Контекстік жарнама

"Брендтің танымалдығын арттырып, қызығушылық танытқан клиенттерді контексттік жарнама арқылы тартамыз.

2006 жылдан бастап Netpeak тиімді жарнама құралдарын пайдалана отырып, бизнеске сатылымдарды арттыруға көмектесіп келеді."

Өтінім жіберу

"Нарықтағы агенттіктердің көпшілігі нәтижеге емес, әрекетке бағытталған. Netpeak инвестициялардың қайтарымдылығын және күнделікті процестерді автоматтандыруды басты орынға қояды.

Біздің мамандар жарнама аккаунттарындағы кілт сөздер мен ставкаларды емес, сіздің ақшаңыз бен мақсатты аудиторияңызды басқарады."

Антон Липский
Head of PPC

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Контексттік жарнама — бұл пайдаланушыларға олардың іздеу сұранысына және қаралып жатқан беттердің мазмұнына сәйкес хабарландыруларды көрсететін интернет-жарнаманың бір түрі.
Жай сөзбен айтқанда, бұл сіздің мақсатты аудиторияңызға қажетті ақпаратты қажетті уақытта және қажетті жерде көрсету болып табылады.

Контексттік жарнаманың шешетін міндеттері

Дұрыс реттелген жарнама көмектеседі:
Сайтыңызға немесе қосымшаңызға сапалы мақсатты трафикті тартуға
Лидтер мен сатылымдар санын арттыруға
Брендтің танымалдылығын арттыруға
Қайта сатып алуды ынталандыруға

Контекстік жарнаманың артықшылықтары

Мақсатты аудиторияға дәл жету. Жарнаманы сіздің өніміңізге немесе қызметіңізге қызығушылық танытқан пайдаланушылар көреді. Бұл әлеуетті клиенттерді тарту ықтималдығын арттырып, жарнамалық кампанияның тиімділігін күшейтеді.

Жылдам бастау және нәтиже. Жобаның күрделілігіне қарамастан, біздің мамандар жарнамалық кампанияны ең қысқа мерзімде іске қосуға дайын.

Икемді бюджет. Біз сіздің мақсаттарыңызға жету үшін оңтайлы бюджет пен жарнамалық арналарының жиынтығын анықтауға көмектесеміз. Сонымен қатар, бюджеттің егжей-тегжейлі бөлінуімен және жарнамаға инвестициялардың күтілетін нәтижелерімен медиажоспар жасаймыз.

Тиімділікті ашық бағалау. Сіз жеке кабинетіңізде негізгі тиімділік көрсеткіштерін (CTR, CPC, CR, CPA) бақылай аласыз. Ай сайын біз атқарылған жұмыстардың талдауы мен жоспарланған мақсаттардың орындалуын қамтитын егжей-тегжейлі есептер ұсынамыз.

Біз орнататын контекстік жарнама түрлері

Іздеу жарнамасы

Іздеу жүйелеріндегі контекстік жарнама – пайдаланушы сұрауына жауап ретінде көретін жекелендірілген мәтіндік хабарландырулар.

Қалыптасқан сұраныспен ең «ыстық» аудиторияны тарта отырып, ең конверсиялы трафикті қамтамасыз етеді.

Товарная реклама

Тауар мен оның негізгі сипаттамалары бейнеленген пайдаланушыға іздеу нәтижелерінде көрінетін графикалық хабарландырулар. Біз мұндай жарнаманы Google Shopping арқылы орнатамыз.

Бұл жарнамалық кампания түрі ecommerce-жобалары үшін әсіресе тиімді.

Баннерлік жарнама

Брендтің танымалдылығын арттыру, жаңа клиенттерді тарту және ағымдағы клиенттерді ұстап тұру үшін қажет. Бұл мақсатты аудиторияны қамтуды кеңейтуге, компанияның жағымды бейнесін қалыптастыруға және клиенттік базаңызға өзіңіз туралы еске салуға көмектеседі.

Сіздің ұсынысыңыз бар баннерлерді орналастырудың негізгі орындары — іздеу жүйелері, веб-сайттар және әлеуметтік желілер.

