Баннерлік жарнама

Интернеттегі баннерлік жарнама — бұл бренд туралы танымалдылықты арттырудың тамаша құралы. Бұл мәтін мен кескіннің комбинациясын қолданатын контекстік жарнаманың бір нұсқасы. Көрнекі компоненттің арқасында мұндай хабарландырулар көбірек "тартады" және пайдаланушыны жақсы есте сақтайды.

2006 жылдан бастап біз баннерлік жарнаманы тұтынушыларымыз үшін кешенді PPC стратегияларының бөлігі ретінде тиімді пайдаланамыз. Біздің менеджерден кеңес алу үшін өтініш қалдырыңыз.

Өтінім жіберу

Бұл құралды пайдаланатын компаниялар бәсекелестерге қарағанда артықшылықтарға ие: төмен CPC-мен көбірек шертулер, бірнеше орналастыру платформаларына және брендтік жарнама көрсету пішіміне қол жеткізу. Мұның бәрі баннерлік жарнаманы елемейтін жобаларға қарағанда ұзақ мерзімді нәтиже береді.

Netpeak мамандары 2006 жылдан бері баннерлік жарнаманы орнатумен айналысады. Біз Google және Facebook-тің премиум серіктестеріміз, сондықтан жарнамалық кампанияны қалай тиімді ету керектігін білеміз.

Антон Липский
Head of PPC

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →

Баннерлік жарнама қалай жұмыс істейді?

Интернет-маркетингтің міндеттерін See-Think-Do-Care шеңбері тұрғысынан қарау ыңғайлы. Клиент осы шұңқырдың қай кезеңінде екеніне байланысты маркетолог мақсатқа жету үшін оңтайлы құралдар мен стратегияны таңдайды.

Баннерлік жарнама — бұл See кезеңінде жұмыс істеудің тамаша құралы. Мұнда біз кең мақсатты аудиториямен жұмыс істейміз және алға ілгерілетудің басты міндеті — тұтынушылардың өніміне деген қызығушылығын арттыру, қол жетімділікті арттыру.

Жарнама кескін мен мәтіннен тұрады (кейде батырмалар де болады). Әр түрлі кескін форматтарын қолдана отырып, жарнама берушіде клиенттің назарын аудару және ұстап тұру үшін көптеген мүмкіндіктер бар, сондықтан бұл құрал көбінесе брендтің қолжетімділігі мен танымалдылығын арттыру үшін қолданылады.

Баннерлік жарнама максималды нәтиже беруі үшін жарнама жүйелерінің алгоритмдерін түсіну жеткіліксіз. Мұнда дизайн, маркетинг және технологияның синергиясы маңызды — дұрыс таңдалған креативтер, сауатты мәтін және жарнамалық кампанияларды мұқият баптау танымалдылықты арттыруға және онлайн-жарнамаңыздың қайтарымдылығына әсер етуге көмектеседі.

Медиалық жарнама мен іздеу жарнамасының маңызды айырмашылығы — таргетинг. Баннерлік жарнама тек жарнама жүйелерін ғана емес, сонымен қатар олардың серіктес-сайттарын да қамтиды — бұл интернет қолданушыларының 90% — жарнамаларды көрсетуге мүмкіндік береді. Жарнаманы көрсетуге арналған орындар мен тақырыптардың көптігіне байланысты маркетологқа икемді (іздеу және сауда кампанияларымен салыстырғанда) мақсатты параметрлер қолжетімді: әлеуметтік-демографиялық, мінез-құлық және қызығушылық бағыттары.

Баннерлік жарнама қандай міндеттерді шешеді?

Бренд туралы хабардарлықтың жылдам өсуі

Егер Сіз бизнесті бастағанда немесе ребрендингтен кейін медиалық жарнамаға тапсырыс берсеңіз, бірінші мүдделі клиенттерге өзіңіз туралы тез айта аласыз. Сонымен қатар, бұл Сіздің өнімдеріңізге аудиторияны қызықтырудың тамаша құралы.

Жаңа қызметтерді, тауарларды және ұсыныстарды жарнамалау

Баннерлік жарнамалар акцияларды жариялау немесе ассортимент жаңартулары үшін тамаша. Сіз жаңа клиенттермен өзара әрекеттесуге және мақсатты аудиторияның әр санаты үшін жеке ұсыныстар дайындауға мүмкіндік аласыз.

