Conversion Rate Optimization – сайттар мен қосымшаларды түрлендіруді оңтайландыру

Біз аналитикалық жүйенің аудитін жасаймыз. Сайттағы пайдаланушылардың мінез-құлқын зерттейміз. Біз трафиктің ағып кету нүктелерін табамыз. Гипотезаларды қалыптастырамыз және оларды A/B тестілері арқылы растаймыз.

Өтінім жіберу

Бизнес трафикті тарту үшін ақша жұмсауға дағдыланған: SEO, PPC және басқа да жарнамалық әрекеттер жаңа клиенттерді әкелуге бағытталған. Белгілі бір сәтте сайт "үстіртке" шығады және трафикті жүргізу әлдеқайда қымбатқа түседі. Сондықтан, трафикті тартудан басқа, бизнеске сайттағы конверсияны оңтайландыруға инвестиция салу тиімді, осылайша трафиктің бірдей мөлшері конверсияны ұлғайту арқылы айтарлықтай көп клиенттер әкеледі. CRO — бұл Сізге 80% нәтижені 20% күш-жігермен қамтамасыз ете алатын әрекет бағыты.

Даниил Минин
Руководитель отдела UX/UI

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Сайттар мен қосымшаларды түрлендіруді оңтайландыру — бұл мақсатты әрекеттерді орындайтын пайдаланушылар санын көбейту мақсатында сайттың немесе мобильді қосымшаның дизайнын, ыңғайлылығын және мазмұнын жақсарту процесі.

CRO көмегімен ROI-ді арттырыңыз

Сайттың негізгі міндеті — клиентті бірден қызықтыру және оны сату шұңқыры арқылы бағыттау. Өкінішке орай, көпшілігі трафикті көп тартады, бірақ сайттың конверсия жылдамдығына қалай әсер ететінін егжей-тегжейлі талдамайды және бұл алынған трафиктен жақсы нәтиже алу үшін үнемі жасалуы керек. Бір бюджетпен қалуға, бірақ көбірек клиенттер мен пайда алуға болатын кезде, көпшілігі жай ғана жарнамалық бюджеттерді көбейтеді.

Біздің қызметтер мүмкіндік береді:

1. Пайданы көбейту

Конверсия коэффициентін арттырыңыз, бұл сайтта сатып алатын клиенттердің санын көбейтуді білдіреді, бұл өз кезегінде бизнестің пайдасын арттырады.

2. Сіздің шығындарыңызды тиімді ету

Конверсия коэффициентін оңтайландыру жарнама мен маркетинг шығындарын азайтуға мүмкіндік береді, өйткені конверсияны жақсарту сол қаражатқа көбірек клиенттерді тартуға мүмкіндік береді.

3. Беделді жақсарту

Конверсияның жоғары коэффициенті сайттың клиенттерді тартудың тиімді құралы екенін көрсетеді, бұл бизнестің беделіне оң әсер етеді.

4. Бәсекелестік артықшылықтарға ие болу

Өз сайтында конверсияны оңтайландыратын бизнестің бәсекелестерден артықшылығы бар, өйткені ол көбірек клиенттерді тартады, өз брендін танымал етеді және сайтта болудан пайдаланушының оң тәжірибесін қалыптастырады.

Бұл кімге керек?

Трафикпен жұмыс істейтін және клиенттерді сайтқа апаратын барлық сайттар.
Мұнда параметрлердің мысалдары келтірілген:

  • Сіз ақылы трафиктің үлкен көлемімен жұмыс жасайсыз. Оңтайландырудан кейін — сол жарнамалық шығындармен бизнес көп ақша табады;
  • Сіз қымбат трафикпен немесе сұр тақырыппен нишада жұмыс істейсіз. Бұл әсіресе шетелдік жобаларға қатысты. Google Ads — бұл шерту құнының тұрақты өсуін қамтамасыз ететін жүйе. CRO — бұл екінші жағынан, кіріс деңгейі жаңа трафик есебінен емес, сайтта бұрыннан бар трафик есебінен көтеріледі;
  • Сізде сайтта нашар конверсия бар. Трафик сатып алынған кезде, бірақ конверсия деңгейі жақсыны қалайды. Мысалы, бәсекелестердің трафигі көбірек екенін және конверсия да жоғары екенін нақты білесіз.
Маңызды! Конверсияны оңтайландырумен жұмыс істеу үшін біз дизайнға өзгертулер енгізіп, талдау процесінде қалыптасатын гипотезаларды A/B тестілеуін жүргізуіміз керек. Сондықтан Сіздің жағыңызда техникалық команда, дизайнерлер болуы керек. Біз, сондай-ақ осы тапсырмалар ішінен орындаушыларды тексерілген серіктестер тізімінен ұсына аламыз.

