1. Аналитиканы баптау:
1.1. Аналитикалық жүйелерді тексеру және тестілеу.
1.2. Hotjar/Clarity баптау.
1.3. Google Analytics-ке жіберу үшін Google Tag Manager-де оқиғаларды орнату.
1.4. Looker Studio-да аналитикалық есеп құру.
Юзабилити (ағылш. Usability) — бұл Сіздің веб-сайтыңыздың, қызметіңіздің немесе өніміңіздің пайдаланушысы үшін ыңғайлылық пен интуитивтілік. Бұл онлайн қызметті таңдауда жиі негізгі критерийге айналатын ыңғайлылық.
Біз веб-сайт немесе қолданба интерфейсіндегі мәселелер мен кемшіліктерді анықтауға көмектесеміз. Біз өсу нүктелерін табамыз және мақсаттарыңызға жету үшін бүкіл сайтты жақсартамыз.
UX/UI – бұл дизайн, оның басты міндеті – "әдемі болу" ғана емес, сонымен қатар сайтты пайдаланушы үшін интуитивті түсінікті ету. Осылайша, дизайн пайдаланушыны конверсияға дейін әкеледі. Сондықтан бұл веб-сайттың тиімділігі мен табыстылығын арттырудың ең тиімді әдістерінің бірі.
Юзабилитиді талдау мысалдары сайттарда жиі кездесетін қателерді анықтайды:
1. Аналитиканы баптау:
1.1. Аналитикалық жүйелерді тексеру және тестілеу.
1.2. Hotjar/Clarity баптау.
1.3. Google Analytics-ке жіберу үшін Google Tag Manager-де оқиғаларды орнату.
1.4. Looker Studio-да аналитикалық есеп құру.
2. Деректерді талдау:
2.1. Бәсекелестерді талдау және best practice.
2.2. Сайттағы пайдаланушылардың әрекеттерін талдау.
2.3. Оқиға картасын жасау.
2.4. Жобаның иесі және талдаушысы/маркетологымен сұрақ-жауап сессиясы.
2.5. Сайтты жүктеу жылдамдығын талдау.
2.6. Сайттағы контент сапасын талдау.
3. Конверсияны көтеру үшін интерфейсті жақсарту бойынша ұсыныстар қалыптастыру.
Сіздің сайтыңыз ескірген және жылдар бойы жаңартылмаған
Сіз жаңа қолданбаны немесе сайтты іске қосып жатырсыз және Сіздің сәтсіздіктеріңіз өте жоғары
Сіздің сайтыңыздың конверсия коэффициенті төмен
Сіздің сайтыңыздың/қосымшаңыздың сатылымы төмендейді
Веб-өніміңіздің негізгі көрсеткіштері төмендейді (мысалы, парақшадағы орташа уақыт, бірегей бетке кірушілер, сеанста қаралған беттер саны және т. б.)
Соңғы жылдары Сіз өзіңіздің сайтыңызды/өніміңізді пайдаланған клиенттерден кері байланыс ала алмадыңыз
Сіз сайтты қайта құрудың бастапқы кезеңіндесіз және айтарлықтай жақсартулар жасағыңыз келеді
Бұл Сіздің клиенттеріңіздің сайтпен/қосымшамен қалай қарым-қатынас жасайтынын, оның қаншалықты қарапайым және ыңғайлы екенін және олардың пайдаланушы тәжірибесін жақсарту және сәйкесінше конверсия коэффициентін арттыру үшін не істеу керектігін білудің сенімді әдісі.
Бизнес үнемі трафикті тартуға ақша жұмсайды: SEO, PPC және жаңа клиенттерді әкелуге бағытталған басқа жарнамалық әрекеттер. Белгілі бір сәтте бизнес "үстіртке" шығады және трафик қымбаттайды. Сондықтан, сайтта трафик жеткілікті болған кезде, сайттың ыңғайлылығын жақсарту және конверсияны оңтайландыру бойынша жұмыс тиімдірек болуы мүмкін, осылайша трафиктің бірдей мөлшері көптеген клиенттерді әкеледі.
Қызмет құны өнімнің күрделілігіне және аудит көлеміне байланысты. Сіз өзіңіздің жобаңыздың бағасын есептеу үшін сайтта өтініш қалдыра аласыз.
Сіздің өніміңіздің даму кезеңіне байланысты аудит жиілігі өзгеруі мүмкін, мысалы, егер Сіздің өніміңіз (сайт, қосымша) ерте сатыда болса, прогресті бақылау және қажетті өзгерістерді жедел енгізу үшін оны жиі жүргізуді ұсынамыз. Басқа жағдайларда біз жылына 1 рет аудит жүргізуді ұсынамыз.
Google Таблица форматында конверсияны жақсарту бойынша гипотезалары бар құжат.
Қалыптасқан гипотезалар негізделген деректермен Looker Studio бағдарламасындағы аналитикалық есеп.
Гипотезаларды енгізуге дайын техникалық міндет.
Ұсынылған нұсқауларға сәйкес жаңартылған дизайнды әзірлеу туралы ұсыныс.
Жоқ. UX аудиті — бұл кеңірек процесс, құрамында мыналар бар:
өнімнің ыңғайлылығын бағалау;
проблемаларды анықтау;
өнімді жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.
Юзабилити-тестілеу — бұл UX-аудитінің әдістерінің бірі, оның ыңғайлылығы туралы кері байланыс алу үшін пайдаланушылармен өнімді тексеруді қамтиды.
Сараптамалық бағалау. Маман юзабилити мәселелерін анықтау арқылы өнімді бағалайды.
Пайдаланушылар өнімді тексеріп, пікірлер қалдырады.
Hotjar және Google Analytics сияқты қызметтерді пайдаланып, сайттағы пайдаланушылардың мінез-құлқы туралы деректерді талдау.
Когнитивті өту. UX-маманы пайдаланушылардың өніммен өзара әрекеттесу кезінде қалай ойлайтынын және әрекет ететінін зерттейді.
A/B тестілеу.