Визуал маңызды өнімдерді ілгерілету

Автокөліктер, жылжымайтын мүлік және премиум-классты тауарлар — бұл клиент сатып алатын нәрсені көруі маңызды нишалар. Баннерлік жарнама шешуші рөл атқара алады — оның көмегімен Сіз өзіңіздің өнімдеріңізді клиентке көрсете аласыз және өзіңіз туралы айта аласыз.

Netpeak ұсынған баннерлік жарнама қызметтері

Іздеу жүйелеріндегі баннерлік жарнама

Іздеу желілерінде (атап айтқанда Google) медиалық жарнамаларды көрсетудің көптеген мүмкіндіктері бар — YouTube-тен бастап, баннерлерді жарнамалық бейнемен бірге енгізуге және 2 миллионнан астам веб-ресурстар желісіне дейін. Осы 2 миллион сайттың әрқайсысында Google жарнама берушілердің жарнамаларын орналастыратын "жарнама блогы үшін" арнайы орын бар.

Таныс және танымал арна арқылы бренд туралы танымалдылықты арттыру үшін Google баннерлік жарнамаларына тапсырыс беріңіз.

Әлеуметтік желілердегі баннерлік жарнама

Facebook, Linkedin және Instagram-дегі баннерлік жарнамалар кәдімгі арна жазбаларына ұқсайды және пайдаланушылардың назарын оңай аударады. Әлеуметтік желілер таргетинг үшін өте икемді мүмкіндіктер ұсынады: жынысы, жасы, географиясы, қызығушылықтары, отбасылық жағдайы, білімі, жұмыс орны және оқиғалары (мысалы, көшу).

Instagram, LinkedIn, Facebook баннерлік жарнамаларына тапсырыс беріңіз және іске қосыңыз, бұл Сіздің брендтің әлеуметтік медиа туралы танымалдылығын арттырады.

Халықаралық жарнама платформаларында баннерлік жарнама

Criteo, RTB House, Display & Video 360 және басқа да ұқсас платформалар медиалық жарнамалар арқылы жаңа аудиторияны тартып қана қоймай, ескісін қайтаруға мүмкіндік береді. Осы платформалардың көмегімен Сіз бірден бірнеше жарнамалық сайттарда жарнамаларды іске қоса аласыз (соның ішінде серіктестік іздеу жүйелеріне кірмейтіндер), нәтижені бақылап, кампанияларды тез оңтайландыруға болады.

Егер Сіз бірден бірнеше арнаны қолданғыңыз келсе, халықаралық платформаларда баннерлік жарнамаларға тапсырыс беріңіз.

Біз қызмет аясында не істейміз

Стратегияны әзірлеу

Интернеттегі жарнаманың алдына қойған мақсаттарыңызға сүйене отырып, біз стратегия жасаймыз — мақсатқа жету үшін мерзімдер, бюджеттер, комиссия, құралдар мен кезеңдер көрсетілген құжат. Бұл құжат "нақты" жарнамалық кампанияның макеті болып табылады, онда Сіздің клиентіңіздің кім екендігі және онымен интернеттегі жарнамалар арқылы қалай байланысуға болатындығы нақты көрсетілген.

Техникалық тапсырмаларды дайындау

Стратегияны бекіткеннен кейін біз дизайнер мен копирайтерге техникалық тапсырмалар дайындаймыз. Олардың жұмысының нәтижесі бізге тиімді хабарландырулар жасауға көмектеседі. Егер Сіздің компанияңызда бұл қызметкерлер болмаса, біз өзіміздің штатты мамандарды ұсынамыз.

Жарнамалық кампанияларды бастау

Стратегия бекітілгеннен кейін және бізде хабарландыруларға арналған креативтер мен мәтіндер болғаннан кейін, біз жарнамалық кампанияларды орнатамыз: аудиторияны, бюджетті және науқан мерзімдерін белгілейміз, таргетингті таңдаймыз және жарнаманы бастаймыз.

Мониторинг және оңтайландыру

Біз жарнамалық кампаниялардың тиімділігінің аралық қорытындысын шығарамыз және өсу мүмкіндіктерін көрсек, оларды оңтайландырамыз. Егер кампаниялар жоғары тиімділікті көрсетсе, біз жұмысты жалғастырамыз және нәтижеге қол жеткіземіз.

