Біз бірнеше жүйелерден шашыраңқы деректерді біріктіреміз: жарнама кабинеттері, онлайн-аналитика жүйелері, CRM, ERP және басқалар.
Жеке есеп беру жүйесін әзірлейміз. Клиенттердің мәліметтер базасын (CDP) жасаймыз. Біз клиенттерді тартудың тиімді арналарын талдауға және осы шешім негізінде бюджетті бөлу туралы шешім қабылдауға көмектесетін жүйені құрамыз.
Біздің команда маркетологтарға нарық, тұтынушылар және бәсекелестер туралы терең түсінік алуға көмектеседі. Сіз негізделген шешімдер қабылдайсыз және жұмысыңызда жақсы нәтижелерге қол жеткізесіз.
Өтпелі аналитика (BI аналитика маркетингке арналған) — бұл түрлі аналитикалық жүйелерден мәліметтерді автоматты түрде жинау және оларды бизнестің өзі анықтайтын басты маркетингтік көрсеткіштер мен KPI есептілігінде, дашбордтарда және графиктерде жинау жүйесі, ол көптеген дереккөздердің мәліметтеріне негізделеді. BI аналитикасы түрлі бизнес-процестердің тиімділігін, оңтайландыру және шығындарды азайтуға болатын әлеуетті аймақтарды анықтауға мүмкіндік береді.
Аналитикалық мәліметтер өнімді немесе қызметті дамытуды, жаңа нарық мүмкіндіктерін анықтауды және бәсекеге қабілеттілікті арттыру туралы негізделген шешімдер қабылдауға көмектеседі. Нәтижесінде, өтпелі аналитика бизнестің кірістілігін арттыруға және оның стратегиялық мақсаттарына жетуге ықпал етеді.
Ол кімге керек?
BI аналитикасын енгізу туралы ойланудың мағынасы бар, егер:
Сізде бірнеше маркетингтік дереккөздер бар (жарнамалық кабинеттер (Google Ads, Fb, TikTok және т.б.), аналитикалық жүйелер (Google Analytics), бухгалтерлік есеп жүйелері (CRM, 1С), кестелік мәліметтер (Google Sheets, Excel).
Мысал: Google Apps, Facebook, Email (Sputnik), CRM және Google Analytics.
Сізде бірнеше сату көздері бар (веб-сайттар, мобильді қосымша, офлайн дүкендер).
Сізде маркетинг бөлімі бар, ол тұтынушыларды тартудың барлық арналарын және сату бөлімінің тиімділігін талдау үшін маңызды.
Сізде алғашқы кезеңдерде егжей-тегжейлі талдау және есептеуге қажет стартап бар.
BI талдауы нені шешуге көмектеседі
Пайдаланушының тарихы бойынша бүкіл жолды қадағалау сұрақтары маркетингке бюджетті бөлу үшін;
Ақпараттың шамадан тыс жүктелуі. Көптеген дереккөздермен жұмыс істеу қиын;
Google Analytics-тағы үлгілеу;
Клиенттердің деректеріне қол жетімділіктің болмауы мәселесі;
Өніміңізді жақсарту үшін түсініктерді, болжамдарды, модельдеуді іздеу ортасының болуы мәселесі;
Аналитиктерді немесе маркетинг менеджерлерін жеңілдету – есеп беру автоматты болады.
Аналитикалық жүйелерді орнату және тексеру. Барлық мүдделі тұлғалармен бірқатар кездесулер арқылы есептер мен көрсеткіштер анықталады, олар қорытынды бақылау тақталары мен кестелерде көрсетілуі керек.
Техникалық сипаттамаларды дайындау. Аналитикалық шешім үшін құралдар таңдалады, қорытынды сақтау деректерінің схемасы дайындалады, бақылау тақталарының пайда болуы келісіледі.
Деректерді түсіретін қосқыштар дайындалады. Аналитикалық шешім бұлтты қызметтерде ашылады. Шала деректер біріктіріледі, жинақталады және қорытынды есептерге дейін азаяды. Рендеринг құралы қосылып, бақылау тақталары мен графиктер дайындалады.
