Әлеуметтік желілердегі таргеттік жарнама:
Instagram, Facebook, TikTok

Сіздің хабарландыруларыңызды жасына және қызығушылықтарына қарай көрсетуге мүмкіндік беретін TikTok, Instagram және Facebook жарнамалары.

Әлеуметтік желілердегі таргетинг, контекстік жарнамаға қарағанда, ол кілт сөздерге емес, клиенттердің портреттеріне бағытталған.

Өтінім жіберу

Таргеттелген жарнама қызметтері — бұл клиенттің орнына жарнаманы іске қосу емес, оның бизнесінің пайдасы мен танымалдылығын арттыру үшін әлеуметтік желілердегі жұмыстар жиынтығы.

Әрбір жоба үшін біздің мамандар қадамдық жұмыс жоспарын дайындайды және оны жарнама кабинетіндегі мөлшерлемені емес, клиенттің ақшасы мен аудиториясын басқару арқылы жүзеге асырады.

Антон Липский
Head of PPC

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
Әлеуметтік желілердегі таргеттелген  жарнама —  бұл демографиялық, қызығушылықтар мен мінез-құлық негізінде пайдаланушыларға көрсетілетін жарнамалық хабарландырулар.

Контекстік жарнама мен таргетингтің негізгі айырмашылықтары

Таргеттелген жарнама

  • Пайдаланушылардың әлеуметтік-демографиялық деректеріне бағдарланады.

  • Instagram профилі, Tik Tok аккаунты немесе Facebook профилі бар пайдаланушыларға арналған.

  • Науқанды тікелей әлеуметтік желіде де, AdsManager арқылы да іске қосуға болады.

Контекстік жарнама

  • Жарнама беруші көрсеткен кілт сөздер мен сөз тіркестеріне бағдарланады.

  • Google іздеу жүйелері мен өнімдерін пайдаланушыларына қолжетімді.

  • Google Ads бірыңғай жарнама кабинеті арқылы реттеледі.

Хабарландырулар қалай көрінеді

Әлеуметтік желідегі таргетингтің ерекшелігі - жарнамалар Facebook парақшасы немесе Instagram аккаунты атынан қарапайым хабарлама сияқты көрінеді.

Олар таспаға біркелкі сәйкес келеді және "Жарнама" деген шағын белгіге қарамастан, олар көзге көрінбейді және пайдаланушының назарын аудара алады.

Әлеуметтік желілерде ілгерілету және таргеттелген жарнаманы орнату үшін бизнес таспаның жалпы стилінен ауытқымайтын белгілі бір форматтағы кескіндерді қолдану керек.

Бұл тәсіл жарнамалық жарияланымды пайдаланушы үшін мүмкіндігінше белсенді, қызықты және пайдалы етуге мүмкіндік береді.

    Әлеуметтік желілердегі таргетинг әдістері

    Геотаргетинг

    Instagram және Facebook жарнамаларын пайдаланушының географиялық орналасуына — елге, қалаға, аймаққа немесе тіпті шағын ауданға байланысты реттеуге мүмкіндік береді.

    Қызығушылықтар бойынша таргеттеу

    Өмір салты белгіленген мүдделерге сәйкес келетін пайдаланушыларға жарнама көрсетеді — мысалы, жүгіру әуесқойларына жаңа кроссовкалардың жарнамасын көрсетеді.

    Көрсету уақыты бойынша таргетинг

    Баннер жарнамаларын көрсету уақытын нақты шектеуге мүмкіндік береді. Егер Сіз өзіңіздің клиенттеріңіздің әлеуметтік желілердегі белсенділік уақытын білсеңіз, бұл ең жақсы мақсатты әдістердің бірі болып табылады.

    Әлеуметтік-демографиялық мақсат

    Сіздің жарнамаңызды белгіленген  әлеуметтік-демографиялық параметрлерге сәйкес келетін пайдаланушыларға көрсетеді: жынысы, жасы, отбасы жағдайы, әлеуметтік жағдайы және т. б.

    Мінез-құлықты таргетинг

    Жүйе әлеуметтік желілердегі пайдаланушылардың мінез-құлқын талдайды және осы деректерге сүйене отырып, сатып алу ықтималдығы жоғары адамдарға Сіздің жарнамаңызды көрсетеді

    Look-alike

    Ағымдағы клиенттердің профильдерін талдайды және алынған мәліметтер негізінде жарнамаларды көрсету үшін ұқсас пайдаланушы аудиторияларын таңдайды

    Таргетинг әлеуметтік желілердегі қандай міндеттерді шешеді?