Кампаниялар нәтижелері туралы есеп

Жарнамалық кампания аяқталғаннан кейін біз есепті қалыптастырамыз және оны Сізге жібереміз. Есепте Сіз жарнамалық кампанияға қанша ақша жұмсағанымызды, қандай нәтижелерге қол жеткізгенімізді, әрі қарай не істеуді жоспарлап отырғанымызды көресіз.

Жиі қойылатын сұрақтар

Баннерлік жарнаманың құны қалай қалыптасады?

Netpeak-тегі баннерлік жарнаманың толық құны жарнама бюджеті мен агенттік комиссиясынан тұрады. Комиссия — бұл жарнамалық бюджеттің пайызы. Бюджет неғұрлым жоғары болса, комиссияның пайызы соғұрлым аз болады.

Менің жарнамаммен кім айналысады?

Әрбір жоба үшін біз клиенттік бизнес саласында сараптамасы бар мамандардан жеке команда құрамыз. Әдетте команда жоба менеджерінен, 2-3 PPC-мамандарынан, timlid PPC командасынан және веб-аналитиктен тұрады. Сондай-ақ, біз баннерлерді дайындау үшін дизайнерді ұсына аламыз. Бұл біздің қызметкерлерге үйлесімді әрекет етуге, қателіктер жібермеуге, жарнамаларды тез талдауға және оңтайландыруға мүмкіндік береді.

Менің жарнамам қайда орналастырылады?

Баннерлік жарнаманы орналастырудың көптеген нұсқалары бар — әлеуметтік желілер, іздеу жүйелерінің контекстік-медиалық желісі, YouTube, мобильді қосымшалар. Баннерлік жарнамалар конверсиялық құрал емес, қолжетімді құрал болғандықтан, біз Сіздің жарнамаларыңызды әлеуетті клиенттеріңіздің назарын аударатын жерлерде орналастырамыз.

Менің штатымда дизайнерім бар, мен баннерлерді өзім дайындай аламын. Жарнамалық баннерлерге қойылатын талаптар қандай?

Баннердің өлшемі мен арақатынасы жарнама орналастырылатын орынға тікелей байланысты. Біз Сізге стратегияны бекіту кезеңінде Сіздің жарнамаңыз үшін TТ дайындауға көмектесеміз, бірақ егер Сіз форматтарды алдын-ала түсінгіңіз келсе, онда әлеуметтік желілердегі баннерлерге қойылатын талаптар туралы біле аласыз, ал мұнда — контекстік-медиалық желідегі баннерлер үшін.

Жарнамалық кампаниялардың тиімділігін қалай анықтайсыз?

Баннерлік жарнаманың негізгі мақсаты —  пайдаланушылардың назарын брендіңізге немесе өніміңізге аудару. Сондықтан тиімділіктің негізгі көрсеткіштері — қамту және өзара әрекеттесу.

Алайда, біздің агенттік үшін негізгі KPI — бұл ROMI (маркетингтік инвестициялардың өтелімділігі), сондықтан біз баннерлік жарнаманы іздеу жүйесімен байланыстыруды ұсынамыз — осылайша медиа-кампаниялар арқылы аудиторияның қызығушылығын қалыптастыруға және оларды іздеу арқылы сатып алуға ынталандыруға болады.

Сіз қандай кепілдіктер бересіз?

Жарнамалық жүйелердің алгоритмдері үнемі өзгеріп отырады, сондықтан бәрі шынымен жұмыс істейтініне ешкім жүз пайыз кепілдік бере алмайды (соның ішінде біз де). Дегенмен, біздің мамандар жаңа тенденцияларды үнемі қадағалап отырады және максималды тиімділікке жету үшін компанияларды уақтылы оңтайландырады. Егер Сіз бізбен жүйелі түрде жұмыс жасасаңыз, нәтиже Сізді көп күттіртпейді.

Мен ілгерілету процесін қадағалай аламын?

Біз Сіздің жобаңызда не болып жатқанын түсіну үшін Netpeak клиентінің жеке кабинетін жасадық. Онда Сіз таңдаған құралдармен ілгерілету белгіленген жоспарға сәйкес келетініне, шығындарды бақылауға және топпен байланыста болуына көз жеткізе аласыз. Сіз есептерді тәулік бойы көре аласыз, ал жұмыс уақытында біздің мамандармен байланыста бола аласыз.

Неліктен бізді таңдайды?

