YouTube Ads жарнамасы

YouTube жарнамасы арқылы бизнесіңіздің әлеуетін ашуға көмектесеміз.

Біз мақсатты аудиторияны тартатын, брендтің танымалдылығын арттыратын және сатылымды ынталандыратын бейнежарнаманы баптап, іске қосамыз.

Өтінім жіберу

YouTube жарнамасы — миллиондаған пайдаланушыларды қамтитын және аудиториямен эмоциялық байланыс орнататын қуатты құрал.

Бәсекелестер арасында ерекшелену үшін нақты таргетингпен және ашық аналитикамен бейнекампанияларды іске қосамыз.

Антон Липский
Head of PPC

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
YouTube Ads жарнамасы — бұл YouTube видеохостингінде жарнама орналастыруға арналған платформа. Оның көмегімен пайдаланушыларға бейне көріп жатқанда, іздеу нәтижелерінде, басты бетте немесе ұсынылған бейнелерде баннерлерді, бейнелерді, мәтіндік хабарландыруларды көрсетуге болады.

YouTube Ads артықшылықтары

Максималды аудиторияны қамту. YouTube — Google-дан кейінгі әлемдегі екінші ірі іздеу жүйесі, ол 2,5 миллиардтан астам белсенді аудиторияға қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сондықтан YouTube жарнамасы жоғары тиімділік көрсетеді.

Нақты таргетинг. YouTube бейнежарнамасының икемді баптаулары қажетті аудиторияны, тіпті ең тар сегментті қамтуға мүмкіндік береді. Таргетингті тақырыптар, сұраныстар, қызығушылықтар, демографиялық деректер және пайдаланушы мінез-құлқы бойынша баптауға болады. Бұл кампанияның қайтарымын арттырады.

Нәтиже үшін төлем. YouTube жарнамасының құны форматқа және аукцион шарттарына байланысты. Сіз бейнені нақты пайдаланушылар көргені үшін немесе көрсетілімдер үшін төлейсіз.

Ашық аналитика. YouTube аналитика жүйесінің арқасында егжей-тегжейлі есептер жасауға болады. Сіз бейнені қанша адам көргенін, олардың қаншасы соңына дейін көргенін және жалпы тартылу деңгейін көре аласыз. Бұл кампанияларды оңтайландыруға және оларды одан да тиімді етуге мүмкіндік береді.

Бейнежарнама форматтарының кең таңдауы. Платформа жарнама орналастырудың әртүрлі мүмкіндіктерін ұсынады. Сіз өнімді немесе қызметті ілгерілеткіңіз келетін арнаны, нақты бейнені немесе блогерді таңдай аласыз.

Брендтің танымалдылығын арттыру. Пайдаланушылар бейнемазмұнды мәтіндік немесе статикалық жарнамаға қарағанда жақсы қабылдайды және есте сақтайды. Сонымен қатар, мазмұнмен лайк, пікір және жазылу арқылы әрекеттесуге болады, бұл брендпен қосымша байланыс орнатады.

YouTube жарнамасы қандай мақсаттарға жарамды

  • YouTube арнасын жарнамалау

  • Брендтің танымалдылығын арттыру және адалдық қалыптастыру

  • Жаңа өнімді немесе қызметті нарыққа шығару

  • Акциялар мен жеңілдіктерге назар аударту

  • Күрделі өнімдер бойынша аудиторияны оқыту

  • Сатылымды арттыру үшін ремаркетинг

YouTube жарнамасының негізгі форматтары

Netpeak агенттігінде сіз келесі жарнама кампанияларын баптауға және іске қосуға тапсырыс бере аласыз:

TrueView In-Stream

In-Stream немесе ендірілген жарнама — бұл пайдаланушы бейненің басында, ортасында немесе соңында көретін қысқа жарнамалық бейнелер.
Екі нұсқада қолжетімді:
  • TrueView In-Stream өткізіп жіберуге болатын нұсқа.
  • TrueView In-Stream өткізіп жіберуге болмайтын нұсқа.
Бұл формат тауарларды, қызметтерді немесе бейнемазмұнды жылжытуға жарамды, нәтижесінде сіз кең көлемді көрсетілімдер, брендтің танымалдылығы және әлеуетті клиенттерге қол жеткізесіз.