Іске асырылғаннан кейін тұрақты қолдау кезеңі басталады. Ол қосқыштарды жаңартуды, жаңа көздер мен есептерді қосуды қамтиды.
Google BigQuery — үлкен деректер жиынтығын өңдеудің жоғары жылдамдығы бар бұлтты дерекқор. Физикалық серверге сілтеме жасамай, әртүрлі жүйелерден деректерді сақтау және өңдеу үшін тамаша және арзан шешім.
MySQL — классикалық ашық бастапқы реляциялық дерекқорды басқару жүйесі MySQL негізінде қарапайым пайдаланушыларға арналған классикалық бизнес бағдарламалық өнімдерінің көпшілігі құрастырылған.
PostgresQL немесе Postgres — бұл SQL-дің кеңеюі мен сәйкестігіне баса назар аударатын ақысыз, ашық бастапқы реляциялық мәліметтер базасын басқару жүйесі (ДҚБЖ).
Greenplum — бұл MPP архитектурасына және Postgres ашық дерекқор технологиясына негізделген кең деректер технологиясы.
R — деректерді статистикалық өңдеуге және графикамен жұмыс істеуге арналған бағдарламалау тілі, сондай-ақ GNU жобасының бөлігі ретінде ашық бастапқы коды бар бағдарламалық қамтамасыз ету ортасы.
Python — бұл машиналық оқытуда және үлкен деректермен жұмыс істеуде жиі қолданылатын әмбебап бағдарламалау тілі.
SQL — реляциялық дерекқорды басқару жүйесінде сақталған деректерді басқаруға арналған сұрау тілі.
DBT —талдаушылар мен инженерлерге деректерді өз қоймаларында тиімдірек түрлендіруге көмектесетін ашық бастапқы пәрмен жолы құралы.
Microsoft Power BI — деректерді визуализациялауға, интерактивті графиктер мен есептерге арналған ең танымал платформалардың бірі.
Google Data Studio — бұлтқа негізделген деректерді визуализациялау платформасы, ол Google өнімдерімен тұрақты интеграцияға ие.
Tableau — американдық компания, интерактивті деректерді визуализациялау және іскерлік интеллект бағдарламалық жасақтамасын жасаушы.
Кез келген көзбен синхрондау;
Икемділік – кез келген есеп пен визуализацияны жасауға болады;
Масштабтау — Digital-ға қатысы жоқ кез келген жаңа көзді қосуға болады, мысалы Sales дерекқоры;
Data Platform – деректерді жарнамалық науқандарды оңтайландыру немесе инсайт іздеу сияқты басқа мақсаттарда пайдалануға болады;
Шала деректерге тікелей қол жеткізу арқылы есептердегі деректердің дәлдігіне қол жеткізіледі.
Синхрондау тек белгілі бір көздер тізімімен мүмкін;
Сіз әрқашан пайдаланушы интерфейсі ұсынатын есептер шеңберінде боласыз;
Жүйе тек Digital Marketing есептерімен шектеледі;
Деректер тек есептер мен визуализациялар үшін қолданылады;
Қораптық шешімдерінің архитектуралық ерекшеліктерін айналып өту мүмкін емес және деректердің жоғалуы қайтарымсыз болуы мүмкін.
Клиенттер әрқашан кейстер мен портфолионы көріп жүгінеді. Олар түсінікті ұсыныс пен жақсы стратегияның арқасында агенттікпен жұмыс істей бастайды. Бірақ олар бізбен серіктестіктің қаржылық нәтижесін көргенде ғана жалғастырады: клиенттер санының өсуі, кірістің өсуі және ілгерілету шығындарынан асатын пайда.
Сондықтан клиенттің Netpeak агенттігімен серіктестігінің орташа мерзімі — 23 ай. Олардың тәжірибесі және кейстерімен танысыңыз.