Нәтиже

Клиент интернет-маркетинг агенттігін іздей бастағанда, оның назарын аударатын бірінші нәрсе - агенттік тәжірибе, оның портфолиосы және кейстері. Нақты ұсыныс пен жақсы стратегия ынтымақтастықты бастаудың кілті болуы мүмкін. Бірақ клиенттің іскерлік мақсаттарына жету ғана серіктестікті жалғастыруға мәжбүр етеді: табыстың өсуі, клиенттер санының артуы, ілгерілету шығындарынан асатын пайда.

Клиенттің Netpeak агенттігі арасындағы серіктестігінің орташа мерзімі —  23 ай.

Сараптама

Сіздің жобаңызбен онлайн ілгерілетуде 15 жылдық тәжірибесі бар, әртүрлі нишаларда және елдерде 4000 астам жобаларды іске асырған, 68 маркетологтардың ішінен таңдап алынған топ жұмыс істейді. Олар сайттағы жарнаманың не екенін жақсы түсінеді - олардың әрқайсысының сараптамасы әлемдік аналитикалық және жарнамалық жүйелердің кем дегенде 2 сертификатымен расталады.

Бұл факторлар сайтты жылжытуда, онлайн ілгерілетуде тәуекелдеріңізді азайтады және интернет-маркетингтегі инвестицияларыңызды қорғайды.

Процесс

Сервистік бизнесте үнемі жақсы нәтижеге жету процестерді нақтылау арқылы қол жеткізіледі. Тек осылай ғана сапаның тұрақты деңгейін сақтауға болады, ал сайтты жылжыту клиент үшін түсінікті және болжамды болады.

Көп деңгейлі бақылау жүйесі, SCRUM бойынша жұмыс, ай сайынғы жоспарлау, стандартты әрекеттерге арналған тексеру парақтары — мұның бәрі біздің клиенттерімізге жоба бойынша жұмыс істеп жатқан топпен синхрондауға және бизнес мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді.

Бедел

Біз бизнеске 2006 жылдан бастап онлайн режимде пайда табуға көмектесеміз және жетістіктеріміз бен факаптарымызды жасырмаймыз. Сіз біздің клиенттеріміздің портфолиосын егжей-тегжейлі көре аласыз және бізбен жұмыс туралы пікірлермен таныса аласыз - Сіз көптеген брендтерді танитын боларсыз немесе өз тақырыптарыңыздағы сайттарды таба аласыз.

Сонымен қатар, біз өз тәжірибемізбен 300 000 пайдаланушылар үнемі оқитын блогымызда бөлісеміз. Сондай-ақ, Сіз әрқашан біздің салалық ивенттің біріне келе аласыз, бізбен жеке танысып, көзқарасымызды бағалай аласыз.

Технологиялылық

Процестерді автоматтандыру және жеделдету үшін жобалармен жұмыс істеу барысында біз қазір бүкіл әлем бойынша маркетологтар қолданатын бірқатар технологиялар мен өнімдерді жасадық. Бізде жұмысты автоматтандыруға көмектесетін технологиялар мен скриптілерді әзірлеу оның негізгі міндеті болып табылатын департамент бар.

Біз сағат құнын өзгертпей және орындалатын жұмыстардың сапасын нашарлатпай үнемі жеделдетеміз. Қарапайым тілмен айтқанда, Сіз сол ақшаға көбірек аласыз. Біздің әзірлемелерімізбен танысыңыз.

Ашықтық

Біз Netpeak клиентінің Жеке Кабинетін әзірледік, ол тұрақты байланыс, автоматтандырылған есеп беру және тапсырмалар бойынша прогресті визуализациялау мәселелерін шешеді.

Кез келген уақытта біздің клиент жоба бойынша негізгі көрсеткіштерді, жарнамалық науқандардың нәтижелерін, оны жүргізетін маманның есептерін, тапсырмалардың орындалу барысын көре алады және қажет болған жағдайда жауапты адаммен байланыса алады. Осылайша интернетте жылжыту түсінікті және болжамды болады.

Жарнамалық кампаниялардың оңтайландыруға және талдауға арналған өнімдері

Сквозная аналитика, коллтрекинг и телефония в одном сервисе.

Ringostat – экосистема, объединяющая маркетинг и продажи. Получайте данные о ROI, конверсии и звонках в едином интерфейсе. В экосистему Ringostat входит сквозная аналитика, коллтрекинг, виджет обратного звонка, виртуальная АТС, аналитический ассистент менеджера по продажам и «умный телефон» в браузере. Сервис – официальный партнер Google Analytics.

