Мобильді қосымшаларды жылжыту

IOS және Android платформаларында мобильді қосымшалар үшін мақсатты пайдаланушыларды тартуға көмектесеміз. Біз орнатулар мен in-app түрлендірулерінің санын көбейтеміз. Жарнамалық желілермен, қолданбалар дүкендерімен және аналитикамен жұмыс жасаймыз.

2014 жылдан бастап мобильді бағытта сараптаманы дамытатын алғашқы агенттіктердің бірі бола отырып, mobile performance marketing бағытын дамытамыз.

Өтінім жіберу

Біз агенттіктер арасында мобайл-маркетинг саласындағы ізашарлардың бірі болдық және қазір кез келген нарықта мобильді қосымшаларды ілгерілету үшін барлық құралдардағы сараптаманы біріктірдік: қолданбалар дүкенінде іздеу жүйесін оңтайландыру, ақылы трафикті тарту және мобайл-аналитика.

Біздің бірегей қолданбаларды жарнамалау құралы (ASP) ондаған қолданбаларға өз санаттарында ең жақсы орындарды алуға көмектеседі.

Радомир Новкович
Head of Netpeak RadASO

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Мобильді қосымшаларды ілгерілету — бұл жүктеулер санын, белсенді пайдаланушыларды, сондай-ақ мобильді қосымшадан түсетін пайданы көбейтуге бағытталған кешенді процесс.

Біз mobile performance marketing аясында не істейміз?

Жаңа орнатуларды тартамыз

Біз қосымшаның органикалық және ақылы орнатуларын өсіру үшін барлық мүмкін құралдарды қолданамыз.

Пайдаланушыларды тартамыз

Пайдаланушыларды қызықтыратын креативті хабарландырулар мен сипаттамалар жасаймыз. Біз орнатуға конверсияны арттырамыз.

Пайдаланушыларды қолданбаға қайтарамыз

Пайдаланушыларды сегменттейміз, MAU/DAU көрсеткіштерін арттырамыз.

In-app конверсиясын құрамыз

Жеке жарнамалар мен паш-хабарландыруларын теңшейміз. Ақылы пайдаланушыларға конверсияның өсуі бойынша ұсыныстар береміз.

Mobile performance marketing құралдары

ASO (App Store Optimization)

ASO — бұл органикалық трафик пен орнатулардың өсуіне арналған керемет құрал.

Біз Google Play және App Store іздеулерінде тиісті кілт сұраулары бойынша қолданбаңыздың көрінуін арттырамыз — Netpeak латын және кириллица локалдарымен жұмыс істейді.

ASA (Apple Search Ads)

App Store-дағы жарнама — бұл iOS қосымшаларын ілгерілетудің тамаша тәсілі.

Біздің көзқарасымыз бен оңтайландыруымыз жарнамалық кампаниялар кезінде мобильді пайдаланушылармен жаңа сенсорлық нүктелерді табуға, сондай-ақ бюджетті үнемдеуге мүмкіндік береді — егер біз органикада 1-ші орынға шықсақ, жарнамаларды автоматты түрде тоқтатамыз.

Google Play қолданбасының жарнамасы (Google Ads)

Google Play-де жарнама App Store-дағы принцип бойынша жұмыс істейді.

Universal App Campaigns — қазіргі уақытта жаңа қолданбаны іздеп жүрген пайдаланушылардың ең қызығушылық танытқан аудиториясын тартуға мүмкіндік беретін Android қолданбаларын ілгерілетудің тамаша құралы.

Мобильді қосымшалардың таргеттелген жарнамасы

Mobile performance marketing сторлармен шектелмейді: қолданбаны Google Ads, әлеуметтік желі (Facebook, Instagram), YouTube және тіпті мобильді ойындарда жарнамалауға болады.

Мобильді құрылғыларға арналған жарнаманың әртүрлі форматтарын сынау арқылы көптеген клиентті тартуға болады — белсенді әлеуметтік желі қолданушыларынан бастап мобильді ойыншыларға дейін.

Мобильді қосымшаларға арналған аналитика

Сапалы аналитикасыз ілгерілету нәтижелері туралы қорытынды жасау мүмкін емес.

