Usability-UX аудиті

Юзабилити (ағылш. Usability) — бұл Сіздің веб-сайтыңыздың, қызметіңіздің немесе өніміңіздің пайдаланушысы үшін ыңғайлылық пен интуитивтілік. Бұл онлайн қызметті таңдауда жиі негізгі критерийге айналатын ыңғайлылық.

Біз веб-сайт немесе қолданба интерфейсіндегі мәселелер мен кемшіліктерді анықтауға көмектесеміз. Біз өсу нүктелерін табамыз және мақсаттарыңызға жету үшін бүкіл сайтты жақсартамыз.

Өтінім жіберу

UX/UI – бұл дизайн, оның басты міндеті – "әдемі болу" ғана емес, сонымен қатар сайтты пайдаланушы үшін интуитивті түсінікті ету. Осылайша, дизайн пайдаланушыны конверсияға дейін әкеледі. Сондықтан бұл веб-сайттың тиімділігі мен табыстылығын арттырудың ең тиімді әдістерінің бірі.

Даниил Минин
Руководитель отдела UX/UI

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
UX-аудит — пайдаланушылардың веб-өніммен жақсы қарым-қатынасын қамтамасыз ету үшін мәселелерді анықтау және шешу мақсатында сайттағы пайдаланушы тәжірибесін бағалау және талдау процесі.

Неліктен UX-аудитін жүргізу керек?

Навигация ыңғайлылығын, дизайнын және контент сапасын тексеру түрі мен жасалған күніне қарамастан барлық сайттар үшін қажет. Сондай-ақ, іздеу нәтижелерінде бірінші орын алатын бәсекелестердің сайттарын қосымша тексерген дұрыс. Келушілерге не ұнайтынын, сайтқа не қосуға болатындығын және басқа сайттардан қалай ерекшеленуге болатындығын түсіну оңайырақ.
Юзабилити аудиті заманауи тенденциялардың сақталуына ықпал етеді және мақсатты келушіні түсінуге көмектеседі, бұл өз кезегінде мүмкіндік береді:
  • Конверсия коэффициентін жақсарту. Сайттағы немесе қолданбадағы пайдаланушылардың мінез-құлқын түсіну, конверсия жолында қандай қиындықтар туындайтынын көру.
  • Юзабилити мәселелерін анықтау және түзету.
  • Инвестициялардың кірістілігін арттыру (ROI).
  • Адалдықты арттыру. Пайдаланушының оң тәжірибесі пайдаланушыны веб-өнімге қайта оралуға шақырады.
  • Бәсекелестік артықшылыққа ие болу.
  • Маркетингтік бюджетті ұтымды бөлу. Сайттың UX-аудиті пайдаланушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырмайтын сайт үшін жаңа мүмкіндіктерді әзірлеу және енгізу шығындарын болдырмауға көмектеседі.

Жиі юзабилити қателері

Юзабилитиді талдау мысалдары сайттарда жиі кездесетін қателерді анықтайды:

Бірінші экранда немесе басты бетте бұл сайт не туралы екені белгісіз
Оқылмайтын мәтін, түрлі-түсті дизайн
Жасырын мәзір, сайттың жертөлесінде бөлімдердің болмауы
Уақытында пайда болмайтын көптеген қалқымалы терезелер
Ұзақ уақыт жүктелетін ауыр суреттер
Артық ақпараты бар ұзын мәтіндер
Сайттың басты бетінде компания атауы мен байланыстардың болмауы
Парақты беттеудегі қателер, беттердегі жылжытылған элементтер
Менеджермен байланысудың аз нұсқасы бар
Ақпараттық блоктардың ерекше орналасуы
Сүзгілердің болмауы және тауарларды/бөлімдерді/санаттарды сұрыптау мүмкіндігі
Тауарлар мен сатушы туралы аз ақпарат, пікірлердің болмауы
Тапсырыс формасын толтыруға, тіркеуге арналған көптеген жолақтар
Кеңсе болған жағдайда жол жүру картасының болмауы

Netpeak тәжірибелі сарапшыларымен маркетингтік инвестицияларыңыздың максималды тиімділігі

Команда Netpeak допоможе вам з мінімальними вкладеннями досягти максимальних результатів

17
 жыл интернет-маркетингте
350+
сала сарапшылары
4000+
сәтті жоба
~60
ай сайын жаңа клиент
300+
айына клиенттерді біздің команда дамытады

UX-аудит қызметі арқылы сайттағы конверсияны қалай арттыруға болады?

Netpeak аналитика және дизайн тобы пайдаланушылардың мінез-құлқын талдау үшін сайттағы аналитикалық жүйелерді бірлесіп баптайды және сайт дизайнындағы мәселелер мен өсу нүктелерін анықтайды.
Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

1. Аналитиканы баптау:

1.1. Аналитикалық жүйелерді тексеру және тестілеу.

1.2. Hotjar/Clarity баптау.

1.3. Google Analytics-ке жіберу үшін Google Tag Manager-де оқиғаларды орнату.

1.4. Looker Studio-да аналитикалық есеп құру.

2. Деректерді талдау:

2.1. Бәсекелестерді талдау және best practice.

2.2. Сайттағы пайдаланушылардың әрекеттерін талдау.

2.3. Оқиға картасын жасау.

2.4. Жобаның иесі және талдаушысы/маркетологымен сұрақ-жауап сессиясы.

2.5. Сайтты жүктеу жылдамдығын талдау.

2.6. Сайттағы контент сапасын талдау.