Біз не істейміз?

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

Бірінші кезең (30 күнге дейін)

1. Жобаны талдау:

  • аналитикалық жүйелерді тексеру және тестілеу;
  • Hotcar/Clarity орнату;
  • Google Analytics-ке жіберу үшін Google Tag Manager-де оқиғаларды орнату;
  • Looker Studio-да есеп құру;
  • оқиға картасын жасау.

2. CRO үшін негізгі беттерді анықтау:

  • жоба иесі және талдаушысы / маркетологымен PM, IM және DH сұрақ-жауап сессиясы;
  • сайттағы пайдаланушылардың әрекеттерін талдау;
  • бәсекелестерді талдау және ең жақсы тәжірибе.

3. Сайттың негізгі беттері үшін тапсырмалар жоспарын әзірлеу (1 бет-1 ай):

  • беттерді оңтайландыру үшін басымдықтарды анықтау;
  • процестерді синхрондау үшін ағымдағы жоба тобымен кездесу (SEO, PPC немесе басқа қызметтер бойынша серіктестік жағдайында) ;
  • парақтың әр түрін оңтайландыру бойынша тапсырмалар жоспарымен құжат дайындау;
  • басымдықтар мен тапсырмалар жоспарын клиентпен үйлестіру.

Екінші кезең (ай сайын, шамамен 4 ай ішінде)

4. Беттерді оңтайландыру:

  • негізгі бет үшін интерфейсті жақсартудың басым гипотезаларын анықтау;
  • сайтта жаңа интерфейсті енгізу (клиент жағында);
  • гипотеза тестінің A/B параметрі;
  • алдыңғы айдағы A/B тестілеу нәтижелері бойынша деректерді талдау және қорытындыларды қалыптастыру (бірінші оңтайландырылған бет үшін деректер жиналатын екінші кезеңнің екінші айында);
  • бетті оңтайландыру нәтижелеріне негізделген есепті әзірлеу.

Үшінші кезең (барлық беттерді оңтайландырғаннан кейін ай сайын клиенттің қалауы бойынша)

5. CRO-қолдау (беттердің барлық түрлерін оңтайландырғаннан кейін)

  • оңтайландырылған беттердегі конверсияны бақылау;
  • пайдаланушы әрекеттерін бақылау;
  • сайттағы пайдаланушы жолын бақылау;
  • беттің жаңа оңтайландыру бойынша ұсыныстар дайындау (қажет болған жағдайда) ;
  • A/B сынақтарын орнату;
  • ай сайынғы есепті дайындау.

Нәтижесінде не аласыз?

1. Сайттың UX/UI жақсарту. Пайдаланушыларға сайтпен өзара әрекеттесу оңайырақ және ыңғайлы болады
2. Табыстың өсуі – Customer Journey жақсарту арқылы бас тарту көрсеткіші, тасталған себеттер саны, аяқталмаған тіркелулер және т.б. азаяды.
3. Клиентті тарту құнын төмендету – трафиктен мақсатты әрекеттерге көбірек түрлендірудің арқасында
4. RROAS, ROI өсуі– Сіз трафикті тартудың бірдей шығындарымен көбірек конверсия аласыз;
5. Жекелеген жағдайларда орташа чектің өсуі

CRM-дің Google Adsense-ке әсер етуінің мысалы

Бизнес көрсеткіштері

CRO-ға дейін

CRO-дан кейін

Жарнама бюджеті (Google Ads)
10 000 USD
10 000 USD
Сайттағы орташа сатып алу чегі
40 USD
40 USD
Шерту бағасы (CAC)
0,20 USD
0,20 USD
Трафик
50 000
50 000
Келушіден сатып алушыға ауысу
1%
2%
Клиентті тарту құны (CAC)
20 USD
10 USD
Клиентті тарту құнын төмендету (CAC)
0%
50%
Кіріс
20 000 USD
40 000 USD

Неліктен онлайн-бизнес Netpeak-ті таңдайды?

Нәтиже

Клиенттер әрқашан кейстер мен портфолионы көріп жүгінеді. Олар түсінікті ұсыныс пен жақсы стратегияның арқасында агенттікпен жұмыс істей бастайды. Бірақ олар бізбен серіктестіктің қаржылық нәтижесін көргенде ғана жалғастырады: клиенттер санының өсуі, кірістің өсуі және ілгерілету шығындарынан асатын пайда.

Сондықтан клиенттің Netpeak агенттігімен серіктестігінің  орташа мерзімі — 23 ай. Олардың тәжірибесі және кейстерімен танысыңыз.

