Сауда науқандары

Google Shopping-тегі сауда жарнамалары Сіздің бизнесіңіздің қолтаңбасы болуы мүмкін, сондықтан бұл қызметте сауда науқандарын дұрыс орнату маңызды.

Netpeak Сіздің сайтыңыздағы тапсырыстарды көбейту үшін кәсіби тауар науқандарын құруды ұсынады.

Өтінім жіберу

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Google Shopping-тегі сауда жарнамалары - бұл дүкендерге өз тауарлары туралы жарнамаларды тікелей Google іздеу нәтижелеріне орналастыруға мүмкіндік беретін платформа. Бұл пайдаланушыларға өнімнің фотосуретін, оның атауын, бағасын, дүкенін көруге, сондай-ақ әртүрлі сатушылардың ұсыныстарын салыстыруға мүмкіндік береді.

Google Shopping campaigns параметрі не үшін қажет?

Google Shopping хабарландырулары — бұл интернет-дүкендердің өнімдерін жарнамалауға мүмкіндік беретін Google Ads-тегі сауда жарнамасы. Қызмет онлайн-дүкендерде тауарларды іздеуге, сондай-ақ бағаларды салыстыруға қызмет етеді. Әрбір ұсыныста тауардың суреті, құны және сатушы деректері бар.

Тауарлық хабарландыру — бұл іздеу сұрауына тікелей жауап, сондықтан Сіз қызығушылық танытқан аудиторияға ие боласыз. Іздеу нәтижелері галерея түрінде көрсетіледі. Оны беттің жоғарғы жағында немесе бүйірінде көруге болады — сөйлемдер мәтін нәтижелерінің фонында айқын көрінеді. Мұндай жарнамалар конверсиялық трафикті тартады және сатылымды тез арттыруға мүмкіндік береді.

Google сатып алуларында сауда компаниясын құру үшін Сізге Merchant Center аккаунты қажет. Бұл әртүрлі дүкендердің өнімдері туралы ақпаратты сақтайтын Google платформасы. Сатушы өз аккаунтына тауарлар туралы ақпаратты жүктейді, деректер орталықтандырылған қоймада сақталады. GMC-ге тіркелгеннен кейін, профиль параметрлері және арналардың дизайны хабарландыру автоматты түрде жасалады.

Платформа Google Shopping-те жарнамаларды іске қосуға мүмкіндік береді және бөлшек саудаға жарамды.

Netpeak қандай қызметтерді ұсынады?

Netpeak компаниясының сауда жарнамасын теңшеу қызметі мыналарды қамтиды:

  • арнаны баптау;

  • сауда компанияларын баптау;

  • сауда компанияларын оңтайландыру.

Арнаны баптау — сауда жарнамаларын іске қосуға дайындықтың негізгі кезеңдерінің бірі. Фид — Бұл Merchant Center-ге жүктелетін және Google сканерлейтін ақпарат файлы. Осы деректерге сүйене отырып, Google Сіздің өніміңіздің белгілі бір іздеу сұранысына сәйкес келетіндігін анықтайды.

Дұрыс фид берілуге әлдеқайда жақсы мүмкіндік береді. Google оны сұрауға сәйкес деп санауы үшін ақпарат құрылымдалуы және тиісті блоктарға орналастырылуы керек.

Жарнаманы қалай баптаймыз?

Сауда жарнамаларын орнату бірнеше кезеңнен тұрады:

Бәсекелестерді талдау

Деректер арнасын құру

Бәсекелестерді талдау негізінде біз қажетті жиектермен ФИД жасаймыз. Біз Google merchant арнасының дұрыстығын тексереміз, қажет болған жағдайда өңдеуді дайындаймыз және енгіземіз. Динамикалық ремаркетинг тегтерін тексеріп, шоппинг-науқандардың параметрлеріне өтеміз.

Google Adsense-те жарнама сатып алуды орнату

Егер техникалық сипаттамалар мүмкіндік берсе, біз ақылды сауда науқандарын іске қосамыз.

Негізгі бастапқы оңтайландыру

Жарнама басталғаннан кейін 2-4 аптадан кейін біз негізгі бастапқы оңтайландыруды жүзеге асырамыз – нәтижелерді көбейту үшін науқандарды тиімділік, кірістілік көрсеткіштері бойынша бөлеміз.

Нәтижелерді бақылау

Біз жобаны тапсырыс берушімен талқылаймыз, түсініктемелер береміз және сұрақтарға жауап береміз. Біз байланыста боламыз және сауда науқандарын қолдау бойынша ұсыныстар береміз, сондықтан Сіз әрқашан жобаға түсініктеме ала аласыз.

Google-да тауарлық жарнамаларды орнатудан не күтуге болады?

Google-дегі тауар жарнамалары Google Shopping-те, жүйенің іздеу серіктестерінде, Google-дің өзін іздеуде және контекстік медиа желіде таратылады.

Google Shopping сауда жарнамасы контенттің қалған бөлігінен ерекшеленеді. Бұл жарнаманың салыстырмалы түрде жаңа түрі, сондықтан ол сатып алушыға жаңа және тартымды көрінеді. Сонымен қатар, бұл тез сатып алуға мүмкіндік беретін сенімді және өзекті ақпарат.

