Толық жадбықталған кешенді retention-маркетингі
Біз бизнесіңіз бен мақсаттарыңыз үшін retention-маркетингті дамыту жоспарын жасаймыз және оны ай сайын жүзеге асырамыз. Бұл қызмет 5000 imeil-ден бастап байланыс базасы бар немесе айына 30 000 келушіден сайт трафигі бар компанияларға жарамды.
Кешенді тәсіл мыналарды қамтиды:
email, web-push, mobile-push, sms және мессенджерлер;
нишаны, сұранысты, бәсекелестерді талдау;
retention-маркетингті дамыту жоспары;
тарату қызметінің техникалық параметрлері;
жаңа контактілерді жүйелі түрде жинау;
базаны тазарту, тексеру және сегменттеу;
жоспарлау, талдау және есеп беру;
дизайн мен контент құру;
хаттарды орналастыру, тестілеу және жіберу;
консалтинг және енгізуді сүйемелдеу;
retention-менеджерімен тұрақты байланыс.
Мобильді қосымшаларға арналған Retention-маркетинг
Команда Сіздің қосымшаңыздың даму жоспарын жасайды, содан кейін оны ай сайын жүзеге асырады. Қызмет айына кемінде 5000 пайдаланушысы бар және тек инсталлдарда ғана емес, монетизациясы бар қосымшалар үшін де жарамды.
Қызметке кіреді:
mobile, app inbox, inapp-push, email, sms;
пайдаланушыларды, бәсекелестерді талдау;
retention-маркетингті дамыту жоспары;
тарату қызметінің техникалық параметрлері;
жаңа контактілерді жүйелі түрде жинау;
базаны тазарту, валидация және сегменттеу;
жоспарлау, талдау және есеп беру;
дизайн мен мазмұнды құру;
хаттарды орналастыру, тестілеу және жіберу;
таратылымдарды автоматтандыру;
консалтинг және енгізуді сүйемелдеу;
retention-менеджерімен тұрақты байланыс.
Retention-маркетинг стратегиясын әзірлеу
Біз нарықты және бизнесіңізді талдаймыз және алынған мәліметтер негізінде стратегия құрамыз, қажетті ресурстар мен іске асыру жоспарын жазамыз.
Қызметке кіреді:
нарықты талдау: сұраныс, бәсекелестер, динамика;
ESP, сайт, қосымша, әлеуметтік желілер аудиті;
KPI, өсу нүктелерін анықтау;
стратегия мақсаттарын қою;
стратегияны әзірлеу: омниканалдылық, МА сегменттері, автоматтандыру, месседждер, байланыс түрлері, даралау;
тактиканы қалыптастыру;
стратегияны іске асыру үшін Гант диаграммасын әзірлеу, ресурстарды есептеу;
KPI динамикасын болжау және бақылау нүктелерін анықтау.
Email-маркетингін "Жылдам старт" нөлден бастау
Біз email-маркетингті нөлден бастау үшін дайындық жұмыстарымен айналысамыз, сонымен қатар мануал дайындаймыз және маманның одан әрі өзіндік жұмысы үшін кеңес береміз.
Чатботтар
Бір реттік немесе айлық қызмет. Танымал мессенджерлер үшін чат-боттар жасаймыз: telegram, viber, whatsapp, facebook, instagram. Сонымен қатар, қызмет аясында біз жаңа немесе қайта сатуды ынталандыратын автоматтандыру және таратумен айналысамыз.
Ай сайын retention-менеджері email-маркетингіндегі негізгі көрсеткіштер бойынша есептер дайындайды.
Синтетикалық KPI-ге мыналар кіреді: Open rate (OR), Click-through rate (CTR) және Click-to-open rate (CTOR), бұл біздің таратылымдарға пайдаланушылардың жауаптарын бағалауға мүмкіндік береді.
Беделді KPI: Bounce rate, Spam complaint rate және Unsubscribe rate сияқты таратылым сапасы мен жазылушылармен қарым-қатынасымызды бақылауға көмектеседі.
ROI, CPO және CAC сияқты KPI бизнесі біздің маркетингтік инвестицияларымыздың тиімділігін және жаңа клиенттерді тарту шығындарын бағалауға мүмкіндік береді.