Бейнежарнама

YouTube және әлеуметтік желілерде (Facebook, Instagram, TikTok) жарнамалық бейнероликтерді орналастыру пайдаланушыларды тартуға және мақсатты аудитория арасында компанияның қажетті бейнесін қалыптастыруға көмектеседі.

Бұл құрал өнімнің танымалдылығын арттыруға жақсы көмектеседі. Қарау құны салыстырмалы түрде төмен болғанымен, бейнежарнаманың көптеген форматтары бар және таргетингті икемді түрде баптауға мүмкіндік береді.

Netpeak жұмыс істейтін жарнама желілері мен трафик жеткізушілері

Біздің тәсіліміз

Біздің контекстік жарнаманы баптау және жарнамалық кампанияларды басқару тәсіліміз жарнамаға салынған инвестицияның өзін-өзі ақтауына және оң ROAS-қа бағытталған. Біз бейімделген See-Think-Do-Care фреймворкін қолданамыз және жарнамалық арналарды бизнестің міндеттері мен әлеуетті клиенттің орналасқан кезеңіне сәйкес баптаймыз.

See кезеңі — Білмеу

Целевая аудитория: кең. Клиенттің қажеттілігі қалыптаспаған, ол сіздің өніміңіз немесе брендіңіз туралы білмейді, бұл мәселенің шешімін сіздің өніміңізбен тұрақты түрде байланыстырмайды.

Мақсаттар: хабардарлық пен танымалдылықты арттыру. Компанияның есте қаларлық бейнесін жеткізу, брендтің әлеуетті тұтынушымен кең байланысын қамтамасыз ету.

Міндеттер: қажеттілікті қалыптастыру, өнімге назар аударту, жарнамалық хабарламамен әлеуетті клиенттердің кең тобын қамту.

Құралдар: медиа-жарнама, бейнежарнама, таргеттік жарнама.

KPI: аудиторияны қамту, өзара әрекеттесу саны немесе пайызы, брендтің танымалдылығын арттыру, жаңа кірушілердің пайызы, жарнамалық хабарламаны қарау саны.

Think кезеңі — Қажеттілік

Мақсатты аудитория: орташа. Клиенттің Сіздің өніміңіз жабатын мәселені шешу қажеттілігі бар. Клиент бұл мәселені қалай шешуге болатынын білмейді немесе оны басқа жолмен (басқа өнім көмегімен) жасайды.

Мақсаттары: өнімді тұтынушыға әкелетін пайдамен байланыстыру.

Міндеттері: өнімнің артықшылықтарын жеткізу, пайдалану мысалдары. Сайт немесе әлеуметтік желі аудиториясын арттыру.

Құралдар: іздеудегі контекстік жарнама, медиалық жарнама, бейне жарнама, аудиторияға бағытталған жарнама.

KPI: CTR, сәтсіздік көрсеткіші, микроконверсиялар және келесі кезеңді егжей-тегжейлі талдауға көмектесетін байланысты конверсиялар.

Do кезеңі — таңдау және транзакция

Целевая аудитория: узкая. Пользователь готов к покупке и находится в поиске лучшего варианта или условий.

Цели: склонить пользователя выбрать ваш продукт, через донесение преимуществ и УТП.

Задачи: донести персонализированное сообщение с релевантным предложением и убедительным призывом к действию.

Инструменты: контекстная реклама в поиске, ремаркетинг, маркетплейсы и прайс-агрегаторы, реклама в социальных сетях.

KPI: коэффициент конверсии, стоимость пользователя, стоимость транзакции, ROI, процент незавершенных покупок.

Care кезеңі — ұсыныстар және қайта сатып алу

Мақсатты аудитория: тапсырыс немесе транзакция жасаған клиенттер.

Мақсаттары: бір реттік сатып алушыларды тұрақты тұтынушыларға айналдыру арқылы қайта сатып алу санын көбейту.

Міндеттері: акцияларды, адалдық бағдарламаларын жариялау, қосымша тауарларды ұсыну және қайта сатуды ынталандыру.

