-күйі мен қателер туралы маркетологқа хабарлауға мүмкіндік беретін Netpeak агенттігінің ішкі хабарландыру жүйесі

Қазіргі уақытта өз жұмысымызда келесі дайджесттерді қолданамыз:

  • сайттағы Google Analytics кодымен проблемалар;

  • қозғалыс проблемалары (қалыпты өсу, құлдырау);

  • айырбастау санының/құнының күрт өзгеруі;

  • Google Ads, Facebook Ads тіркелгілеріндегі қаражаттың жетіспеушілігімен байланысты мәселелер;

  • әртүрлі құрылғылардағы жарнаманың тиімділігі;

  • аудиторияның жас деректеріне негізделген КТК трафигінің тиімділігі;

  • сағат бойынша жарнама тиімділігі;

  • жарнамадан келген пайдаланушылардың орналасқан жері.

Біздің мамандар әзірлеген сценарийлер мен ережелер есептік жазбаларды аз уақытпен тиімді басқаруға мүмкіндік береді.

Бұл күнделікті тапсырмаларды жеңілдететін автоматтандыру.

Netpeak пайдаланатын сценарийлердің мысалдары:

  • қорда жоқ өнімдер бойынша науқандарды тоқтату;

  • сатып алу/іздеу науқандарында автоматты сауда жасау;

  • тиімсіз CMS сайттарын тазалау;

  • жарнамалардағы бағаларды жаңарту;

  • негативті кілт сөздердің қайшылықтарын анықтау;

  • көрсетілген UTM тегтерінің дұрыстығын тексеру;

  • url мекенжайын 404, 500 және басқа қателерге тексеру;

  • теңгерім туралы хабарламалар;

  • науқандарды қалаған күн мен уақытта тоқтату және бастау;

  • барлық есептік жазба науқандарына кеңейтімдерді қосу;

  • қайталанатын кілт сөздерді алып тастау және т.б.

Менеджерлер жобалардағы мәселелерді тез анықтай алуы үшін біз мамандардың жұмысы туралы дайджесттерді қолданамыз

Қызметкерлер мониторингіне арналған дайджесттердің мысалдары:

  • шоттағы маманның жұмысын бақылау (Google Ads, Facebook);

  • жоба бойынша орындалған іс-шаралар туралы маманның есебін қосуды бақылау;

  • маманның өткен айдағы жұмыс нәтижелері туралы есепті айдың басында қосуын бақылау;

  • жобаға жұмсалған уақытты бақылау;

  • шоттардағы шығыстар мен ағымдағы айдағы есептік комиссия туралы хабарлама.

Біздің клиенттердің жетістіктері

+100%

увеличение установок приложения

Кейс intertop.kz: Как за год увеличить установки приложения на 100%

Office-Expert.kz кейсі. Сатып алуды айына 50 миллион теңгеге қалай қосымша ынталандыруға болады

Еmail-маркетингті нөлден бастап бір айдағы инвестицияның қайтарымына дейін қалай орнатуға болады. Mechta.kz кейсі

Lifedeco жиһаз дүкенінің кейсі: контекстік жарнаманың нақты рентабельділігі 390%-ға жоғары екенін қалай білдік

FAQ (часто задаваемые вопросы)

Табысты Google Ads жарнамалық кампаниясын қалай іске қосуға болады??

Сіздің салаңызда тәжірибесі бар және қажетті құралдарды меңгерген мамандар жарнаманы іске қосуға көмектеседі. Google Ads жарнамасының тиімді болуы үшін:
  • кампанияның мақсаттарын анықтау;

  • жарнамалық кампанияның қолайлы түрін таңдау;

  • дәл таргеттеуді орнату;

  • тартымды жарнамалар дайындау;

  • өзекті кілт сөздерді таңдау;

  • сұранысты, маржиналдылықты және бәсекелестікті ескере отырып, кампания бюджетін дұрыс бөлу;

  • нтижелерді бақылау және өзгерістер енгізу қажет.

Тәуекелдер мен бюджетті сынақтан өткізуге жол бермеңіз — Google жарнамасын баптауды мамандарға тапсырыңыз. Сайтта өтінім қалдырыңыз, біз жарнамалық кампанияларды іске қосуға көмектесеміз.

Google Ads жарнамасының бағасы қанша тұрады?

Бағаға әсер ететін негізгі факторлар:

Жарнамалық кампания түрі
  • Іздеу жарнамасы: басу үшін төлем (CPC).