Біз AppsFlyer, Adjust, Firebase, Branch, Facebook SDK-мен жұмыс істейміз және in-App аналитикасын және deep linking-ті қосымшалардың жарнамалық тиімділігін бақылау үшін орнатамыз. Қолданбалар ішіндегі Cost-per-Install, MAU/DAU, ROI, конверсиялар мен транзакцияларды қадағалаймыз.

Мобильді қосымшаларды ілгерілету кезеңдері

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

Жоспарлау

  • Біз нарық пен бәсекелестерді талдаймыз.
  • Мобильді қосымшаны ілгерілету үшін мақсатты аудиторияны анықтаймыз.
  • Барлық қажетті аймақтар мен жергілікті жерлер үшін семантикалық ядроны жинаймыз.
  • Аналитиканы орнатамыз.
  • KPI анықтаймыз.

Жарнамалық кампанияларды баптау және A/B тестілеу

  • Шағын бюджетпен жарнамалық кампанияларды бастаймыз.
  • Таргетингті тексереміз.
  • Қолданбаларды жарнамалау үшін оңтайлы креативтерді тексереміз.
  • Стордағы қосымша бетінің дизайнын тексереміз (белгіше, скриншоттар, тақырыптар мен сипаттама).

Нәтижелерді талдау және тестілеудің ең жақсы нұсқаларын масштабтау

  • Жарнамалық кампаниялардың икемді кестесі (күнді, сағатты, минутты таңдау).
  • Іздеу жарнамасының бірнеше форматтары, баннерлер, бейнелер, жергілікті жарнамалар.
  • Нақты уақыттағы статистиканы жинау.

Науқандарды үздіксіз талдау және оңтайландыру

  • Аналитикамен жұмыс: трекингтің тиімділігін бақылау. Retention rate, uninstall rate, LTV, DAU және MAU көрсеткіштерін талдау.
  • Жарнамалық кампаниялардың тиімділігі туралы егжей-тегжейлі есеп.
  • Шығармашылық, жарнамалық желілердің тиімділігін талдау, таргетингтік талдау.

Құралдар мен технологиялар

ASO-да жылдам нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін әртүрлі локальдар үшін негізгі сұрауларды таңдаудың бірегей алгоритмі. Ынталандырылған трафикті пайдаланбай.

Apple Search Ads — рекламная система в AppStore, позволяющая запускать рекламные объявления в магазине мобильных приложений для пользователей устройств компании Apple. Используется для продвижения IOS приложений.
Google Ads — рекламная система Google, позволяющая запускать рекламу в поиске Google и на сайтах-партнёрах. Используется для продвижения приложения в Google Play.
Facebook — персонализированные рекламные объявления для мобильных пользователей самой популярной социальной сети.
Instagram — таргетированная реклама мобильного приложения в ленте и stories с гибкими настройками таргетинга.
YouTube — размещение рекламы мобильного приложения на самом популярном видеохостинге мира с гибкими настройками таргетинга и разнообразием форматов.

AppsFlyer — нарықта жақсы беделге ие мобильді қосымшаларға арналған ең танымал бақылау жүйелерінің бірі. Кез келген жарнамалық жүйелерден деректерді жинауға мүмкіндік береді. Платформаның әр блогында кең мүмкіндіктер бар: атрибуция, маркетингтік аналитика, фродтан қорғау, диплинкинг, кастомдық аудитория және деректер ағыны.
Adjust — бұл API-мен жұмыс істеуге, органикалық орнатуларды бағалауға және жарнамалық кампанияларды автоматтандыруға мүмкіндік беретін тағы бір танымал қолданбалы трекер.
Firebase — Google-дің мобильді қосымшаларға арналған ақысыз аналитикалық жүйесі. Тек Google Ads, YouTube, Google Play жарнамалық жүйелерімен жұмыс істейді.
Facebook SDK — бұл ең үлкен әлеуметтік желіден мобильді қосымшаларды бақылаудың ақысыз жүйесі. Тек Facebook, Instagram трафигімен жұмыс істейді.

Біздің клиенттердің жетістіктері

Біз Instagram-да қосымшаны қалай жарнамаладық және CPI-ді Facebook-тен екі есе төмен алдық

+119%

Жүктеу санының көбеюі/CPI 13%-ға көбеюдегі күн

OLX Украина қосымшасына арналған Apple Search Ads кейсі

Ecommerce қосымшасын қалай тиімді етуге болады — LeBoutique сауда клубының кейсі

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.