Құралдар: ремаркетинг.

KPI: айырбастау коэффициенті, ROI, бір пайдаланушыға шаққандағы кіріс.

Біз қандай бизнес-көрсеткіштерді оңтайландырамыз?

CPL
лидтің құны
CPO
тапсырыс құны
ДРР
жарнамалық шығындардың үлесі
ROAS
жарнамаға салынған инвестицияның өтелуі

Netpeak ұсынған «Контекстік жарнама» қызметіне не кіреді?

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

Коммерциялық ұсынысты дайындау кезеңінде стратегияны әзірлеу

  • Алдыңғы кампаниялардың нәтижелерін талдау (бар болса)
  • Нарықты зерттеу: нишаның ерекшеліктерін, бәсекелестердің белсенділігін және мақсатты аудиторияның мінез-құлқын зерттеу
  • Мақсаттар мен KPI қалыптастыру: кампаниялардың тиімділігін бағалау үшін нақты мақсаттар мен негізгі көрсеткіштерді анықтау
  • Стратегияны дайындау: аудитория портреті, хабарламалар және жарнаманы орналастыратын арналары бар жоспар құру
  • Медиажоспарды қалыптастыру: барлық жарнама арналары үшін кесте мен бюджет жасау

Келісу

  • Стратегия мен медиажоспарды бекіту.
  • Стратегияны қайта қарау шарттарын келісу.

Баптау

  • Аналитика мен мақсаттарды баптау: негізгі көрсеткіштерді қадағалау үшін аналитикалық жүйелерді қосу және баптау.
  • Жарнамалық кампанияларды құру/баптау/түзету: жарнамаларды дайындау, кілт сөздерді таңдау және жарнама көрсетілімінің параметрлерін орнату.
  • Қажет болған жағдайда визуалды немесе мәтіндік материалдарды өзіміз дайындаймыз немесе клиент мамандарына арналған техникалық тапсырма құрамыз.
  • Жарнамалық кампанияларды іске қосу.

Деректерді жинау

  • Көрсеткіштер динамикасын талдау: кампаниялардың бастапқы кезеңдегі жұмысын бағалау үшін негізгі көрсеткіштерді зерттеу.
  • Іске қосылғаннан кейінгі бастапқы деректерді талдау: белгілі бір уақыт өткен соң, аралық мақсаттарға қол жеткізілгенін және түзету қажет екенін анықтау.
  • Көрсеткіштердің жоспарланған мәндерге сәйкестігін талдау: ағымдағы нәтижелерді белгіленген KPI-мен салыстырып, стратегияға өзгерістер енгізу қажеттілігін анықтау.

Оңтайландыру

  • Жарнамалық кампаниялардың жұмысын бақылау: негізгі көрсеткіштер бойынша нәтижелілікті үнемі талдау.
  • Бағалар/бюджеттер/жарнамаларды түзету.
  • Әр арнаның нәтижесіне байланысты бюджетті қайта бөлу және жарнамаларды түзету.

Қорытындылау

  • Жалпы тиімділікті бағалау үшін статистикалық деректерді жинау.
  • Жоспарлар мен KPI орындалуы туралы есеп беру.
  • Стратегияны қайта қарау нұсқасын таңдау: кампанияларды жалғастыру, өзгерту немесе аяқтау қажеттілігін нәтижелер мен қол жеткізілген мақсаттарға сүйене отырып талдау.

Тәжірибелі Netpeak сарапшыларымен маркетингтік инвестицияларыңыздың максималды тиімділігі.