TrueView Bumpers Ads

Bumper Ads немесе бейне-астырма — 6 секундқа дейінгі қысқа бейнероликтер, өткізіп жіберуге болмайды. Олар бейненің басында, ортасында немесе соңында пайда болуы мүмкін.
Бұл бейнежарнама түрі қамтуды арттыруға және брендтің танымалдылығын көтеруге бағытталған.

In-feed Video Ads

In-Feed жарнамалық бейнелер (бұрынғы Discovery) — Google іздеу жарнамасына ұқсас. Пайдаланушы сұранысына жауап ретінде іздеу нәтижелерінде көрсетіледі.
Белгілі бір бейненің қаралым санын арттыруға жарамды. Бұл YouTube жарнамасының сайтқа сілтемесі жоқ жалғыз форматы.

Masthead

YouTube басты бетінде көрсетілетін бейнебаннер. Мұндай бейнеде дыбыс, мәтін немесе CTA батырмасы болмайды. Бұл жарнаманы тек Google сауда өкілі арқылы орналастыруға болады.

Non-Video Ads

Баннерлік жарнама — бейне жасамай-ақ пайдаланушылардың назарын аудартудың жақсы тәсілі. Баннер немесе басқа статикалық элементтер түрінде көрсетіледі.

Аудиожарнама

Тыңдауға оңтайландырылған креативтер мен форматтарда пайда болады.

Out-Stream

Мобильді құрылғыларда ғана көрсетілетін Google Медиа желісіндегі бейнежарнама. Мұндай жарнамалар дыбыссыз ойнатылады, ал дыбысты есту үшін пайдаланушы бейнені басуы қажет.

Google-дың қосымша жарнама құралдары

Бізде Google-дың барлық жарнама құралдары бойынша сертификат бар. Бұл біздің сараптамамызды және цифрлық маркетинг саласындағы көшбасшылығымызды көрсетеді.

Analytics

Campaign Manager

Creative

Display Video 360

Search Ads 360

Tag Manager

Қызметке не кіреді

 YouTube жарнамасын баптау және іске қосу қызметі аясында:

  • жарнамалық материалдарды жақсарту бойынша ұсыныстар береміз;

  • KPI бақылау үшін аналитикада мақсаттарды баптаймыз;

  • YouTube аккаунтын құрып, қажет болса оны Google жарнама аккаунтына байланыстырамыз;

  • бизнес мақсаттарына барынша сәйкес келетін жарнама форматтарын таңдаймыз;

  • релевантты аудиторияны қамту үшін таргетинг баптаймыз;

  • YouTube жарнама кампанияларын құрамыз және іске қосамыз;

  • максималды нәтижеге қол жеткізу үшін тестілеу және оңтайландыру жүргіземіз.

Тәжірибелі Netpeak сарапшыларымен маркетингтік инвестицияларыңыздың максималды тиімділігі.

18
жыл интернет-маркетингте
500+
сала сарапшылары
4000+
табысты жоба
~60
жаңа клиент ай сайын
300+
клиентті біздің команда ай сайын дамытады

YouTube жарнамасын қалай баптаймыз

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

1-кезең. Алдын ала аудит:

  • бизнесіңізді талдап, өнім/қызметтің мықты жақтарын және тиімді жылжыту жолдарын анықтаймыз;
  • бәсекелестер мен мақсатты аудиторияны зерттейміз;
  • бейнероликтерге ұсыныстар жасаймыз.

2-кезең. Стратегияны әзірлеу:

  • жарнама кампанияларының мақсаттары мен міндеттерін анықтаймыз;
  • бейнежарнама форматтарын таңдаймыз;
  • жарнама бюджеті мен көрсетілім режимін белгілейміз.

3-кезең. Аналитика құралдарын қосу:

  • Tag Manager, Google Analytics, метрика кодтарын орнатамыз;
  • сайтты аналитика жүйесіне байланыстырамыз;
  • YouTube аналитикасын қосып, баптаймыз.

