SMM
Social media marketing

SMM — әлеуметтік желілер мен таргеттелген жарнамалар арқылы брендіңізді ілгерілету.

Әлеуметтік желілерді ілгерілету — бұл интернет-маркетингтің маңызды және ажырамас бөлігі, сонымен қатар әлеуетті клиенттермен байланыс орнатудың, адалдықпен жұмыс істеудің және аудиторияны тартудың тамаша тәсілі.

Өтінім жіберу

Рентабельді SMM — бұл лүпілдер, репосттар және жазылушылар саны туралы емес. Нағыз әлеуметтік желі маркетингі — бұл мақсатты аудиторияның қажеттіліктері және Сіздің өніміңіз немесе қызметіңіз оларды қалай қанағаттандыратыны туралы.

Сондықтан контентті әлеуметтік желілерде жариялау ғана емес, маркетингтік стратегия негізінде бренд аудиториясымен байланыс орнату маңызды. Біздің агенттікте мұны тек SMM маманы ғана емес, сонымен қатар өндірістен бастап қайта сатуға дейінгі әр кезеңде өнімді ілгерілету ерекшеліктерін терең түсінетін маркетолог жасайды.

Ситора Избасарова
Head of SMM

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
SMM (Social Media Marketing) — бұл әлеуметтік желі құралдары арқылы компанияларды, брендтерді және адамдарды ілгерілету. Біз Facebook/Instagram аккаунттарын және таргеттелген жарнамаларды жүргізу арқылы өз клиенттерімізге SMM стратегиясын әзірлеуді ұсынамыз.

SMM шешетін міндеттер:

Лидогенерациясының қосымша көзі
Сайттағы трафикті арттыру
Брендтің танымалдылығы пен адалдығын арттыру
Таргеттелген Instagram және Facebook жарнамалары арқылы брендті ілгерілету

Әлеуметтік желідегі ілгерілету кімге сәйкес келеді?

Интернет-дүкендер

Блогтар мен БАҚ

Персоналды блогтар

Корпоративтік сайттар

Қызмет көрсету саласы

Қызмет екі кезеңнен тұрады

SMM-стратегиясын әзірлеу

  • Әлеуметтік желілердің аудиті.

  • Бәсекелестерді талдау.

  • Мақсатты аудиторияны талдау.

  • Контент тұжырымдамасын құру.

  • Пікір көшбасшыларымен жарнамалық интеграция жоспары.

  • Алға ілгерілету мақсаттарын, міндеттерін және құралдарын жоспарлау.

SMM стратегиясын енгізу

  • Әлеуметтік желілерді жүргізу.

  • Блогерлерді таңдау және олармен байланыс.

  • Органикалық және ақылы трафик арқылы аудиторияны тарту механикасын дамыту.

SMM қызметіне не кіреді

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

Әлеуметтік желілер аудиті

  • Біз контентті талдаймыз(посттардың мазмұнын, жарияланымдардың жиілігін және* коммуникацияның үндестігін бағалаймыз).

  • Визуалды компонентті талдаймыз.

  • Аудиторияның құштарлығын өлшейміз.

  • Әлеуметтік желілердегі қателіктерді анықтаймыз және оларды түзету бойынша ұсыныстар дайындаймыз.

* Компанияның үндестігі (tone of voice) брендтің даралығы мен құндылықтарын көрсетеді, сонымен қатар сөздерді, интонацияларды, кәсіби терминологияны қамтиды.

Бәсекелестерді талдау

  • Бәсекеге қабілетті қоғамдастықтардың тізімін анықтаймыз.

  • Бәсекелестер аудиториясының қатысуын өлшейміз және Сіздікімен салыстырамыз.

  • Бәсекелестік парақшада мазмұны мен визуалды компонентін бағалаймыз.

  • Сіздің нарықтағы позицияңызды анықтаймыз және өсу нүктелерін табамыз.

Мазмұн жоспары

  • Контент түрлерін анықтаймыз және Сіздің бизнесіңізге сәйкес келетін контент таңдаймыз.

  • Instagram үшін бірегей хэштегтерді таңдаймыз.

  • Сәйкес tone of voice таңдаймыз (бренд дауысы).

  • Жарияланымдар айдарын жасаймыз (мақсатты аудиториясына сүйене отырып, 4-7 айдарды таңдаймыз. Әр бөлім өз мақсаттарына жауап береді: сату, ақпараттандыру немесе көңіл көтеру).

  • Посттарды жариялау кестесін жасаймыз.

Әлеуметтік желілерді жүргізу

  • Аккаунтты контентпен және визуалды компонентпен толтырамыз.

  • Facebook Messenger-де автоматты түрде сәлемдесу мен жауаптар орнатамыз (мессенджерде сәлемдесуі бар чат-бот).

