Retention-маркетинг қайта сатуды көбейтіңіз

Retention-маркетинг — бұл аудиторияны сайтқа қайтаруға және аудиторияның адалдығын арттыра отырып, ұзақ мерзімді қарым-қатынасты орнатуға мүмкіндік беретін құрал.

Біз әр клиентпен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатуға, оның өмірлік циклін ұзартуға көмектесеміз. Тауарды немесе қызметті бір реттік сату емес, сенімді арту. Біздің міндетіміз — клиенттің Сізге әр уақытта оралуын қамтамасыз ету.

Өтінім жіберу

Интернеттегі маркетингтің барлық құралдарының ішінде retention-маркетинг ең үнемді болып қала береді. Статистикаға сәйкес, ол жобаларға жалпы кірістің 7-15%, кейде тіпті 30% дейін әкеледі. Сонымен қатар, басқа ілгерілету түрлерімен салыстырғанда инвестициялар минималды.

Максим Соколюк
Head of Email Marketing

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →

Неліктен Retention-маркетингі маңызды?

Жаңа әлеуетті клиентке сату ықтималдығы 5-тен 20%-ға дейін. Қолжетімді клиенттерге келетін болсақ, бұл көрсеткіш 60-70% дейін өседі.
Қолданыстағы тұтынушылар жаңа өнімге 31%-ға көп жұмсайды және олар Сіз ұсынатын жаңа өнімдерді 50%-ға жиі сынап көреді.
Клиенттерді неғұрлым ұзақ ұстасаңыз, соғұрлым олар Сіздің брендтің адвокаттарына айналады. Олар әлеуметтік желілерде пікір қалдыруы немесе Сіз туралы айтуы мүмкін.

Retention-маркетинг қандай мүмкіндіктер ашады

Клиенттерді ұстап қалу

Retention-маркетингінің негізгі мақсаты — бар клиенттерді сақтау. Бұл ағынды азайтуға және клиенттердің брендке деген адалдығын арттыруға мүмкіндік береді.

Пайданың өсуі

Адал тұтынушылар Сіздің брендіңізге сенеді, сәйкесінше жүйелі түрде сатып алулар жасайды.

Адал клиенттер және қайта сатып алулар

Бұрыннан бар клиенттер қайтадан қызметтерге немесе тауарларға жүгінеді. Бұған жеке ұсыныстар, жеңілдіктер, бонустар, адалдық бағдарламалары және басқа құралдар арқылы қол жеткізуге болады.

Кросс-сатулар және up-selling

Ұстау маркетингі бар тұтынушыларға олар үшін қызықты болуы мүмкін қосымша өнімдерді немесе қызметтерді сатуға көмектеседі. Мысалы, алдыңғы сатып алулар негізінде байланысты өнімдерді немесе жаңартылған нұсқаларды ұсынуға болады.

Клиенттердің қанағаттану деңгейін арттыру

Retention-маркетинг клиенттердің тәжірибесін жақсартуға, олардың қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыруға мүмкіндік береді. Бұған жекелендірілген коммуникациялар, жоғары қызмет көрсету деңгейі, сұрақтарға немесе шағымдарға жылдам жауаптар және басқа әдістер кіруі мүмкін.

Маркетинг шығындарын азайту

Жаңа клиенттерді тарту, әдетте, маркетинг пен жарнамаға үлкен шығындар әкеледі. Retention-маркетинг бұл шығындарды азайтуға мүмкіндік береді, өйткені бар тұтынушыларға сату әдетте аз ресурстар мен бюджетті қажет етеді.

Ұсыныстар мен пікірлерді көбейту

Қанағаттанған клиенттер жағымды тәжірибелермен бөлісуге және достары мен таныстарына өнімдер мен қызметтерді ұсынуға бейім. Retention-маркетинг мұндай ұсыныстарды ынталандыруға және оң пікірлер алуға көмектеседі.

Талдау және оңтайландыру

Retention-маркетинг маркетингтік кампанияларды талдауға және оңтайландыруға мүмкіндік беретін бар тұтынушылардың мінез-құлқы мен қалауы туралы деректерді ұсынады. Бұл аудиторияны жақсы түсінуге және жақсы шешім қабылдауға көмектеседі.

Ұзақ мерзімді қатынастар құру

Retention-маркетинг клиенттермен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді, бұл тұрақты табыс пен бизнестің тұрақты өсуіне әкелуі мүмкін.