Сараптама

Кез келген сервистік бизнестің сәттілігінің құпиясы-процестердің нақтылануы. Бұл сапа деңгейін ұстап тұруға, Сізге — біздің клиентке түсінікті және болжамды болуға мүмкіндік береді.

Ай сайынғы жоспарлау, SCRUM жұмысы, барлық күнделікті әрекеттерге арналған чек-парақтары және көп деңгейлі сапаны бақылау Сіздің командаңызға біздің мамандармен үнемі синхрондауға және бизнес мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді.

Бедел

2006 жылдан бастап біз онлайн-маркетингтен пайда тапқысы келетін және оның жеңістері мен сәтсіздіктері туралы ашық айтатын бизнеспен жұмыс істейміз. Сіз біздің клиенттеріміздің портфолиосымен танысып, бізбен жұмыс істеу туралы пікірлерді көре аласыз - Сіз өз тақырыптарыңыздан таныс брендтерді немесе сайттарды таба аласыз.

Сондай-ақ, Сіз біздің блогымыздың 300 000 тұрақты оқырмандарының бірі бола аласыз, онда біз өз тәжірибемізбен бөлісеміз. Әрине, Сіз әрқашан біздің салалық іс-шараларымыздың біріне бізбен және біздің көзқарасымызбен жеке танысу үшін келе аласыз.

Технологиялылық

Біздің агенттіктен бүкіл әлем мамандары қолданатын маркетингтік және аналитикалық бағдарламалық өнімдер өсті. Біздің өндірістік департаментте жұмысты автоматтандыру және жеделдету үшін технологиялар мен скриптерді үнемі дамытатын жеке команда бар.

Бұл Сіз үшін нені білдіреді? Сіз бірдей ақшаға көбірек жабық тапсырмалар аласыз және Сіздің маркетингіңіз бәсекелестеріңізге қарағанда жылдамырақ болады. Біздің әзірлемелермен танысыңыз.

Ашықтық

Тұрақты байланыс, әр процестің өлшенетін мақсаттары және автоматтандырылған есеп беру - осы міндеттерді шешу үшін біз Netpeak клиентінің Жеке Кабинетін әзірледік.

Кез келген уақытта Сіз жоба бойынша негізгі көрсеткіштерді көре аласыз, жарнамалық кампаниялардың нәтижелерін көре аласыз, тапсырмалар бойынша прогресті көре аласыз және жауаптылармен байланыса аласыз.

Біздің клиенттердің жетістіктері

Concert.ua арналған аналитикалық құрал — нақты уақыттағы жүздеген іс-шаралардың жарнамалық бюджеттерін бақылау

+681%

увеличения трафика из поисковых систем

Продвижение сайта VIN-кодов в США по низкочастотным запросам: рост трафика на 681% за 6 месяцев

Как мы сделали инструмент веб-аналитики для сайта Ecommerce

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

CRO қызметінің бағасы

Сайттағы конверсия коэффициентін арттыру қызметінің құны көптеген факторларға байланысты өзгеруі мүмкін, мысалы, сайт өлшемі, жобаның күрделілігі, өзгертулер саны және т.б.

Мерзімдері?

Аналитика мен деректерді жинаудың бірінші кезеңі бір айға созылады. Екінші айда гипотезалар қалыптасып, A/B тестілері басталады. Тесттер бір аптадан бір айға дейін созылуы мүмкін. Бірақ қызмет қазірдің өзінде циклдік сипатқа ие: әзірге А/В тесттер жұмыс істейді, келесі талдау мен гипотезалар дайындалады.

Клиент жағында дизайнер қажет пе? Әзірлеуші?

A/B сынағы үшін балама дизайн бетін орнату үшін Сізге дизайнер мен әзірлеуші қажет. Егер Сізде мұндай адамдар болмаса, біз Netpeak мамандарын немесе серіктестерді ұсына аламыз.

Қызметтің нәтижесін бағалау қанша уақытты алады?

Нәтиже A/B сынақтары бойынша нәтижелерді алғаннан кейін және балама дизайнды енгізгеннен кейін бірден байқалады.

Бір реттік аудит немесе тұрақты қызмет қажет екенін қалай түсінуге болады?

Егер Сіз үнемі маркетингке инвестиция салсаңыз және Сіздің дамуыңыз жеткілікті икемді болса, онда тұрақты CRO жақсы жұмыс істейді. Екінші жағынан, егер Сіз өзіңіздің пайдаланушыларыңыз туралы гипотезаларды, идеяларды және түсініктерді барынша арттырғыңыз келсе, содан кейін ең күштісін таңдап, бірден іске асырғыңыз келсе, CRO аудитін таңдаған дұрыс.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.