  • Жетекші әлеуметтік желілерде бренд туралы ескертулерді қадағалаймыз және оларға жауап береміз. Сату менеджерінен жауап-талап етуден басқа барлық пікірлерге жауап береміз.

  • Интерактивті контент енгіземіз (байқаулардың механикасын дамытудан бастап жеңімпазды анықтау әдісіне дейін). Баннерлер, сыйлықтар және оларды жеткізу —  клиент тарапында.

Таргеттелген жарнаманы іске қосу

Әлеуметтік желілердегі таргеттелген жарнаманың құны қосымша төленеді: медиа-жоспар бойынша жарнамалық бюджет негізінде және агенттік комиссиясымен.

  • Жарнама кабинетін құрамыз (егер ол жоқ болса).

  • Аудиторияның параметрлерін (жынысы, жасы, геолокациясы, мамандықтары, қызығушылықтары) орнатамыз.

  • Плейсменттерді таңдаймыз - жарнамаңыз көрсетілетін орын (Stories Facebook/Instagram, Facebook Messenger, Facebook/Instagram арнасы, Facebook бейнесіндегі кіріктірілген жарнама және т.б.)

  • Бюджетті, жарнаманы көрсету кестесін және жарнамалық науқанның қолданылу мерзімін белгілейміз.

  • Егер клиент ұсынбаса (бөлек төленеді), біз әлеуметтік желілерде жарнамаға баннерлер дайындаймыз.

  • Facebook/Instagram жарнамалық науқандарын іске қосамыз және олардың тиімділігін қадағалаймыз.

  • Ай сайынғы есептілікті ұсынамыз.

Блогерлердегі жарнама

  • Сіздің тақырыбыңыздағы пікір көшбасшыларының тізімін жасаймыз.

  • Әр блогермен жеке байланысып, ынтымақтастық шарттарымен (орналастыру, құны және жарнамалық постқа ақы төлеу әдісі) танысатын боламыз.

  • Сіздермен жарнама алаңдары мен форматтарымен келісеміз. Жазылушылар санының жарияланым құнына, сонымен қатар ER* қатынасына негізделеміз.

  • Мәтінді дайындаймыз (дайын баннер немесе фотосуретті клиент ұсынады), орналастыру күнімен келісеміз.

  • Жарнамалық посттың уақтылы жариялануын бақылаймыз.

  • Блогерлермен жарнамалық науқан туралы есеп береміз.

*Engagement rate — бұл жазбаны көрген жазылушылар санының жалпы жазылушылар санына қатынасы.

Біз бүкіл әлем мамандары үшін маркетингтік өнімдер жасаймыз

Онлайн бәсекелестердің және өздерінің сайттарын талдауға, күнделікті позицияларды бақылауға, сілтемелер мен сайттағы мазмұн сапасына арналған SEO платформасы

Serpstat құралының көмегімен жаңа беттерге арналған кілт сөздерді жинауға немесе ескілерін оңтайландыруға, сайттың рейтингіне әсер ететін қателерді табуға, оларды түзетуге арналған толық ұсыныстармен және SEO командасының күнделікті жұмысына кіретін көптеген басқа тапсырмаларды орындауға болады

Бір қызметте өтпелі аналитика, колл-трекинг және телефония

Ringostat — маркетинг пен сатуды біріктіретін экожүйе. ROI деректерін, конверсияны және қоңырауларды бірыңғай интерфейсте алыңыз. Ringostat экожүйесіне аналитика, колл-трекинг, кері қоңырау виджеті, виртуалды АТС, сату менеджерінің аналитикалық көмекшісі және браузердегі "ақылды телефон" кіреді. Google Analytics компаниясының ресми серіктесі

Netpeak Software компаниясы SEO-мамандары мен вебмастерлерге арналған жұмыс үстелі құралдарын әзірлеуде:

  • Netpeak Spider — тұрақты SEO-аудиті, қателерді жылдам іздеу, жүйелік және сайтты талдау үшін.

  • Netpeak Checker — жаппай талдау және сайттарды салыстыру үшін ең жақсы SEO-қызметтерінен іздеу нәтижелерін талдауға және деректерді біріктіруге арналған

Қызметкерлеріңізді, серіктестеріңізді, клиенттеріңізді оқытуға арналған ақылды жүйе

AcademyOcean cізге бейімделу процесін қысқартуға, қызметкерлер мен менеджерлерге уақытты үнемдеуге және жаңа нәрсемен танысуды қызықты процеске айналдыруға мүмкіндік береді.

Біздің клиенттердің жетістіктері

+51

билеттер бір аптада жарнамалық кампанияларға қарағанда аз сатылды

OWOX кейсі: Analyze конференциясынан 4 күн бұрын билеттерді қалай сатуға болады

matrason.ua жиһаз дүкенінің кейсі: Facebook-те жатын орынды қалай сатуға болады

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.