18
жыл интернет-маркетингте
500+
сала сарапшылары
4000+
табысты жоба
~60
жаңа клиент ай сайын
300+
клиентті біздің команда ай сайын дамытады

Біз жұмыс істейтін танымал нишалар

Мейрамханалар және тамақ жеткізу
Жылжымайтын мүлік
E-commerce
Аграрлық сектор
Автокөлік бөлшектері
Электроника
Киім және аяқ киім
Білім беру
Қаржы
Медицина
Медиа
Логистика
Мода және косметика
Заң қызметтері
Құрылыс және жөндеу
Балаларға арналған тауарлар
Үй жануарлары

Жарнамалық кампанияларды оңтайландыру және талдау өнімдері

Өтпелі аналитика, коллтрекинг және телефония – бір сервисте

Ringostat — маркетинг пен сатуды біріктіретін экожүйе. Бір интерфейсте ROI, конверсиялар және қоңыраулар туралы деректерді алыңыз. Экожүйеге өтпелі аналитика, коллтрекинг, қайта қоңырау шалу виджеті, виртуалды АТС, сату менеджеріне арналған аналитикалық ассистент және браузердегі «ақылды телефон» кіреді. Ringostat – Google Analytics ресми серіктесі.

Терең веб-аналитиканы орнату қызметі

Сайттан деректер жинауды дұрыс орнатуға, әртүрлі жүйелердегі деректерді біріктіруге, бизнесіңіз үшін маңызды теңшелетін көрсеткіштерді орнатуға (мысалы, әртүрлі жанасу нүктелеріндегі мақсатты әрекеттерді қадағалау, ROPO, атрибуция үлгілері) және нәтижесінде сапалы шешімдер қабылдау үшін аналитиканы пайдалануға көмектеседі.

Өлшеу протоколы деректерді тасымалдау үшін пайдаланылады.

Жобада орнатылған жарнамалық жүйелер мен веб-аналитика қызметтерінен алынған деректерді біріктіретін теңшелетін есеп беру.

Бақылау тақталары барлық негізгі көрсеткіштерді бір терезеде көруге мүмкіндік береді:

  • шығыстар, CPC, CTR көз/желі түрі бойынша;

  • бюджеттің болмауына байланысты және рейтингтердің төмен болуына байланысты транзакциялардың жоғалуы;

  • бюджет тапшылығына байланысты және жеке төмен рейтингтерге байланысты табыссыз;

  • бюджеттің өсуі бойынша ұсыныстар;

  • бюджет тапшылығының үлесі;

  • сапа көрсеткіші және оның КТК, шертулер, CTR әсері;

  • Тіркелгі сапасы баллының құрамдастары (жарнама сәйкестігі, бастапқы бет сапасы және күтілетін CTR);

  • SRO, CPL динамикасы, бюджет тапшылығы, жоғалған кіріс және т.б.

Жобаның жай-күйі мен қателер туралы маркетологқа хабарлауға мүмкіндік беретін Netpeak агенттігінің ішкі хабарландыру жүйесі

Қазіргі уақытта өз жұмысымызда келесі дайджесттерді қолданамыз:

  • сайттағы Google Analytics кодымен проблемалар;

  • қозғалыс проблемалары (қалыпты өсу, құлдырау);

  • айырбастау санының/құнының күрт өзгеруі;

  • Google Ads, Facebook Ads тіркелгілеріндегі қаражаттың жетіспеушілігімен байланысты мәселелер;

  • әртүрлі құрылғылардағы жарнаманың тиімділігі;

  • аудиторияның жас деректеріне негізделген КТК трафигінің тиімділігі;

  • сағат бойынша жарнама тиімділігі;

  • жарнамадан келген пайдаланушылардың орналасқан жері.

Біздің мамандар әзірлеген сценарийлер мен ережелер есептік жазбаларды аз уақытпен тиімді басқаруға мүмкіндік береді.

Бұл күнделікті тапсырмаларды жеңілдететін автоматтандыру.

Netpeak пайдаланатын сценарийлердің мысалдары:

  • қорда жоқ өнімдер бойынша науқандарды тоқтату;

  • сатып алу/іздеу науқандарында автоматты сауда жасау;

  • тиімсіз CMS сайттарын тазалау;

  • жарнамалардағы бағаларды жаңарту;

  • негативті кілт сөздердің қайшылықтарын анықтау;

  • көрсетілген UTM тегтерінің дұрыстығын тексеру;

  • url мекенжайын 404, 500 және басқа қателерге тексеру;

  • теңгерім туралы хабарламалар;

  • науқандарды қалаған күн мен уақытта тоқтату және бастау;

  • барлық есептік жазба науқандарына кеңейтімдерді қосу;

  • қайталанатын кілт сөздерді алып тастау және т.б.