4-кезең. Дайындау және іске қосу:

  • іздеу арқылы оңай табылуы үшін релевантты кілт сөздермен контент құрамыз;
  • бейнежарнама орналастыру орындарын, бюджетті, көрсетілім режимдерін және таргетинг баптауларын анықтаймыз;
  • жарнама кампанияларын іске қосып, оларды аналитикалық сервистермен синхрондаймыз.

5-кезең. Оңтайландыру:

  • кампания тиімділігін белгіленген мақсаттарға сәйкес бақылаймыз;
  • қажет болған жағдайда стратегияға өзгерістер енгіземіз;
  • креативтерді, форматтарды немесе баптауларды оңтайландыру үшін A/B тестілеу жүргіземіз;
  • мақсатты әрекетті орындамаған, бірақ қызығушылық танытқан пайдаланушыларға қайта әсер ету үшін ремаркетинг кампанияларын құрамыз және баптаймыз.

6-кезең. Есеп беру:

  • жарнама кампанияларының нәтижелерін тіркеп, егжей-тегжейлі есептер жасаймыз;
  • келесі кампанияларды жоспарлау және жақсарту үшін аналитиканы қолданамыз.

Біздің клиенттердің жетістіктері

+100%

косымшаны орнату санын арттыру

Intertop.kz кейсі: Бір жыл ішінде қосымшаны орнатуды 100%-ға қалай арттыруға болады

+30%

Жалпы табыстан

Pandora.kz кейсі: email барлық сату арналары арқылы жалпы кірістің 30% қалай әкелді

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

YouTube-та қандай жарнама форматтары бар?

YouTube-та келесі бейнежарнама түрлерін жасауға болады:
  • TrueView In-Stream — бейненің басында, ортасында немесе соңында көрсетілетін қысқа бейнелер. Өткізіп жіберуге болатын және болмайтын нұсқалар бар.
  • TrueView Bumper Ads — 6 секундқа дейінгі өткізіп жіберуге болмайтын бейне-астырмалар.
  • In-Feed Video Ads (бұрынғы Discovery) — YouTube іздеу нәтижелерінде пайдаланушы сұранысына жауап ретінде көрсетіледі.
  • Masthead — видеохостингтің басты бетінде көрсетілетін бейнебаннер.
  • Out-Stream — Google медиялық желісіндегі мобильді құрылғыларға арналған бейнежарнама.

Неліктен YouTube бейнежарнамасы тиімді?

YouTube жарнамасының бірқатар артықшылықтары бар, олардың негізгісі:
  • Кең қамту. YouTube — Google-дан кейінгі ең көп қолданылатын платформа, бұл миллиондаған пайдаланушыларға қол жеткізуге мүмкіндік береді.
  • Таргетинг. Платформа жарнама берушілерге нақты таргетинг құралдарын ұсынады, бұл жарнаманы қажетті адамдарға көрсетуге көмектеседі (қызығушылықтар, демография, география және мінез-құлық бойынша).
  • Тартылу. Бейне мазмұн назарды жақсы ұстайды, эмоция тудырады және брендтің есте қаларлық бейнесін қалыптастырады.
  • Форматтардың әртүрлілігі кампания мен бизнес мақсаттарына сәйкес келетін ең қолайлы нұсқаны таңдауға мүмкіндік береді.
  • Деректер мен аналитика. Кампания тиімділігін нақты уақытта бақылауға және нәтижелерді жақсарту үшін оларды түзетуге мүмкіндік бар.

YouTube жарнамасы қанша тұрады?

Бейнежарнама бағасына бірнеше фактор әсер етеді:
  • бейнежарнама форматы (In-Stream, Bumper Ads, In-Feed);
  • мақсатты аудитория сипаттамалары (география, жас, қызығушылықтар, мінез-құлық);
  • сіздің нишаңыздағы бәсекелестік деңгейі;
  • жарнамалық роликтің ұзақтығы мен сапасы;
  • ставка баптаулары және төлем тәсілі (қаралым үшін немесе 1000 көрсетілім үшін).

Біздің клиенттер не дейді?

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.