Netpeak тәжірибелі сарапшыларымен маркетингтік инвестицияларыңыздың максималды тиімділігі

Команда Netpeak допоможе вам з мінімальними вкладеннями досягти максимальних результатів

17
жыл интернет-маркетингте
350+
сала сарапшылары
4000+
сәтті жоба
~60
ай сайын жаңа клиент
300+
айына клиенттерді біздің команда дамытады

Retention маркетингі не істейді

Сайтқа кірушілерді жазылушыларға айналдырады

Реттелген хабарлама тізбегі, бонустық механика және сату шұңқырының триггерлері арқылы келушіні сатып алушыға айналдырады

Бар клиенттерді қайта сатып алуға итермелейді

Бұрыннан бар клиенттермен байланысты қолдайды

Бренд туралы танымал болу деңгейін арттырады

"Оффлайн" клиенттерді қайта жандандырады

Жобаның нақты тауарларын немесе қызметтерін ілгерілетеді

Жалпы интернет-маркетингтің рентабельділігін арттырады

Netpeak ұсынған Retention-маркетинг қызметі: пайданы көбейтіп, клиенттерді ұстап қалыңыз

Біз Сіздің бизнес қажеттіліктеріңізге негізделген жеке тапсырмалар жоспарын жасауға дайынбыз. Біз міндетіңіздің шешімін ұсынамыз және мақсаттарыңызға жету үшін retention-маркетингін тиімді пайдаланудың жолын табамыз.
Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

Толық жадбықталған кешенді retention-маркетингі

Біз бизнесіңіз бен мақсаттарыңыз үшін retention-маркетингті дамыту жоспарын жасаймыз және оны ай сайын жүзеге асырамыз. Бұл қызмет 5000 imeil-ден бастап байланыс базасы бар немесе айына 30 000 келушіден сайт трафигі бар компанияларға жарамды.
Кешенді тәсіл мыналарды қамтиды:
  • email, web-push, mobile-push, sms және мессенджерлер;
  • нишаны, сұранысты, бәсекелестерді талдау;
  • retention-маркетингті дамыту жоспары;
  • тарату қызметінің техникалық параметрлері;
  • жаңа контактілерді жүйелі түрде жинау;
  • базаны тазарту, тексеру және сегменттеу;
  • жоспарлау, талдау және есеп беру;
  • дизайн мен контент құру;
  • хаттарды орналастыру, тестілеу және жіберу;
  • консалтинг және енгізуді сүйемелдеу;
  • retention-менеджерімен тұрақты байланыс.

Мобильді қосымшаларға арналған Retention-маркетинг

Команда Сіздің қосымшаңыздың даму жоспарын жасайды, содан кейін оны ай сайын жүзеге асырады. Қызмет айына кемінде 5000 пайдаланушысы бар және тек инсталлдарда ғана емес, монетизациясы бар қосымшалар үшін де жарамды.
Қызметке кіреді:
  • mobile, app inbox, inapp-push, email, sms;
  • пайдаланушыларды, бәсекелестерді талдау;
  • retention-маркетингті дамыту жоспары;
  • тарату қызметінің техникалық параметрлері;
  • жаңа контактілерді жүйелі түрде жинау;
  • базаны тазарту, валидация және сегменттеу;
  • жоспарлау, талдау және есеп беру;
  • дизайн мен мазмұнды құру;
  • хаттарды орналастыру, тестілеу және жіберу;
  • таратылымдарды автоматтандыру;
  • консалтинг және енгізуді сүйемелдеу;
  • retention-менеджерімен тұрақты байланыс.

Retention-маркетинг стратегиясын әзірлеу

Біз нарықты және бизнесіңізді талдаймыз және алынған мәліметтер негізінде стратегия құрамыз, қажетті ресурстар мен іске асыру жоспарын жазамыз.
Қызметке кіреді:
  • нарықты талдау: сұраныс, бәсекелестер, динамика;
  • ESP, сайт, қосымша, әлеуметтік желілер аудиті;
  • KPI, өсу нүктелерін анықтау;
  • стратегия мақсаттарын қою;
  • стратегияны әзірлеу: омниканалдылық, МА сегменттері, автоматтандыру, месседждер, байланыс түрлері, даралау;
  • тактиканы қалыптастыру;
  • стратегияны іске асыру үшін Гант диаграммасын әзірлеу, ресурстарды есептеу;
  • KPI динамикасын болжау және бақылау нүктелерін анықтау.

Email-маркетингін "Жылдам старт" нөлден бастау

Біз email-маркетингті нөлден бастау үшін дайындық жұмыстарымен айналысамыз, сонымен қатар мануал дайындаймыз және маманның одан әрі өзіндік жұмысы үшін кеңес береміз.

