Деректерді талдау
Аудиторияның көңіл-күйін түсіну, брендтің мықты және әлсіз тұстарын анықтау, ықтимал дағдарыстарды болжау үшін.
Жиналған ақпаратты терең талдаймыз: трендтерді, мінез-құлық үлгілерін және негізгі инсайттарды анықтаймыз
Брендтің желідегі беделін кешенді басқару — репутациялық қауіптерден қорғау және нарықтағы позицияны күшейту үшін сенімділікті арттыру.
Біз бренд туралы ескертулерді бақылап отырамыз, пікірлермен жұмыс істейміз, позитивті контент жасаймыз, іздеу жүйелеріндегі көрінуді оңтайландырамыз және дағдарыс жағдайларына жедел әрекет етеміз.

Интернеттегі жағымды имиджді сақтау тұрақты жұмысты талап етеді, бірақ бұл күш-жігер әрқашан ақталады — себебі клиенттердің сенімі конверсия деңгейімен тікелей байланысты.

.avif)
.avif)

.avif)
.avif)
Онлайн бедел өнім шығарылмай тұрып-ақ позитивті имидж қалыптастыруға көмектеседі және алғашқы клиент пікірлеріне жылдам әрекет етіп, бәсекелестерге қарағанда артықшылықтарды айқындауға мүмкіндік береді. Бұл сәтті бастауға жағдай жасап, бәсекеге қабілеттілікті арттырады
Интернеттегі бренд беделін басқару клиент пікірлерін талдап, сатылымның азаю себептерін анықтайды және жылдам әрекет арқылы теріс әсерді жояды. Имидждік мәселелер туындағанда, коммуникация стратегиясын қайта құруға көмектеседі
Беделді басқару кампания барысында бренд туралы пікірлер мен ескертулерді қадағалап, стратегияны түзетуге және белсенді коммуникация арқылы аудиторияның қатысуын арттыруға көмектеседі
Интернеттегі беделді басқару аудитория сенімін сақтауға, назарды жаңа айдентикаға бағыттауға және көшу барысында Google-дағы позицияны жоғалтпауға көмектеседі. Ақпараттық кеңістікті реттеп, ескі сілтемелерді жаңартып, компания атауын өзгерткеннен кейін біртұтас имидж қалыптастырамыз
Компаниялар бірігу кезінде бірыңғай ақпараттық өріс құру, коммуникацияны үйлестіру және екі аудиторияның сенімін сақтау маңызды. ORM ортақ имидж қалыптастыруға, позициялауды түзетуге және Google мен әлеуметтік желілердегі реакцияны бақылауға көмектеседі
ORM жағдайды жедел бағалап, жағымсыз әсерді азайтады. Жылдам әрі ашық әрекет сенімді қайтарып, аудиторияның адалдығын сақтауға көмектеседі
Біз онлайн репутацияны жақсартуға арналған кешенді тәсілді ұсынамыз: деректерді талдаудан және мониторингтен бастап контент әзірлеуге және SEO оңтайландыруға дейін.
Аудиторияның көңіл-күйін түсіну, брендтің мықты және әлсіз тұстарын анықтау, ықтимал дағдарыстарды болжау үшін.
Жиналған ақпаратты терең талдаймыз: трендтерді, мінез-құлық үлгілерін және негізгі инсайттарды анықтаймыз
Google және басқа жүйелердегі теріс нәтижелерді ығыстырып, позитивті контенттің позициясын жоғарылату үшін.
Сонымен қатар брендпен байланыстырылатын бірегей контент жасаймыз.
Үздік мамандарды тарту және команданы сақтап қалу үшін.
Цифрлық алаңдарда компанияның мәдениетін, құндылықтарын және жетістіктерін айқындай отырып, біз жұмыс берушінің беделін құрамыз — сенімді әрі тартымды компанияның нанымды имиджін қалыптастырамыз.
Клиенттердің қанағаттанушылығын арттыру және брендке сенімді нығайту үшін.
Позитивті, бейтарап және теріс пікірлерге жедел әрекет жасаймыз.
Органикалық трафикті арттыру және іздеу нәтижелеріндегі позицияларды нығайту үшін.
Сайттың таңдалған беттерін және контентті беделді кілттік сұраныстар мен бренд ескертулері бойынша оңтайландырамыз.
Беделдік дағдарыстан келетін залалды азайту және сенімді жылдам қалпына келтіру үшін.
Дағдарыс жағдайларына жауап беру стратегияларын әзірлейміз — бұқаралық ақпарат құралдарындағы дағдарыстардан бастап, компанияны біріктіру немесе иесін ауыстырудан кейінгі беделдік салдарға дейін.
Беделді тұрақты бақылау және өзгерістерге жедел әрекет ету үшін.
Брендтің, өнімнің немесе қызметтің ескертулерін іздеу жүйелерінде, әлеуметтік желілерде, форумдарда және пікірлерде жүйелі түрде қадағалаймыз.
Беделді және брендтің цифрлық активтерін сыртқы қауіптерден қорғау үшін.
Жалған аккаунттарды анықтап, олардың бұғатталуын қамтамасыз етеміз, веб-беттер мен әлеуметтік желідегі аккаунттарды хакерлік шабуылдардан қорғаймыз, қажет болған жағдайда серіктестің беделін қорғау үшін құқықтық шаралар бастаймыз.
Брендтер интернеттегі беделді басқаруда көптеген типтік қателіктер жасайды, бұл уақыт өте келе ауыр салдарға әкеледі.



Интернеттегі компания беделін басқару жеке жұмыс істемейді. Интернеттегі беделді басқару басқа құралдардың тиімділігін арттырады және клиентпен әр байланыс нүктесін күшейтеді, тұтас беделдік стратегия құруға көмектеседі:


