Жарнама аудиті

Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn және басқа платформалардағы контексттік жарнамаға кешенді аудит жүргіземіз — өсу нүктелерін анықтау, тиімсіз шығындарды қысқарту және инвестиция қайтарымын арттыру үшін.

Өтінім жіберу

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Жарнама кампанияларын аудиттеу — бұл жарнама стратегиясының тиімділігін бағалау, тиімсіз шешімдерді анықтау және нәтижелілікті арттыруға бағытталған өсу нүктелерін табу процесі.

PPC аудиті қашан қажет?

Google Ads аудиті жарнаманың ағымдағы тиімділігін бағалауға, әлсіз тұстарды анықтауға және кампания нәтижелерін қалай жақсартуға болатынын түсінуге мүмкіндік береді.

Нәтижелер күтілген деңгейге сәйкес емес:

  • жарнама шығындары өсуде, ал табыс — жоқ;

  • клик, конверсия немесе өтінім саны азаюда;

  • пайдаланушылар сайттан тез шығып кетеді, бас тарту пайызы жоғары.

Бизнесіңізде өзгерістер орын алды:

  • стратегиялық мақсаттар немесе жарнама бюджеттері өзгерді;

  • сайттың редизайны немесе контент жаңартылды;

  • жаңа өнімдер, қызметтер пайда болды, мақсатты аудитория өзгерді.

Кампания ұзақ уақыт бойы жаңартылмаған:

  • жарнама бұрыннан іске қосылған және қайта қаралмаған;

  • тұрақты бақылау мен түзетулер жоқ;

  • жарнама платформалары алгоритмдер мен ережелерді жаңартты.

Жарнаманың тиімділігіне күмән бар:

  • кампания қалай жұмыс істейтіні және бюджет қайда кететіні түсініксіз;

  • масштабтау алдында тәуелсіз сараптамалық бағалау қажет;

  • ағымдағы стратегияны нарықтағы үздік тәжірибелермен салыстыру қажет.

Тәжірибелі Netpeak сарапшыларымен маркетингтік инвестицияларыңыздың максималды тиімділігі.

18
жыл интернет-маркетингте
500+
сала сарапшылары
4000+
табысты жоба
~60
жаңа клиент ай сайын
300+
клиентті біздің команда ай сайын дамытады

Жарнама аудитіне не кіреді

Ақылы жарнама аудиті — бұл кампаниялардың тиімділігі мен жарнама инвестицияларының қайтарымына тікелей әсер ететін техникалық және стратегиялық аспектілерді кешенді бағалау.

Netpeak агенттігінің аудит қызметі келесі негізгі талдау кезеңдерін қамтиды:

Жарнама кабинетін аудиттеу:

  • кампаниялар мен жарнама топтарының құрылымы мен логикасы;

  • белсенді кампаниялар саны және олардың өзектілігі;

  • қайталанатын немесе жұмыс істемейтін топтар мен хабарландыруларды анықтау

Аналитиканы аудиттеу:

  • GA4 баптауының дұрыстығы;

  • аналитика мен жарнама жүйелері арасындағы байланыс;

  • мақсаттар, оқиғалар, конверсияларды бақылау

Бақылау және оңтайландыру

  • кампания түрлері, таргетинг, геолокация, тілдер;

  • мәтіндер мен креативтердің сапасы;

  • бюджет пен ставка стратегиясын талдау.

Трафик пен лендинг беттерін талдау:

  • трафик сапасы, іздеу сұраныстары, брендтік кілт сөздердің үлесі;

  • минус-сөздермен жұмыс істеу;

  • қарау тереңдігі, бас тарту пайызы, беттердің конверсиясы.

Жарнама стратегиясын бағалау:

  • баптаулардың бизнес мақсаттарына сәйкестігі;

  • бюджетті бөлу логикасы;

  • ағымдағы модельдің күшті және әлсіз жақтары.

Аудит нәтижелері бойынша ұсыныстар:

  • толық есеп дайындау;

  • нүктелік және стратегиялық өзгерістер тізімі;

  • кампанияларды оңтайландыру және ROI арттыру бойынша ұсыныстар.

Қызметті кім басқарады?

 
 
Жарнама аудиті — бұл тек әлсіз тұстарды іздеу емес. Бұл жарнаманың нақты қалай жұмыс істейтінін және оны қай жерде жақсартуға болатынын көрсететін құрал.
Біз толық циклді білеміз — кампанияларды баптаудан бастап басқаруға, талдауға және кеңейтуге дейін. Сонымен қатар, Netpeak — Google-дың барлық жарнама құралдары бойынша сертификатталған агенттік, бұл біздің тәжірибемізді растайды.
Антон Липский
Head of PPC

Қандай жарнама форматтарына аудит жүргіземіз?

Google Ads аудиті әр форматтың ерекшеліктеріне сәйкес жарнама стратегиясын бейімдеуге және максималды тиімділікке қол жеткізуге көмектеседі.

Контексттік жарнама аудиті (Search):

 Іздеу кампанияларының құрылымын, кілт сөздер мен мәтіндерді таңдауды, лендинг беттердің сәйкестігін бағалаймыз.
Пайдаланушы сұраныстарына дәл сәйкес келу арқылы кликабельділік пен конверсияны арттыруға көмектесеміз.