Чатботтар

Бір реттік немесе айлық қызмет. Танымал мессенджерлер үшін чат-боттар жасаймыз: telegram, viber, whatsapp, facebook, instagram. Сонымен қатар, қызмет аясында біз жаңа немесе қайта сатуды ынталандыратын автоматтандыру және таратумен айналысамыз.
Ай сайын retention-менеджері email-маркетингіндегі негізгі көрсеткіштер бойынша есептер дайындайды.
Синтетикалық KPI-ге мыналар кіреді: Open rate (OR), Click-through rate (CTR) және Click-to-open rate (CTOR), бұл біздің таратылымдарға пайдаланушылардың жауаптарын бағалауға мүмкіндік береді.
Беделді KPI: Bounce rate, Spam complaint rate және Unsubscribe rate сияқты таратылым сапасы мен жазылушылармен қарым-қатынасымызды бақылауға көмектеседі.
ROI, CPO және CAC сияқты KPI бизнесі біздің маркетингтік инвестицияларымыздың тиімділігін және жаңа клиенттерді тарту шығындарын бағалауға мүмкіндік береді.

Retention-маркетингке кім тапсырыс бере алады?

  • E commerce B2B, B2C (интернет-дүкендер)
  • Saas, жазылымы бар контент жобалары
  • Қызмет көрсету бойынша жобалар (онлайн және офлайн)
  • Медиа, БАҚ
  • Монетизациясы бар мобильді қосымшалар тек инсталлдарда ғана емес

Біздің клиенттердің жетістіктері

1742%

ROMI

intertop.kz кейсі: ынтымақтастықтың бірінші айынан бастап электрондық email-маркетингінен түсетін кірісті арттыру

Office-Expert.kz кейсі. Сатып алуды айына 50 миллион теңгеге қалай қосымша ынталандыруға болады

Еmail-маркетингті нөлден бастап бір айдағы инвестицияның қайтарымына дейін қалай орнатуға болады. Mechta.kz кейсі

+30%

Жалпы табыстан

Pandora.kz кейсі: email барлық сату арналары арқылы жалпы кірістің 30% қалай әкелді

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

Retention Rate-тің қандай мағынасы жақсы болып табылады?

Retention Rate-тің жақсы мәні салыстырмалы болып табылады және көптеген факторларға байланысты, мысалы, қызмет саласы, өнім немесе қызмет түрі, мақсатты аудитория. Бірақ, тұтастай алғанда, Сіз келесі мәндерге назар аудара аласыз:
  • жоғары Retention Rate: > 80%;
  • орташа Retention Rate: 50-80%;
  • төмен Retention Rate: < 50%.

Churn (CR) клиенттерінің ағынымен қалай күресуге болады?

  • Ағып кету себептерін анықтаңыз. Неліктен кетіп бара жатқанын түсіну үшін сауалнамалар жүргізіңіз, клиенттердің мінез-құлқын талдаңыз.
  • Қосымша стимулдар ұсыныңыз. Кетуді жоспарлап отырған клиенттерді ұстап қалу үшін адалдық бағдарламаларын, жеңілдіктерді немесе эксклюзивті ұсыныстарды қарастырыңыз.
  • Өнімге немесе қызметке құндылық қосыңыз. Клиенттерге тартымды болу үшін өнімдеріңіз бен қызметтеріңізді үнемі жақсартып отырыңыз.
  • Қызметтерден бас тартудың оңай процесін қамтамасыз етіңіз. Жазылымнан немесе қызметтен бас тарту процесін мүмкіндігінше қарапайым және жылдам етіңіз.

Retention маркетингіндегі инвестицияның қайтарымын (ROI) қалай өлшеуге болады?

Retention-маркетингіндегі ROI-ді ұстап қалу бағдарламаларының шығындарын адал клиенттер әкелетін пайдамен салыстыру арқылы бағалауға болады. Retention-маркетингінің компанияның жалпы кірісіне қалай әсер ететінін көру үшін CLTV  (customer Lifetime Value) және орташа чек сияқты көрсеткіштерді қадағалаңыз.

Retention-маркетинг стратегиясын қалай жекелендіруге болады?

Тиімді кампаниялар құру үшін тұтынушы деректерін (сатып алулар, артықшылықтар, мінез-құлық) пайдаланыңыз, атап айтқанда:
  • сатып алу тарихына негізделген жекелендірілген өнім ұсыныстары;
  • клиенттің мүдделері мен қалауына негізделген арнайы ұсыныстар;
  • әртүрлі деңгейлері мен сыйақылары бар адалдық бағдарламалары;
  • туған күнімен және басқа да маңызды күндермен құттықтау;
  • клиенттеріңіз не бағалайтыны туралы ақпарат жинауға арналған сауалнамалар мен анкеталар.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.