ORM
Онлайн беделді басқару

Брендтің желідегі беделін кешенді басқару — репутациялық қауіптерден қорғау және нарықтағы позицияны күшейту үшін сенімділікті арттыру.

Біз бренд туралы ескертулерді бақылап отырамыз, пікірлермен жұмыс істейміз, позитивті контент жасаймыз, іздеу жүйелеріндегі көрінуді оңтайландырамыз және дағдарыс жағдайларына жедел әрекет етеміз.

Өтінім жіберу

Интернеттегі жағымды имиджді сақтау тұрақты жұмысты талап етеді, бірақ бұл күш-жігер әрқашан ақталады — себебі клиенттердің сенімі конверсия деңгейімен тікелей байланысты.

Вячеслав Пысанка
Head of ORM Department

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Онлайн беделді басқару (Online Reputation Management) — компания немесе тұлғаның интернеттегі беделін қалыптастыру, бақылау және жақсарту процесі.

Ұйымның желідегі репутациясын кешенді басқару — позитивті имидж қалыптастыруға, брендті ақпараттық шабуылдардан қорғауға және нарықтағы позицияны күшейтуге көмектеседі.

Кімдерге арналған:

Бизнес пен кәсіпкерлер

Интернеттегі беделді және пікірлерді басқару сенімді қалыптастыруға, ақпараттық өрісті бақылауға және нарықтағы позицияны күшейтуге көмектеседі.

Жеке брендтер

Жақсы бедел қалыптастыруға, танымалдылықты арттыруға, теріс әсерді бейтараптандыруға және тұрақты беделді сақтауға көмектесеміз.

Қоғамдық тұлғалар

Қабылдауды бақылау, жалған ақпараттың таралуын алдын алу және аудиториямен ашық диалог қалыптастыру.

Мобильді қосымшалар

Сторларда қатысуды оңтайландыру, пайдаланушылар пікірлерін басқару және онлайн-беделдік қауіптерден қорғау.

Тауарлар

Брендтердің қабылдауын жақсарту, пікірлер арқылы сенімділікті арттыру және клиенттердің адалдығын күшейту.

Қашан интернеттегі беделді басқару қажет?

Жаңа өнім немесе қызметті іске қосу

Онлайн бедел өнім шығарылмай тұрып-ақ позитивті имидж қалыптастыруға көмектеседі және алғашқы клиент пікірлеріне жылдам әрекет етіп, бәсекелестерге қарағанда артықшылықтарды айқындауға мүмкіндік береді. Бұл сәтті бастауға жағдай жасап, бәсекеге қабілеттілікті арттырады

Сатылымның төмендеуі немесе болмауы

Интернеттегі бренд беделін басқару клиент пікірлерін талдап, сатылымның азаю себептерін анықтайды және жылдам әрекет арқылы теріс әсерді жояды. Имидждік мәселелер туындағанда, коммуникация стратегиясын қайта құруға көмектеседі

Жаңа маркетингтік кампанияны бастау

Беделді басқару кампания барысында бренд туралы пікірлер мен ескертулерді қадағалап, стратегияны түзетуге және белсенді коммуникация арқылы аудиторияның қатысуын арттыруға көмектеседі

Бренд атауын өзгерту

Интернеттегі беделді басқару аудитория сенімін сақтауға, назарды жаңа айдентикаға бағыттауға және көшу барысында Google-дағы позицияны жоғалтпауға көмектеседі. Ақпараттық кеңістікті реттеп, ескі сілтемелерді жаңартып, компания атауын өзгерткеннен кейін біртұтас имидж қалыптастырамыз

Компаниялардың бірігуі

Компаниялар бірігу кезінде бірыңғай ақпараттық өріс құру, коммуникацияны үйлестіру және екі аудиторияның сенімін сақтау маңызды. ORM ортақ имидж қалыптастыруға, позициялауды түзетуге және Google мен әлеуметтік желілердегі реакцияны бақылауға көмектеседі

Беделдік дағдарыс

ORM жағдайды жедел бағалап, жағымсыз әсерді азайтады. Жылдам әрі ашық әрекет сенімді қайтарып, аудиторияның адалдығын сақтауға көмектеседі

Қазіргі ORM-да маңызды:

Кешенді тәсіл: мониторинг, аналитика, контент, коммуникация, SEO.
Процестердің ашықтығы: тұрақты есеп беру, түсінікті құралдар.
Бизнес мақсаттарына бағытталу: сенімділік, танымалдылық, сатылым.
Жекелендірілген стратегия: бренд, аудитория және нарық ерекшеліктерін ескеру.
Барлық арналармен жұмыс: әлеуметтік желілер, БАҚ, іздеу жүйелері, форумдар.
Сапалы контент: брендтің жағымды бейнесін қалыптастыратын жарияланымдар.
Жедел әрекет: пікірлер мен ескертулерге тез жауап беру.

