Facebook жарнамасы

Facebook әлеуметтік желісіндегі жарнама — бұл жеке брендті, компанияны ілгерілету, тауарларды сату немесе қызметтерді таныстыру мүмкіндігі. Икемді таргетингтік параметрлер жеке хабарламаларды соңғы пайдаланушыларға жеткізуге мүмкіндік береді.

Facebook жарнамалық кампанияларын сапалы түрде теңшеңіз және оңтайландырыңыз.

Өтінім жіберу

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →

Facebook жарнамасы дегеніміз не?

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

Әлеуметтік желілер аудиті

Facebook жарнамалық платформасы — аудиторияны тарту мен сақтаудың бірегей құралы. Ешбір жерде адамдар өздері, қызығушылықтары мен қалаулары туралы көп ақпарат бермейді. Осы ақпаратқа сүйене отырып, әр түрлі құралдарды қолдана отырып, маман тиісті аудиторияны бөліп көрсете алады және оған кроссовкалардан бастап президентке дейін кез келген нәрсені сата алады.

Facebook жарнамасына келетін болсақ, бәрін ескеру маңызды. Ақша салмас бұрын, Сіз тоқтап, пайдаға қандай факторлар мен көрсеткіштер әсер ететінін ойлауыңыз керек: CTR, Frequency, CPC, Engagement Rate.

Мақсаттарға байланысты жарнамалық науқан форматтары қандай?

«Брендтің танымалдылығы» мақсатына жету үшін науқан түрлері бар:

  • «Брендтің танымалдылығы»

  • «Қамту»

«Брендке назар аудару» мақсаты:

  • трафик;

  • құштарлық;

  • қолданбаны орнату;

  • бейне қаралымдары;

  • лидогенерация;

  • хабарламалар.

«Конверсиялар санын көбейту»  мақсаты:

  • конверсиялар;

  • каталог бойынша сату;

  • нүктелерге бару.

Facebook-те қандай жарнама форматтары бар?

Сурет

Сурет — кез келген жарнама беруші үшін ең әмбебап нұсқа. Оның көмегімен Сіз жарнамаға назар аудара аласыз, өнімді көрсете аласыз, ұсыныс туралы айта аласыз (мысалы, жеңілдіктер, акциялар, арнайы шарттар) немесе тауардың/қызметтің бірегейлігін жеткізе аласыз.

Бейне

Егер Сіздің жарнамаңыздың мақсаты —  көбірек адамдарға қол жеткізу, аудиторияны тарту, бейненің қаралымы немесе конверсияның санын көбейту болса, онда бейне-жарнамалар ілгерілетудің ең жақсы нұсқаларының бірі болып табылады.

Топтама

Топтама — бұл пайдаланушыларға өнімді әлеуметтік желілерде жылдам қарауға және тікелей смартфоннан сатып алуға көмектесетін жарнама форматы. Таңдауда негізгі сурет немесе бейне бар, ал оның астында — тағы 4 қосымша бар.

Сақиналы галерея (карусель)

Карусель — бұл ең көп дегенде 10 сурет / бейнені бір уақытта көрсетуге арналған жарнама форматы.

Сонымен қатар, олардың әрқайсысы үшін жарнама беруші тақырыпты, сипаттаманы және сайтқа сілтемені бөлек орнатады. Осылайша, тауарларды бір санатқа / серияға ілгерілету немесе бір жарнамада дүкенде бірнеше жарнамалық ұсыныстарды көрсету ыңғайлы.

Instant Experience

Бұл бренд пен мобильді өнімдерге арналған жарнаманың толық экранды және шерту арқылы ашылатын жарқын форматы. Факт бойынша, бұл пайдаланушы Facebook-тен шықпай-ақ кіретін толық веб-парақша.

Лидтарға арналған формалар

Пайдаланушылар туралы деректерді жинау үшін жарнаманы басқаннан кейін форманы ашатын жарнама форматын қолданады.

Мұнда осы формада болатын жолақтарды, оларды толтыру саны мен тәртібін таңдауға болады. Facebook қолданушылар туралы бірдеңе біледі (мысалы, аты, тегі, қаласы, жасы және т.б.), сондықтан жүйе жолақ деректерін автоматты түрде толтырады (егер деректер құпиялылық параметрлерімен жасырылмаса ғана).

Ұсыныстар

Бұл тауарға немесе қызметке жеңілдік. Бұл хабарландыру арнайы ұсыныстың суретін, тақырыбын және сипаттамасын қамтиды.

Жарнаманы басқаннан кейін пайдаланушының таңдауы бар: офлайн-нүктеде немесе интернет-дүкенде сатып алу (егер сатушыда сатып алу орнын таңдау мүмкіндігі болса). Бірінші жағдайда, басылғаннан кейін QR-код көрсетіледі, оны офлайн дүкенде ұсынуға және жеңілдік алуға болады. Екіншісінде — сайтта енгізу үшін промокод пайда болады.

Парақшаны жариялау

Жоғарыда аталған форматтардың көмегімен парақшада жарияланымдар жасау, содан кейін оларды жарнамалау оңай. Бұл жазбаларға қолжетімділікті арттыру және қатысу үшін сәйкес келеді (көбірек лүпілдер, пікірлер, сақтаулар және пайдаланушылардың басқа реакциялары).

Жеке жарнамалар Сіздің парағыңызда көрінбейді, сәйкесінше реакциялар мен пікірлерді жедел бақылау әрдайым ыңғайлы бола бермейді. Бірақ постты ілгерілете отырып, маркетолог қамту / өзара әрекеттесу және пікірлер туралы статистиканы бірден көреді, яғни Сіз жауаптарға / сұрауларға / ескертулерге және т.б. тез жауап бере аласыз.