Бұл бағытта, мысалы, контекстік жарнамаға қарағанда бәсекелестік әлі де төмен. Бұл бәсекелестерден ерекшелену мүмкіндігін арттырады, сондықтан одан келесі нәтижелерді күтуге болады:

  • аудиторияны қамтуды арттыру;

  • интернет-дүкеннің келушілер санының өсуі;

  • себетке қосылған тауарлардың көбеюі;

  • көбірек сатып алулар мен пайда.

Мұндай жарнама құралы қолайлы:

  • онлайн-дүкендерге;

  • өнімдердің кең ассортименті бар маркетплейстерге;

  • ритейлер мен ірі сауда компанияларына.


Сауда-саттықпен айналысатындардың барлығына Google Shopping-те жарнаманы оңтайландыру жаңа мүмкіндіктер ашады.

Netpeak көмегімен Сіз тез аккаунт жасай аласыз және Google Shopping сауда кампанияларын орната аласыз, яғни жаңа сатып алушыларды таба аласыз.

Неліктен бізді таңдайды?

Нәтиже

Клиент интернет-маркетинг агенттігін іздей бастағанда, оның назарын аударатын бірінші нәрсе - агенттік тәжірибе, оның портфолиосы және кейстері. Нақты ұсыныс пен жақсы стратегия ынтымақтастықты бастаудың кілті болуы мүмкін. Бірақ клиенттің іскерлік мақсаттарына жету ғана серіктестікті жалғастыруға мәжбүр етеді: табыстың өсуі, клиенттер санының артуы, ілгерілету шығындарынан асатын пайда.

Клиенттің Netpeak агенттігі арасындағы серіктестігінің орташа мерзімі —  23 ай.

Сараптама

Сіздің жобаңызбен онлайн ілгерілетуде 15 жылдық тәжірибесі бар, әртүрлі нишаларда және елдерде 4000 астам жобаларды іске асырған, 68 маркетологтардың ішінен таңдап алынған топ жұмыс істейді. Олар сайттағы жарнаманың не екенін жақсы түсінеді - олардың әрқайсысының сараптамасы әлемдік аналитикалық және жарнамалық жүйелердің кем дегенде 2 сертификатымен расталады.

Бұл факторлар сайтты жылжытуда, онлайн ілгерілетуде тәуекелдеріңізді азайтады және интернет-маркетингтегі инвестицияларыңызды қорғайды.

Процесс

Сервистік бизнесте үнемі жақсы нәтижеге жету процестерді нақтылау арқылы қол жеткізіледі. Тек осылай ғана сапаның тұрақты деңгейін сақтауға болады, ал сайтты жылжыту клиент үшін түсінікті және болжамды болады.

Көп деңгейлі бақылау жүйесі, SCRUM бойынша жұмыс, ай сайынғы жоспарлау, стандартты әрекеттерге арналған тексеру парақтары — мұның бәрі біздің клиенттерімізге жоба бойынша жұмыс істеп жатқан топпен синхрондауға және бизнес мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді.

Бедел

Біз бизнеске 2006 жылдан бастап онлайн режимде пайда табуға көмектесеміз және жетістіктеріміз бен факаптарымызды жасырмаймыз. Сіз біздің клиенттеріміздің портфолиосын егжей-тегжейлі көре аласыз және бізбен жұмыс туралы пікірлермен таныса аласыз - Сіз көптеген брендтерді танитын боларсыз немесе өз тақырыптарыңыздағы сайттарды таба аласыз.

Сонымен қатар, біз өз тәжірибемізбен 300 000 пайдаланушылар үнемі оқитын блогымызда бөлісеміз. Сондай-ақ, Сіз әрқашан біздің салалық ивенттің біріне келе аласыз, бізбен жеке танысып, көзқарасымызды бағалай аласыз.

Технологиялылық

Процестерді автоматтандыру және жеделдету үшін жобалармен жұмыс істеу барысында біз қазір бүкіл әлем бойынша маркетологтар қолданатын бірқатар технологиялар мен өнімдерді жасадық. Бізде жұмысты автоматтандыруға көмектесетін технологиялар мен скриптілерді әзірлеу оның негізгі міндеті болып табылатын департамент бар.

Біз сағат құнын өзгертпей және орындалатын жұмыстардың сапасын нашарлатпай үнемі жеделдетеміз. Қарапайым тілмен айтқанда, Сіз сол ақшаға көбірек аласыз. Біздің әзірлемелерімізбен танысыңыз.

Ашықтық

Біз Netpeak клиентінің Жеке Кабинетін әзірледік, ол тұрақты байланыс, автоматтандырылған есеп беру және тапсырмалар бойынша прогресті визуализациялау мәселелерін шешеді.

Кез келген уақытта біздің клиент жоба бойынша негізгі көрсеткіштерді, жарнамалық науқандардың нәтижелерін, оны жүргізетін маманның есептерін, тапсырмалардың орындалу барысын көре алады және қажет болған жағдайда жауапты адаммен байланыса алады. Осылайша интернетте жылжыту түсінікті және болжамды болады.

Біздің клиенттердің жетістіктері

+569%

Органикалық трафиктің өсуі

БАҚ ілгерілетуі: органикалық трафик 569%-ға, аудиторияның бес есе өсуі. informburo.kz кейсі.

1070%

ROMI сайтты әзірлеуден екі жыл

Dressa кейсі: екі жыл ішінде сайтты әзірлеуден бастап ROMI 1070% дейін

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.