  • Медиалық жарнама: көрсету үшін төлем (CPM) немесе басу үшін төлем (CPC).

  • Бейнежарнама: қаралым үшін төлем (CPV) немесе басу үшін төлем (CPC).

  • Сауда жарнамасы: конверсия үшін төлем (CPA).

  • Gmail жарнамасы: басу үшін төлем (CPC).

Сіздің салаңыздағы кілт сөздер бойынша бәсекелестік жоғары болған сайын, бір басудың бағасы қымбат болады.
Жарнама мен қону бетінің сапасы
Жоғары CTR (кликабельділік) және жақсы конверсиясы бар жарнамалар арзанырақ болады.
Қалай бастауға болады?
Сайтта өтінім қалдырыңыз. Біздің менеджер сіздің жобаңыз үшін Google Ads баға есептеуін дайындайды.

Google Ads (ex AdWords) кампанияларының тиімділігін қалай бақылауға болады?

Google Ads жарнамалық кампаниялардың нәтижелері туралы егжей-тегжейлі есептер жасауға мүмкіндік береді. Талдауға болатын негізгі көрсеткіштер:
  • көрсетілімдер саны – жарнаманы қанша рет көрді;

  • басулар – пайдаланушылар жарнаманы қанша рет басты;

  • конверсиялар – қанша пайдаланушы мақсатты әрекеттер жасады;

  • инвестициялардың рентабельділігі (ROI) - жарнамаға салынған қаражаттың тиімділігі.

Талдауды ыңғайлы әрі ақпараттық ету үшін біздің Google Ads мамандары көрнекі есептер дайындайды.
Сұрақтарыңыз бар ма? Сайтта өтінім қалдырыңыз, біз сізбен хабарласамыз.

Google Ads арқылы не жарнамалауға болады?

Google жарнамасы әртүрлі тауарларды, қызметтерді және тіпті контентті жылжытуға мүмкіндік береді. Ең танымал санаттар:

1. Тауарлар:

  • физикалық: киім, электроника, жиһаз, автокөліктер, үй және бақшаға арналған тауарлар, ойыншықтар;

  • цифрлық: электронды кітаптар, музыка, бағдарламалық жасақтама, онлайн-курстар.

2. Қызметтер:

  • бизнеске арналған: маркетинг, дизайн, веб-әзірлеу, консалтинг, заңгерлік және бухгалтерлік қызметтер;

  • кәсіби: дәрігерлер, заңгерлер, шаштараздар, сантехниктер, электриктер қызметтері;

  • тұрмыстық: жөндеу, бақ күтімі, иттерді серуендету, үйге көмек көрсету.

3. Контент:

  • сайттар мен блогтар: мақалалар, жаңалықтар, шолулар, бейнелер және басқа материалдар;

  • қосымшалар: iOS және Android мобильді қосымшалары;

  • іс-шаралар: концерттер, фестивальдер, конференциялар, вебинарлар.

4. Брендті жылжыту:

  • бейне, медиалық және мәтіндік жарнамалар арқылы танымалдылықты арттыру;

  • ремаркетинг: сайтқа немесе қосымшаға кірген пайдаланушыларға жарнама көрсету.

Google жарнамасының шектеулері бар ма?

Google Ads белгілі бір тауарлар мен қызметтерге қатаң ережелер қояды. Төмендегі заттарды жарнамалауға тыйым салынады:

1. Заңсыз тауарлар мен қызметтер:

  • нашақорлық заттары және олардың аналогтары;

  • қару-жарақ, оқ-дәрілер;

  • ересектерге арналған контент, соның ішінде порнография.

2. Қауіпті тауарлар мен материалдар:

  • арылғыш және улы заттар, уытты материалдар.

3. Денсаулыққа зиян келтіруі мүмкін тауарлар мен қызметтер:

  • темекі өнімдері және оларды тұтынуға арналған аксессуарлар;

  • алкогольдік ішімдіктер (елге байланысты толық немесе ішінара шектеу);

  • медициналық қызметтер мен дәрілік заттар.

4. Қаржылық қызметтер:

  • жедел несиелер, микроқаржылық ұйымдар;

  • ашық әрі анық шарттарсыз ипотекалық несиелендіру және инвестициялық қызметтер.

Рұқсат етілген тауарлар мен қызметтердің толық тізімі Google Ads ережелерінде сипатталған.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.