Сервис для настройки глубокой веб-аналитики.

Помогает корректно настроить сбор данных с сайта, объединить данные из разных систем, настроить кастомные метрики, которые важны для вашего бизнеса (например, отслеживание целевых действий в разных точках касания, ROPO, модели атрибуции), и в результате использовать аналитику для принятия качественных решений.

Для передачи данных используется Measurement Protocol.

Жобада орнатылған жарнамалық жүйелер мен веб-аналитикалық қызметтердің деректерін біріктіретін тапсырыс бойынша кастомдық есеп.

Бақылау тақталары барлық негізгі көрсеткіштерді бір терезеде көруге мүмкіндік береді:

  • шығындар, CPC, CTR қайнар көздері/желі түрлері бойынша;

  • бюджеттің жетіспеушілігінен және төмен рейтингтен бөлек жоғалған транзакциялар;

  • бюджеттің жетіспеушілігінен және төмен рейтингтен бөлек жоғалған кіріс;

  • бюджеттің өсуі бойынша ұсыныстар;

  • бюджет тапшылығының үлесі;

  • сапа көрсеткіші және оның CPC, шертулер, CTR-ге әсері;

  • аккаунт бойынша сапа көрсеткішінің компоненттері (жарнаманың өзектілігі, лендингтің сапасы және күтілетін CTR);

  • СРО, CPL, бюджет тапшылығы, жоғалған кіріс және т. б. бойынша динамика.

Netpeak агенттігінің ішкі хабарлама жүйесі маркетологқа жобаның жағдайы мен қателіктері туралы хабарлауға мүмкіндік береді.

Қазір жұмыста біз осындай дайджесттерді қолданамыз:

  • сайттағы Google Analytics кодына қатысты мәселелер;

  • трафик проблемалары (қалыптан тыс өсу, төмендеу) ;

  • конверсия санының/құнының күрт өзгеруі;

  • Google Ads, Facebook Ads аккаунттарында қаражаттың жетіспеушілігі мәселелері;

  • әртүрлі құрылғылардағы жарнаманың тиімділігі;

  • аудиторияның жас деректері бойынша CPC трафигінің тиімділігі;

  • жарнаманың сағат бойынша тиімділігі;

  • местоположение пользователей, которые переходили из рекламы.

Біздің мамандар әзірлеген скрипттер мен ережелер аккаунттарды минималды уақытпен тиімді басқаруға мүмкіндік береді.

Бұл күнделікті тапсырмаларды орындауды жеңілдететін автоматтандыру.

Netpeak қолданатын скрипттердің мысалдары:

  • қоймада жоқ тауарлар бойынша кампанияларды тоқтату;

  • сауда/іздеу кампанияларындағы мөлшерлемені автоматты түрде тағайындау;

  • КМС тиімсіз алаңдарын тазалау;

  • жарнамалардағы бағаларды жаңарту;

  • минус-сөздердің қақтығыстарын анықтау;

  • UTM-белгілерінің дұрыстығын тексеру;

  • url 404, 500 және басқа қателерді тексеру;

  • қалған баланс туралы хабарламалар;

  • кампанияларды қажетті күн мен уақытта тоқтату және іске қосу;

  • барлық аккаунт компаниялары бойынша кеңейтімдерді қосу;

  • қайталанатын кілт сөздерді орнату және т. б.

Біз жетекші жобалар бойынша мәселелерді тез анықтай алатындай мамандардың жұмысы туралы дайджесттерді қолданамыз.

Қызметкерлерді бақылауға арналған дайджест мысалдары:

  • аккаунттағы маманның жұмысын бақылау (Google Ads, Facebook);

  • маманның жоба бойынша орындалған жұмысы туралы есепті қосуын бақылау;

  • маманның өткен айдағы, айдың басындағы жұмыс нәтижелері туралы есепті қосуын бақылау;

  • жоба бойынша уақыттың дамуын бақылау;

  • ағымдағы айда аккаунттағы шығындар мен болжамды комиссия туралы хабарлама.

Біздің клиенттердің жетістіктері

EVA кейсі: Google Shopping сайт әлі жұмыс істемеген кезде тауарды қалай жарнамалауға болады

Intertop.ua кейсі: YouTube бейнелері арқылы бренд пен сатылым танымалдылығын арттырамыз

+616%

ROMI

Neropizza кейсі: қара пиццаны жеткізу жарнамасы ROMI 616%-ды қалай әкелді

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.