Бірінші кезең (30 күнге дейін)
1. Жобаны талдау:
- аналитикалық жүйелерді тексеру және тестілеу;
- Hotcar/Clarity орнату;
- Google Analytics-ке жіберу үшін Google Tag Manager-де оқиғаларды орнату;
- Looker Studio-да есеп құру;
- оқиға картасын жасау.
2. CRO үшін негізгі беттерді анықтау:
- жоба иесі және талдаушысы / маркетологымен PM, IM және DH сұрақ-жауап сессиясы;
- сайттағы пайдаланушылардың әрекеттерін талдау;
- бәсекелестерді талдау және ең жақсы тәжірибе.
3. Сайттың негізгі беттері үшін тапсырмалар жоспарын әзірлеу (1 бет-1 ай):
- беттерді оңтайландыру үшін басымдықтарды анықтау;
- процестерді синхрондау үшін ағымдағы жоба тобымен кездесу (SEO, PPC немесе басқа қызметтер бойынша серіктестік жағдайында) ;
- парақтың әр түрін оңтайландыру бойынша тапсырмалар жоспарымен құжат дайындау;
- басымдықтар мен тапсырмалар жоспарын клиентпен үйлестіру.