Кез келген сервистік бизнестің сәттілігінің құпиясы-процестердің нақтылануы. Бұл сапа деңгейін ұстап тұруға, Сізге — біздің клиентке түсінікті және болжамды болуға мүмкіндік береді.
Ай сайынғы жоспарлау, SCRUM жұмысы, барлық күнделікті әрекеттерге арналған чек-парақтары және көп деңгейлі сапаны бақылау Сіздің командаңызға біздің мамандармен үнемі синхрондауға және бизнес мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді.
2006 жылдан бастап біз онлайн-маркетингтен пайда тапқысы келетін және оның жеңістері мен сәтсіздіктері туралы ашық айтатын бизнеспен жұмыс істейміз. Сіз біздің клиенттеріміздің портфолиосымен танысып, бізбен жұмыс істеу туралы пікірлерді көре аласыз - Сіз өз тақырыптарыңыздан таныс брендтерді немесе сайттарды таба аласыз.
Сондай-ақ, Сіз біздің блогымыздың 300 000 тұрақты оқырмандарының бірі бола аласыз, онда біз өз тәжірибемізбен бөлісеміз. Әрине, Сіз әрқашан біздің салалық іс-шараларымыздың біріне бізбен және біздің көзқарасымызбен жеке танысу үшін келе аласыз.
Біздің агенттіктен бүкіл әлем мамандары қолданатын маркетингтік және аналитикалық бағдарламалық өнімдер өсті. Біздің өндірістік департаментте жұмысты автоматтандыру және жеделдету үшін технологиялар мен скриптерді үнемі дамытатын жеке команда бар.
Бұл Сіз үшін нені білдіреді? Сіз бірдей ақшаға көбірек жабық тапсырмалар аласыз және Сіздің маркетингіңіз бәсекелестеріңізге қарағанда жылдамырақ болады. Біздің әзірлемелермен танысыңыз.
Тұрақты байланыс, әр процестің өлшенетін мақсаттары және автоматтандырылған есеп беру - осы міндеттерді шешу үшін біз Netpeak клиентінің Жеке Кабинетін әзірледік.
Кез келген уақытта Сіз жоба бойынша негізгі көрсеткіштерді көре аласыз, жарнамалық кампаниялардың нәтижелерін көре аласыз, тапсырмалар бойынша прогресті көре аласыз және жауаптылармен байланыса аласыз.
Бағасы дереккөздерінің санына (Google Analytics, Google Ads, CRM және т.б.) және бірнеше басқа айнымалыларға байланысты өзгереді, сондықтан барлығы жобаға және аналитика тапсырмаларына тәуелді. Мерзімдер – орташа есеппен 4 айдан басталады.
Иә, біз кез келген CRM жүйесімен, соның ішінде өзін-өзі жазумен интеграция жасай аламыз.
Иә. Деректерді жүктеуді реттеу үшін штатта немесе аутсорста ERP-жүйесінің бағдарламашысы (1С және т.б.) қажет болады. Сондай-ақ, сайтқа техникалық тапсырмаларды енгізу үшін штатта немесе аутсорста веб-әзірлеуші/бағдарлама жасаушы қажет болады.
Мұнда бірнеше нұсқа бар:
- бізден ай сайынғы қолдау.
- сіз штатқа аналитикті жалдайсыз - біз оны үйретеміз. Біз әрдайым аналитикалық құралмен байланысуға болатын бейне нұсқаулықты жазамыз. Сондай-ақ, біз Сізге компанияның лауазымдық нұсқаулықтарына және/немесе бизнес-процестеріне енгізуге болатын жүйені пайдалану туралы нұсқаулық жазамыз және береміз.
Деректерді кез келген көзбен синхрондауға болады.
Жоғарғы бетте біздің қораптық шешімінің салыстырмалы кестесі берілген.
Бұл сіз жұмыс істейтін қызметке байланысты. Егер деректерді бағдарламалық түрде жүктеудің мүмкіндігі болса, онда иә. Тіпті егер сіз қазір Google Sheets-те қолмен есептер жасап жатсаңыз, оларды да жүктеп, Google Big Query-ге жүктеуге болады.