3. Конверсияны көтеру үшін интерфейсті жақсарту бойынша ұсыныстар қалыптастыру.

UX-аудиті туралы қашан ойлану керек?

Сіздің сайтыңыз ескірген және жылдар бойы жаңартылмаған

Сіз жаңа қолданбаны немесе сайтты іске қосып жатырсыз және Сіздің сәтсіздіктеріңіз өте жоғары

Сіздің сайтыңыздың конверсия коэффициенті төмен

Сіздің сайтыңыздың/қосымшаңыздың сатылымы төмендейді

Веб-өніміңіздің негізгі көрсеткіштері төмендейді (мысалы, парақшадағы орташа уақыт, бірегей бетке кірушілер, сеанста қаралған беттер саны және т. б.)

Соңғы жылдары Сіз өзіңіздің сайтыңызды/өніміңізді пайдаланған клиенттерден кері байланыс ала алмадыңыз

Сіз сайтты қайта құрудың бастапқы кезеңіндесіз және айтарлықтай жақсартулар жасағыңыз келеді

Нәтижесінде Сіз не аласыз

Скриншоттармен немесе бейне қателерімен немесе интерфейсті жақсарту гипотезаларымен UX-зерттеу
Қателерді жоюға немесе өсу нүктелерін енгізуге арналған кеңейтілген техникалық тапсырма
Looker Studio-дағы аналитикалық есеп
Техникалық тапсырма мәтінінен консультациялар — аудит берілгеннен кейін 10 жұмыс күні ішінде 5 сағат
Аудит нәтижелері бойынша ұсыныстарға сәйкес беттердің дизайнын әзірлеу ұсынысы

Аудиттен кейін UX-пен қалай жұмыс істеуге болады?

Аудит нәтижелеріне сүйене отырып, Netpeak сайтты түрлендіруді оңтайландыруға көшуді ұсынады. Біздің команда сайтта конверсияны арттыру стратегиясын әзірлейді және сайт беттерін оңтайландыруға басымдық береді. Басымдық, ең алдымен, сатуға ең көп әсер ететін қолжетімді беттерде конверсияны арттыруға мүмкіндік береді.

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

Неліктен UX-аудитін жүргізу керек?

Бұл Сіздің клиенттеріңіздің сайтпен/қосымшамен қалай қарым-қатынас жасайтынын, оның қаншалықты қарапайым және ыңғайлы екенін және олардың пайдаланушы тәжірибесін жақсарту және сәйкесінше конверсия коэффициентін арттыру үшін не істеу керектігін білудің сенімді әдісі.

UX-аудиті кіріске әсер ете ме?

Бизнес үнемі трафикті тартуға ақша жұмсайды: SEO, PPC және жаңа клиенттерді әкелуге бағытталған басқа жарнамалық әрекеттер. Белгілі бір сәтте бизнес "үстіртке" шығады және трафик қымбаттайды. Сондықтан, сайтта трафик жеткілікті болған кезде, сайттың ыңғайлылығын жақсарту және конверсияны оңтайландыру бойынша жұмыс тиімдірек болуы мүмкін, осылайша трафиктің бірдей мөлшері көптеген клиенттерді әкеледі.

UX-аудиті қанша тұрады?

Қызмет құны өнімнің күрделілігіне және аудит көлеміне байланысты. Сіз өзіңіздің жобаңыздың бағасын есептеу үшін сайтта өтініш қалдыра аласыз.

UI-UX аудитін қаншалықты жиі жүргізу керек?

Сіздің өніміңіздің даму кезеңіне байланысты аудит жиілігі өзгеруі мүмкін, мысалы, егер Сіздің өніміңіз (сайт, қосымша) ерте сатыда болса, прогресті бақылау және қажетті өзгерістерді жедел енгізу үшін оны жиі жүргізуді ұсынамыз. Басқа жағдайларда біз жылына 1 рет аудит жүргізуді ұсынамыз.

UX-аудиті сайтының есебіне не кіреді?

  • Google Таблица форматында конверсияны жақсарту бойынша гипотезалары бар құжат.

  • Қалыптасқан гипотезалар негізделген деректермен Looker Studio бағдарламасындағы аналитикалық есеп.

  • Гипотезаларды енгізуге дайын техникалық міндет.

  • Ұсынылған нұсқауларға сәйкес жаңартылған дизайнды әзірлеу туралы ұсыныс.

UX-аудиті юзабилити-тестілеумен бірдей ме?

Жоқ. UX аудиті — бұл кеңірек процесс, құрамында мыналар бар:

  • өнімнің ыңғайлылығын бағалау;

  • проблемаларды анықтау;

  • өнімді жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Юзабилити-тестілеу — бұл UX-аудитінің әдістерінің бірі, оның ыңғайлылығы туралы кері байланыс алу үшін пайдаланушылармен өнімді тексеруді қамтиды.

UX аудитінің қандай түрлері бар?

  • Сараптамалық бағалау. Маман юзабилити мәселелерін анықтау арқылы өнімді бағалайды.

  • Пайдаланушылар өнімді тексеріп, пікірлер қалдырады.

  • Hotjar және Google Analytics сияқты қызметтерді пайдаланып, сайттағы пайдаланушылардың мінез-құлқы туралы деректерді талдау.

  • Когнитивті өту. UX-маманы пайдаланушылардың өніммен өзара әрекеттесу кезінде қалай ойлайтынын және әрекет ететінін зерттейді.

  • A/B тестілеу.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.