Біз не істейміз?
Нарықты және Сіздің бизнесіңізді талдау негізінде біз retention маркетингін дамыту стратегиясын, оны іске асырудың қадамдық жоспарын әзірлейміз, енгізуге қажетті ресурстарды бағалаймыз және нәтижелерді болжаймыз.
Бұл қызметке не кіреді?
нарықты талдау: сұраныс, бәсекелестер, динамика;
ESP, сайт, қосымша, әлеуметтік желілер аудиті;
KPI, өсу нүктелерін анықтау;
стратегия мақсаттарын қою;
стратегияны әзірлеу: омниканалдылық, ОА сегменттері, автоматтандыру, месседждер, байланыс түрлері, даралау;
тактиканы қалыптастыру;
стратегияны іске асыру үшін Гант диаграммасын әзірлеу, ресурстарды есептеу;
KPI динамикасын болжау және бақылау нүктелерін анықтау.
Бұл қызмет кімге арналған?
100 000 Email-контактілерінің жеке базасы бар компания үшін retention-маркетингін бірден дұрыс және ауқымды түрде іске қосу керек, бірақ команда жоқ, немесе инхаус-командасының күштерімен ағымдағы retention-маркетингін қайта іске қосу қажет.
Нәтижесінде Сіз не аласыз?
Зерттеудің нақты деректері мен перфоманс-маркетинг мамандарының тәжірибесіне негізделген тиімді және өміршең стратегия.
Стратегиясыз жүйелік емес жұмыстармен салыстырғанда уақыт пен ақшаны үнемдеу.
Стратегияны іске асыру бойынша нақты және нақты іс-қимыл жоспарына айналатын retention-маркетингтегі сараптама.
Стратегияны іске асырудан түсетін шығындар, KPI динамикасы және кірістер болжамы.
2 000 USD бастап/4-6 апта
Тапсырыс беру →