Google Analytics Орнату
Біз Google Analytics аккаунтында қажетті параметрлерді, оқиғаларды, есептерді, хабарламаларды конфигурациялаймыз, сайт пен аналитикалық жүйені біріктіруге арналған техникалық тапсырманы әзірлейміз.
Веб-аналитика — интернет-маркетингтегі data-driven тәсілінің тірегі.
Веб-аналитикалық жүйелер интерфейсінде жинауды және негізгі есептерді теңшейміз. Біз" өтпелі " аналитикалық шешімдерді әзірлейміз: деректеріңізді жүктейміз, біріктіреміз, өңдейміз және визуализациялаймыз. Біз сайтта әлсіз жерлерді табамыз және конверсияны жақсартамыз.
Адамдар енді күнделікті өмірде қателесуден қорықпайды — бұл керемет. Бірақ бизнестің кірісі қауіп төнген кезде қатенің бағасы өседі. Деректерге негізделген шешімдер, әсіресе интернет-маркетингте қажетті құрамдас бөлікке айналады. Сондықтан маркетологтар өз деректерін жинау және талдай білу қаншалықты маңызды екенін басқаларға қарағанда көбірек түсінеді. Бірақ бұл деректер 10 түрлі дереккөздерде және стандартты есептерден тыс болған кезде не істеу керек?
Осы себепті біз Netpeak-те өз құзыретімізді қажетті білім төңірегінде шоғырландырдық: біз автоматты түрде жинауды, барлық көздерден деректеріңізді біріктіруді, кез келген күрделілік туралы есептер шығаруды және түсінікті түрде ұсынуды конфигурациялаймыз. Шешімнің data-driven екенін біле отырып, жеңіл демала аласыз.
Қорытынды шешімге қандай дереккөздер қатысуы керек, қандай есептер және бақылау тақталары қажет екенін анықтауға көмектесеміз. Аналитикалық шешім схемасы жасалады.
Біз арнайы қосқыштарды дайындаймыз — API арқылы деректерді түсіретін және соңғы деректер қоймасына қосатын бағдарламалық код.
Деректер деректер қоймасындағы жеке кестелерде жиналған кезде SQL коды дайындалады, ол деректерді қорытынды есептерге біріктіреді.
Соңғы кезеңде визуализация құралы деректер қоймасына қосылады. Google Data Studio, Power BI, Tableau-да арнайы бақылау тақталарын құрамыз.
Біз сіздің жобаңыздағы клиенттерді тарту және олардың мінез-құлқының онлайн арналарын дұрыс бақылау үшін аналитикалық жүйелерді орнатамыз.
Сіз клиенттерді тарту арналарын стандартты немесе жеке атрибуция үлгісі бойынша қайтарымдылығын есептей аласыз. Кросс-платформалық, кросс-домендік, онлайн/оффлайн әрекеттерді қадағалау.
CRO қызметінің арқасында клиенттерді тарту арналары жақсырақ жұмыс істейді, бұл бизнестің кірістілігіне тікелей әсер етеді. Қолда бар трафиктен көбірек пайда алыңыз.
Біз Google Analytics аккаунтында қажетті параметрлерді, оқиғаларды, есептерді, хабарламаларды конфигурациялаймыз, сайт пен аналитикалық жүйені біріктіруге арналған техникалық тапсырманы әзірлейміз.
Жаңа Google Analytics 4 ресурсында деректерді жинауды теңшейміз. Біз барлық қажетті оқиғаларды орнатамыз. Сіздің сайтыңыздан аналитикалық жүйеге деректерді беру бойынша техникалық тапсырмаларды дайындаймыз.
Біз enhanced ecommerce модулін, Google Tag Manager арқылы деректерді беруді конфигурациялаймыз және сайт пайдаланушыларының сатып алулары мен әрекеттері туралы деректерді аналитикалық жүйеге беру үшін қадамдық нұсқаулықты әзірлейміз.
Google Analytics-те CRM-жүйелерден, ERP-жүйелерден, дерекқорлардан және басқа да сыртқы көздерден сатып алу және пайдаланушы әрекеттері туралы деректерді беру үшін қадамдық нұсқаулықты әзірлейміз.
Google Tag Manager-де қажетті триггерлерді, тегтерді және айнымалыларды конфигурациялаймыз, бағдарламашыларға қажетті бақылау кодтарын енгізу үшін техникалық тапсырма дайындаймыз.
Біз кез келген жарнама жүйелерінен: Google Ads, Facebook Ads және басқалардан шертулер, көрсетілімдер, аудиториялар және басқа параметрлер бойынша деректерді аламыз.
Біз сайттың немесе қосымшаның тиімділігін терең бағалау және сатылымдар мен кіріс деректерімен біріктіру үшін Google Analytics, AppsFlyer немесе басқа веб-аналитикалық платформалардан кез келген деректерді шығарып аламыз.
Біз мәмілелер мен клиенттер туралы деректерді өңдейміз және оларды маркетингтің тиімділігі туралы нақты мәліметтер алу үшін жарнамалық науқандар туралы мәліметтермен біріктіреміз.
Ақша қаражаттарының немесе тауарлардың қозғалысын терең талдау үшін 1С немесе басқа есепке алу жүйелеріндегі деректерді өңдейміз.
Google BigQuery — үлкен деректер жиынтығын өңдеудің жоғары жылдамдығы бар бұлтты дерекқор. Физикалық серверге сілтеме жасамай, әртүрлі жүйелерден деректерді сақтау және өңдеу үшін тамаша және арзан шешім.
MySQL — классикалық ашық бастапқы реляциялық дерекқорды басқару жүйесі MySQL негізінде қарапайым пайдаланушыларға арналған классикалық бизнес бағдарламалық өнімдерінің көпшілігі құрастырылған.
PostgresQL немесе Postgres — бұл SQL-дің кеңеюі мен сәйкестігіне баса назар аударатын ақысыз, ашық бастапқы реляциялық мәліметтер базасын басқару жүйесі (ДҚБЖ).
Greenplum — бұл MPP архитектурасына және Postgres ашық дерекқор технологиясына негізделген кең деректер технологиясы.
R — деректерді статистикалық өңдеуге және графикамен жұмыс істеуге арналған бағдарламалау тілі, сондай-ақ GNU жобасының бөлігі ретінде ашық бастапқы коды бар бағдарламалық қамтамасыз ету ортасы.
Python — бұл машиналық оқытуда және үлкен деректермен жұмыс істеуде жиі қолданылатын әмбебап бағдарламалау тілі.
SQL — реляциялық дерекқорды басқару жүйесінде сақталған деректерді басқаруға арналған сұрау тілі.
DBT — талдаушылар мен инженерлерге деректерді өз қоймаларында тиімдірек түрлендіруге көмектесетін ашық бастапқы пәрмен жолы құралы.
Microsoft Power BI — деректерді визуализациялауға, интерактивті графиктер мен есептерге арналған ең танымал платформалардың бірі.
Google Data Studio — бұлтқа негізделген деректерді визуализациялау платформасы, ол Google өнімдерімен тұрақты интеграцияға ие.
Tableau — американдық компания, интерактивті деректерді визуализациялау және іскерлік интеллект бағдарламалық жасақтамасын жасаушы.