Кездесулер

Жарнамалық формат іс жүзінде суреттермен / бейнелермен ұқсас, бірақ ерекше креатив —  кездесумен. Яғни, тақырып пен сипаттаманы өзгерту мүмкін емес (олар жиналыс бетінен автоматты түрде тартылады), CTA-батырмасы — "Барамын" немесе "Қызықтырады".

Сондай-ақ, хабарландырудың мәтінін, ілгерілетулік кездесудің мұқабасының орнына жеке суретті немесе бейнені қосуға болады.

Парақшалар

Іс жүзінде кездесулермен бірдей, тек хабарландырудағы оқиғаның орнына — парақшаға сілтеме және "Жазылу" батырмасы болады. Бұл форматтың негізгі міндеті — парақшаға көбірек жазылушыларды тарту.

Біз не істейміз?

Таргеттелген жарнаманы орнату / орналастыру (парақшалар, топтар, сайт, бренд)

Мақсаттарды / пикселдерді орнату

Динамикалық жарнаманы орнату (ремаркетинг)

Ұқсас аудиторияға жарнама орнату

Хабарландырулар (креативтер) жасау

Бәсекелестерді талдау

Тиімділікті талдау / масштабтау

Неліктен бізді таңдайды?

Нәтиже

Клиент интернет-маркетинг агенттігін іздей бастағанда, оның назарын аударатын бірінші нәрсе - агенттік тәжірибе, оның портфолиосы және кейстері. Нақты ұсыныс пен жақсы стратегия ынтымақтастықты бастаудың кілті болуы мүмкін. Бірақ клиенттің іскерлік мақсаттарына жету ғана серіктестікті жалғастыруға мәжбүр етеді: табыстың өсуі, клиенттер санының артуы, ілгерілету шығындарынан асатын пайда.

Клиенттің Netpeak агенттігі арасындағы серіктестігінің орташа мерзімі —  23 ай.

Сараптама

Сіздің жобаңызбен онлайн ілгерілетуде 15 жылдық тәжірибесі бар, әртүрлі нишаларда және елдерде 4000 астам жобаларды іске асырған, 68 маркетологтардың ішінен таңдап алынған топ жұмыс істейді. Олар сайттағы жарнаманың не екенін жақсы түсінеді - олардың әрқайсысының сараптамасы әлемдік аналитикалық және жарнамалық жүйелердің кем дегенде 2 сертификатымен расталады.

Бұл факторлар сайтты жылжытуда, онлайн ілгерілетуде тәуекелдеріңізді азайтады және интернет-маркетингтегі инвестицияларыңызды қорғайды.

Процесс

Сервистік бизнесте үнемі жақсы нәтижеге жету процестерді нақтылау арқылы қол жеткізіледі. Тек осылай ғана сапаның тұрақты деңгейін сақтауға болады, ал сайтты жылжыту клиент үшін түсінікті және болжамды болады.

Көп деңгейлі бақылау жүйесі, SCRUM бойынша жұмыс, ай сайынғы жоспарлау, стандартты әрекеттерге арналған тексеру парақтары — мұның бәрі біздің клиенттерімізге жоба бойынша жұмыс істеп жатқан топпен синхрондауға және бизнес мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді.

Бедел

Біз бизнеске 2006 жылдан бастап онлайн режимде пайда табуға көмектесеміз және жетістіктеріміз бен факаптарымызды жасырмаймыз. Сіз біздің клиенттеріміздің портфолиосын егжей-тегжейлі көре аласыз және бізбен жұмыс туралы пікірлермен таныса аласыз - Сіз көптеген брендтерді танитын боларсыз немесе өз тақырыптарыңыздағы сайттарды таба аласыз.

Сонымен қатар, біз өз тәжірибемізбен 300 000 пайдаланушылар үнемі оқитын блогымызда бөлісеміз. Сондай-ақ, Сіз әрқашан біздің салалық ивенттің біріне келе аласыз, бізбен жеке танысып, көзқарасымызды бағалай аласыз.

Технологиялылық

Процестерді автоматтандыру және жеделдету үшін жобалармен жұмыс істеу барысында біз қазір бүкіл әлем бойынша маркетологтар қолданатын бірқатар технологиялар мен өнімдерді жасадық. Бізде жұмысты автоматтандыруға көмектесетін технологиялар мен скриптілерді әзірлеу оның негізгі міндеті болып табылатын департамент бар.

Біз сағат құнын өзгертпей және орындалатын жұмыстардың сапасын нашарлатпай үнемі жеделдетеміз. Қарапайым тілмен айтқанда, Сіз сол ақшаға көбірек аласыз. Біздің әзірлемелерімізбен танысыңыз.

Ашықтық

Біз Netpeak клиентінің Жеке Кабинетін әзірледік, ол тұрақты байланыс, автоматтандырылған есеп беру және тапсырмалар бойынша прогресті визуализациялау мәселелерін шешеді.

Кез келген уақытта біздің клиент жоба бойынша негізгі көрсеткіштерді, жарнамалық науқандардың нәтижелерін, оны жүргізетін маманның есептерін, тапсырмалардың орындалу барысын көре алады және қажет болған жағдайда жауапты адаммен байланыса алады. Осылайша интернетте жылжыту түсінікті және болжамды болады.

Достижения наших клиентов

+630%

увеличили органический трафик

Кейс Планета Кино: как за год увеличить приток органического трафика на 630%

+247%

кликов из органического поиска за год

SEO для Bosch Siemens Hausgeräte

+172%

рост дохода за 10 месяцев

Кейс Amrita: как достичь роста дохода на 172% за 10 месяцев, когда среди конкурентов — аптеки

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.