Әлеуметтік желілер аудиті
Біз контентті талдаймыз(посттардың мазмұнын, жарияланымдардың жиілігін және* коммуникацияның үндестігін бағалаймыз).
Визуалды компонентті талдаймыз.
Аудиторияның құштарлығын өлшейміз.
Әлеуметтік желілердегі қателіктерді анықтаймыз және оларды түзету бойынша ұсыныстар дайындаймыз.
* Компанияның үндестігі (tone of voice) брендтің даралығы мен құндылықтарын көрсетеді, сонымен қатар сөздерді, интонацияларды, кәсіби терминологияны қамтиды.
Таргеттелген жарнаманы іске қосу
Әлеуметтік желілердегі таргеттелген жарнаманың құны қосымша төленеді: медиа-жоспар бойынша жарнамалық бюджет негізінде және агенттік комиссиясымен.
Жарнама кабинетін құрамыз (егер ол жоқ болса).
Аудиторияның параметрлерін (жынысы, жасы, геолокациясы, мамандықтары, қызығушылықтары) орнатамыз.
Плейсменттерді таңдаймыз - жарнамаңыз көрсетілетін орын (Stories Facebook/Instagram, Facebook Messenger, Facebook/Instagram арнасы, Facebook бейнесіндегі кіріктірілген жарнама және т.б.)
Бюджетті, жарнаманы көрсету кестесін және жарнамалық науқанның қолданылу мерзімін белгілейміз.
Егер клиент ұсынбаса (бөлек төленеді), біз әлеуметтік желілерде жарнамаға баннерлер дайындаймыз.
Facebook/Instagram жарнамалық науқандарын іске қосамыз және олардың тиімділігін қадағалаймыз.
Ай сайынғы есептілікті ұсынамыз.
Блогерлердегі жарнама
Сіздің тақырыбыңыздағы пікір көшбасшыларының тізімін жасаймыз.
Әр блогермен жеке байланысып, ынтымақтастық шарттарымен (орналастыру, құны және жарнамалық постқа ақы төлеу әдісі) танысатын боламыз.
Сіздермен жарнама алаңдары мен форматтарымен келісеміз. Жазылушылар санының жарияланым құнына, сонымен қатар ER* қатынасына негізделеміз.
Мәтінді дайындаймыз (дайын баннер немесе фотосуретті клиент ұсынады), орналастыру күнімен келісеміз.
Жарнамалық посттың уақтылы жариялануын бақылаймыз.
Блогерлермен жарнамалық науқан туралы есеп береміз.
*Engagement rate — бұл жазбаны көрген жазылушылар санының жалпы жазылушылар санына қатынасы.