Менеджерлер жобалардағы мәселелерді тез анықтай алуы үшін біз мамандардың жұмысы туралы дайджесттерді қолданамыз

Қызметкерлер мониторингіне арналған дайджесттердің мысалдары:

  • шоттағы маманның жұмысын бақылау (Google Ads, Facebook);

  • жоба бойынша орындалған іс-шаралар туралы маманның есебін қосуды бақылау;

  • маманның өткен айдағы жұмыс нәтижелері туралы есепті айдың басында қосуын бақылау;

  • жобаға жұмсалған уақытты бақылау;

  • шоттардағы шығыстар мен ағымдағы айдағы есептік комиссия туралы хабарлама.

Біздің клиенттердің жетістіктері

+100%

увеличение установок приложения

Кейс intertop.kz: Как за год увеличить установки приложения на 100%

Office-Expert.kz кейсі. Сатып алуды айына 50 миллион теңгеге қалай қосымша ынталандыруға болады

Еmail-маркетингті нөлден бастап бір айдағы инвестицияның қайтарымына дейін қалай орнатуға болады. Mechta.kz кейсі

Lifedeco жиһаз дүкенінің кейсі: контекстік жарнаманың нақты рентабельділігі 390%-ға жоғары екенін қалай білдік

FAQ (Жиі қойылатын сұрақтар)

Google контекстік жарнамасын қандай өңірлерге баптауға болады?

Таргетинг параметрлері өте кең және икемді. Жарнаманы келесі географиялық бірліктерге баптауға болады:

  • Елдер.
  • Облыстар, провинциялар, штаттар.
  • Қалалар.
  • Белгілі бір нүктенің айналасындағы радиус.
  • Пошталық индекстер.
  • Мекенжайлар топтамасы.
  • Орналасқан жері бойынша егжей-тегжейлі таргетинг.

Шектеулер:

  • санкция салынған өңірлерге жарнаманы бағыттауға болмайды.
  • кейбір елдерде таргетингтің жекелеген функциялары қолжетімсіз болуы мүмкін.

Қазақстанда және одан тыс жерлерде контекстік жарнама: Netpeak агенттігінің мамандары кез келген өңірлер мен елдерге жарнаманы баптайды.*

*Біз ресейлік ұйымдармен және рф-мен байланысы бар компаниялармен іскерлік қарым-қатынас жасамаймыз.

Контекстік жарнама кімге қолайлы?

Бұл жарнама компаниялар мен ұйымдардың кең ауқымына, олардың көлемі мен қызмет саласына қарамастан, қолайлы:

  • онлайн-дүкендерге;
  • жергілікті компанияларға;
  • қызмет көрсету компанияларына;
  • коммерциялық емес ұйымдарға.

Google Ads контекстік жарнамасы қалай жұмыс істейді?

Жарнамаларды көрсету үшін релевантты кілт сөздер қолданылады. Пайдаланушы осы кілт сөздерді қамтитын сұранысты енгізген кезде, жарнама іздеу нәтижелерінде немесе Google серіктес сайттарында көрсетіледі. Сіз тек жарнамаға жасалған кликтер үшін (pay per click) төлейсіз, бұл оны тиімді әрі үнемді жарнама түріне айналдырады.

Сайтқа өтініш қалдырыңыз, және біз нәтижелі жарнамалық кампанияларды іске қосуға көмектесеміз!

Контекстік жарнама қызметтерінің құны қалай қалыптасады?

Баға екі негізгі факторға байланысты: жарнамалық кампанияға бөлінген бюджетке және контекстік жарнама мамандарының қызмет ақысына (баптау, басқару және оңтайландыру).

Жарнаманы баптау және іске қосу құнын білу үшін сайттағы форманы толтырыңыз. Біздің менеджер сізбен байланысып, жоба бойынша егжей-тегжейлі есептеуді ұсынады.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.