ORM қызметтеріне не кіреді:

Біз онлайн репутацияны жақсартуға арналған кешенді тәсілді ұсынамыз: деректерді талдаудан және мониторингтен бастап контент әзірлеуге және SEO оңтайландыруға дейін.

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

Деректерді талдау

Аудиторияның көңіл-күйін түсіну, брендтің мықты және әлсіз тұстарын анықтау, ықтимал дағдарыстарды болжау үшін.

Жиналған ақпаратты терең талдаймыз: трендтерді, мінез-құлық үлгілерін және негізгі инсайттарды анықтаймыз

Іздеу жүйесіндегі беделді басқару (SERM)

Google және басқа жүйелердегі теріс нәтижелерді ығыстырып, позитивті контенттің позициясын жоғарылату үшін.

Сонымен қатар брендпен байланыстырылатын бірегей контент жасаймыз.

HR-бедел

Үздік мамандарды тарту және команданы сақтап қалу үшін.

Цифрлық алаңдарда компанияның мәдениетін, құндылықтарын және жетістіктерін айқындай отырып, біз жұмыс берушінің беделін құрамыз — сенімді әрі тартымды компанияның нанымды имиджін қалыптастырамыз.

Пікірлерге жауап беру

Клиенттердің қанағаттанушылығын арттыру және брендке сенімді нығайту үшін.

Позитивті, бейтарап және теріс пікірлерге жедел әрекет жасаймыз.

SEO-оңтайландыру

Органикалық трафикті арттыру және іздеу нәтижелеріндегі позицияларды нығайту үшін.

Сайттың таңдалған беттерін және контентті беделді кілттік сұраныстар мен бренд ескертулері бойынша оңтайландырамыз.

Дағдарысқа қарсы басқару

Беделдік дағдарыстан келетін залалды азайту және сенімді жылдам қалпына келтіру үшін.

Дағдарыс жағдайларына жауап беру стратегияларын әзірлейміз — бұқаралық ақпарат құралдарындағы дағдарыстардан бастап, компанияны біріктіру немесе иесін ауыстырудан кейінгі беделдік салдарға дейін.

Онлайн-беделді мониторинг

Беделді тұрақты бақылау және өзгерістерге жедел әрекет ету үшін.

Брендтің, өнімнің немесе қызметтің ескертулерін іздеу жүйелерінде, әлеуметтік желілерде, форумдарда және пікірлерде жүйелі түрде қадағалаймыз.

Онлайн-шабуылдан қорғау

Беделді және брендтің цифрлық активтерін сыртқы қауіптерден қорғау үшін.

Жалған аккаунттарды анықтап, олардың бұғатталуын қамтамасыз етеміз, веб-беттер мен әлеуметтік желідегі аккаунттарды хакерлік шабуылдардан қорғаймыз, қажет болған жағдайда серіктестің беделін қорғау үшін құқықтық шаралар бастаймыз.

Интернеттегі бренд беделін басқарудағы жиі кездесетін қателіктер

Брендтер интернеттегі беделді басқаруда көптеген типтік қателіктер жасайды, бұл уақыт өте келе ауыр салдарға әкеледі.

Жүйелі мониторингтің жоқтығы. Ақпараттық фонды бақылауды жоғалту
Алдын алу шараларының жоқтығы. Дағдарыс кезінде осалдық, күтпеген беделдік соққылар
Сапалы контенттің жетіспеушілігі. Бренд айналасында позитивті орта жоқтығы
Теріс пікірлерді елемеу. Сенімнің төмендеуі және теріс контенттің таралуы
Уақытында әрекет етпеу. Уақытты өткізіп алу, адалдықты жоғалту
Аналитикасыз жұмыс істеу. Беделдік проблемалардың себептерін түсінбеу
Өте тар тәсіл. Аудиторияға әсер ететін нүктелерді жіберіп алу