Медиялық жарнама аудиті (Display):

Таргетинг баптауларының дұрыстығын, баннерлер сапасын, орналастыру мен қамтуды тексереміз.
Жарнаманың бренд танымалдылығына және жаңа аудиторияны тартуға әсерін талдаймыз.

Таргеттелген жарнама аудиті (YouTube, әлеуметтік желілер):

Жарнама кампанияларының баптауларын, креативтерді, көрсетілім жиілігін талдаймыз. Жарнаманың мақсатты аудиторияға қаншалықты дәл бағытталғанын және оның қамту мен әрекетке әсерін анықтаймыз.

Performance Max және Discover аудиті:

Кампаниялардың тиімділігін, фид құрылымын, мақсат баптауларын бағалаймыз. Бюджет қайда кетіп жатқанын және өтінімдер мен сатылымдарды арттыру үшін кампанияны қалай оңтайландыруға болатынын түсінуге көмектесеміз.

Жарнама аудиті қалай жүргізіледі?

Біз нақты жоспар бойынша әрекет етеміз — жарнаманың күшті және әлсіз жақтарын анықтау, кампанияларды басқару сапасын арттыру және өсуге арналған нақты ұсыныстар беру үшін.
Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

1. Жоба танысу

Ниша, бизнес мақсаттары және ағымдағы жарнама белсенділігін талдаймыз.

2. Баптауларды тексеру

Аккаунт, кампаниялар, таргетинг, ставкалар және бюджет құрылымын бағалаймыз.

3. Тиімділікті талдау

Метрикаларды зерттейміз: кликтер, конверсиялар, лид құны, сайттағы мінез-құлық.

4. Лендинг беттерді бағалау

Беттердің релеванттылығы, қолдану ыңғайлылығы және конверсиясын тексереміз.

5. Аналитиканы талдау

Мақсаттар, оқиғалар, интеграциялар және деректерді бақылау қалай бапталғанын қараймыз.

6. Есеп пен ұсыныстар дайындау

Қорытындылармен құжат, нақты әрекет жоспары және жақсартуға арналған басымдықтар қалыптастырамыз.

Қандай платформаларға аудит жүргіземіз?

Баға қалай қалыптасады?

Бағаға әсер ететін факторлар:
жоба көлемі және жарнама аккаунттарының саны;
талдауға арналған белсенді кампаниялар мен платформалар саны;
аудит тереңдігі — базалық тексеруден толық аналитикалық талдауға дейін.
Барлық қорытындылар мен ұсыныстар Netpeak командасының жарнама кампанияларын басқарудағы көпжылдық тәжірибесі мен деректер талдауы негізінде жасалады.

Өтінім қалдырыңыз — біздің мамандар жұмыс басталғанға дейін бағаны есептейді.
PPC аудитке тапсырыс беру

Біздің клиенттер не дейді?

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

Контексттік жарнама аудитінің негізгі мақсаты қандай?

Аудит жарнама кампанияларындағы тиімді және тежейтін элементтерді анықтауға, клик құнын төмендетуге, трафикті арттыруға және жарнама бюджетін ұлғайтпай-ақ сатылымды көбейтуге негізделген ұсыныстар алуға мүмкіндік береді.

PPC аудитінің нәтижесі қандай болады?

Аудит көмектеседі:
  • тиімсіз баптаулар мен өсу нүктелерін анықтау;
  • жарнама шығындарын бюджет ұлғайтпай қысқарту;
  • штаттағы маман немесе фрилансер жұмысын дұрыс бағыт.
Нәтиже — жарнаманы жақсарту үшін бірден қолдануға болатын нақты ұсыныстар.

Жарнама аудитінің құны қанша?

Аудит бағасы жеке есептеледі — ол жобаның ауқымына, жарнама аккаунттарының санына, кампания көлеміне және талдау тереңдігіне байланысты. Нақты бағаны білу үшін өтінім қалдырыңыз — Netpeak агенттігінің мамандары жұмыс басталғанға дейін бағалауды жүргізеді.

Pay-Per-Click жарнамасының құны неге байланысты?

Клик бағасы (CPC) аукцион арқылы қалыптасады — бұл механизм сіздің хабарландыруыңыздың көрсетілетінін, оның орнын және өзара әрекет үшін қанша төлейтініңізді анықтайды.

Бұл модель Google Ads, Facebook, LinkedIn, TikTok, YouTube, Amazon және басқа да көптеген платформаларда қолданылады.Пайдаланушы іздеу сұранысын енгізгенде немесе сайтқа кіргенде, аукцион жүйесі іске қосылады. Платформа белгіленген критерийлерге сәйкес келетін хабарландыруларды бағалап, аудиторияға көрсетілетіндерін таңдайды.

Аукцион нәтижесі екі негізгі факторға байланысты:
  • Ставка — сіз клик үшін төлеуге дайын ең жоғары сома.
  • Хабарландыру сапасының көрсеткіші — мәтін, визуалды мазмұн және лендинг беті сияқты элементтерді ескере отырып, оның сәйкестігі мен тиімділігін өлшейді.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.