Netpeak агенттігінің мамандарымен жұмыс істегенде не аласыз

Онлайн-қатысуды жақсарту бойынша ұсыныстар. Әлеуметтік желілердегі профильдерді оңтайландырамыз, пікірлерді басқаруға көмектесеміз және танымалдық пен аудиторияның қатысуын арттыру үшін контент-стратегияларын құрамыз.
Толық дағдарыс менеджменті. Антикризис жоспарларын әзірлейміз, беделге қауіптерге жедел әрекет етеміз және дағдарыстан кейін сенімді қалпына келтіруге көмектесеміз.
Беделдік маркетингтің барлық мәселелері бойынша кеңестер. Сізді әр кезеңде қолдаймыз — стратегия әзірлеуден бастап, нақты беделдік тапсырмаларды шешуге дейін.
Тұрақты аналитика және есептер. Ай сайын беделді толық шолу ұсынамыз: пікірлер мен ескертулерді талдау, тоналды бағалау, брендке әсері, бәсекелестік салыстыру және салалық трендтер.

ORM-ды басқа маркетингтік каналдармен интеграциялау

Интернеттегі компания беделін басқару жеке жұмыс істемейді. Интернеттегі беделді басқару басқа құралдардың тиімділігін арттырады және клиентпен әр байланыс нүктесін күшейтеді, тұтас беделдік стратегия құруға көмектеседі:

SEO — іздеу нәтижелерінен теріс ақпаратты ығыстыру, бренд сұраныстары бойынша позицияны көтеру;
SMM — пікірлерді бақылау, адал қауымдастық қалыптастыру, жылдам коммуникация;
PR — БАҚ-та жарияланымдар, ақпараттық повадтарды және эксперттік имиджді басқару;
Контент-маркетинг — мақалалар, сұхбаттар, блог арқылы позитивті образ жасау, клиент пікірлерін тиісті онлайн-каналдарға орналастыруға көмектесу;
Email және лидогенерация — сату қуығының барлық кезеңдерінде сенімді нығайту.
Күшті онлайн репутация қалыптастырғым келеді

Біздің клиенттер не дейді?

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

ORM қызметтері дегеніміз не?

Беделді басқару (ORM) мыналарды қамтиды:
  • пікірлер мен ескертулерді қадағалау;
  • теріс пікірлермен жұмыс істеу;
  • брендтің позитивті имиджін жасау;
  • беделдік тәуекелдерден қорғау.

ORM қандай проблемаларды шешеді?

Беделдік маркетингті қолдану орынды, егер:
  • іздеу жүйелерінде теріс пікірлер мен ескертулер басым болса;
  • клиенттердің брендке сенімі төмен болса;
  • беделдік дағдарыс немесе дау туындаса;
  • интернетте брендтің позитивті ақпараттық фоны жоқ болса;
  • компания немесе өнім туралы жалған ақпарат таралса;
  • бренд интернетте әлсіз көрініп, аз танымал болса.

ORM қызметіне не кіреді?

Беделді басқару қызметтері:
  • интернеттегі ескертулерді мониторинг жасау;
  • тоналды талдау және беделдік тәуекелдерді бағалау;
  • пікірлер мен комментарийлермен жұмыс;
  • позитивті контент жасау және жылжыту;
  • брендті SEO-оптимизациялау;
  • дағдарысқа қарсы басқару;
  • тұрақты есеп беру және стратегиялық ұсыныстар.

ORM мен SERM айырмашылығы неде?

ORM беделді басқару (Online Reputation Management) — барлық онлайн-платформалардағы, соның ішінде әлеуметтік желілер мен пікірлердегі беделді басқаруға бағытталған. Негізгі құралдар: пікірлермен жұмыс, PR, SMM арқылы бренд туралы жарияланымдарды бақылау.

SERM (Search Engine Reputation Management) — бизнес беделін іздеу нәтижелерінде басқаруға бағытталған және позитивті контенттің көрінуін жақсартуға арналған. Негізгі құрал: SEO арқылы позитивті контентті жылжыту және қорғау.

ORM қызметі қанша тұрады?

Интернеттегі беделді басқару бағасы тапсырмалар көлеміне, беделдік тәуекелдердің деңгейіне және жұмыс істейтін каналдарға байланысты анықталады.

Баға аудиттен кейін жеке есептеледі.

Интернеттегі беделді басқару қызметін тапсырыс беру үшін өтінім қалдырыңыз — Netpeak мамандары жұмыс көлемін бағалап, бизнесіңізге ең тиімді шешімді ұсынады.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.