    Сату мен трафиктің тиімді көзі

    Әлеуметтік желілердегі таргетинг Сіздің өнімдеріңізге немесе қызметтеріңізге барынша қызығушылық танытатын және Сіздің клиентіңіз болуға дайын пайдаланушыларға бағытталған.

    Контентті таратуға арналған қосымша арна

    Тиімді бизнес ешқашан бір орында тұрмайды — ол дамып, күнделікті қызмет пен сапада жұмыс істейді. Әлеуметтік желілер — жаңартуларыңызды жариялаудың тамаша тәсілі.

    Бизнестің кең ауқымы және танылуы

    Табысты таргетинг — бұл хабарламаларды күшейту емес, бизнесті брендтеу бойынша толыққанды жұмыс. Дұрыс орнатылған кезде, ол тіпті әлеуетті МА-ны адал клиенттерге айналдырады.

    Netpeak-тен таргеттелген жарнамаларға тапсырыс берудің 4 себебі

    Адалдық

    Пайдаланушылар әлеуметтік желілерге сенеді және сапалы таргетингті көргеннен кейін жарнамаланатын өнімге немесе қызметке тапсырыс беруге дайын болады (немесе кемінде болашақта сатып алуды ойланады).

    Дәлдік

    Instagram немесе Facebook жарнамаларын орнату кезінде Сіз кілт сөздерді емес, пайдаланушылардың мінез-құлқы мен әлеуметтік-демографиялық деректерін басқарасыз.

    Рентабельділік

    Әлеуметтік желілердегі бір лидтің құны 1 200 теңгеден аспайды — бұл пайдаланушылар Сіздің жарнамаңызды оларға ыңғайлы платформада көріп, сатып алуға бейім болатындығына байланысты.

    Өтелімділік

    Әлеуметтік желідегі клиенттер көбінесе бизнеске адал болып, оның өнімін өз бетінше сатып алып қана қоймай, достары мен таныстарына дүкенді ұсынады.

    Netpeak ұсынған таргеттелен жарнама қызметтері

    Facebook жарнамасы

    Facebook әлемдегі ең көп кіретін бес сайттың қатарына кіреді. Facebook таргетингі кез келген бизнес үшін клиенттерді табуды жеңілдетеді. Жарнамалық басылымдар тікелей пайдаланушының арнасына, стористеріне немесе мессенджеріне біріктіріледі.

    Таргетингтің кең мүмкіндіктері тектен текке емес, Сіздің мақсатты аудиторияңызға мүмкіндігінше жақын келетін адамдарға өзіңіз туралы айту мүмкіндігін береді.

    Instagram жарнамасы

    Instagram бизнестің танымалдылығын арттыру үшін және сыртқы түрі сапасындай маңызды тауарлар немесе қызметтерді сату үшін өте қолайлы.


    Жарнамалық құралдардың ішінде пайдаланушыны Instagram-дағы бизнес профиліне немесе тікелей сайтқа апаруға болатын жарияланымдар мен стористер бар. Егер Сіз өз профиліңізге клиенттерді жүргізуді жоспарласаңыз, онда таргетинг SMM-мен бірге барынша тиімді болады.

    TikTok жарнамасы

    TikTok — жас аудиториямен байланыс орнатуға арналған тамаша арна, онда қысқа роликтер арқылы жарнамалау мүмкіндігінше органикалы болып табылады.

    Жарнамалық ролик тікелей пайдаланушының арнасында көрсетіледі және "Жарнама" белгісі қатты көрінбегендіктен роликтің коммерциялық бағытын бірден анықтау қиын болып табылады.

    Жарнама аудиті

    Аудит шеңберінде Netpeak мамандары Сіздің ағымдағы әлеуметтік желілердегі аккаунттарыңыз бен жарнамаларыңызды талдайды, содан кейін өсу нүктелері мен оларды түзету бойынша ұсыныстармен егжей-тегжейлі есеп дайындайды.

    Егер Сізде инхаус-командасы бар болса және жарнамалық басылымдарыңыздың одан әрі даму векторын анықтағыңыз келсе, бұл пайдалы болып есептелінеді.

    Бақылауды орнату

    Facebook Рixel құралын сайтқа біріктіру және баптау таргеттелген жарнаманың тиімділігі мен нәтижелерін бақылауға мүмкіндік береді.

    Егер сапалы аналитикалық құрал бар болса, жарнамалық науқандардың сәттілігі туралы қорытынды жасау, сондай-ақ жарнамаларды жасау және оңтайландыру әлдеқайда оңай болып табылады.

    Netpeak жұмыс істейтін жарнамалық желілер мен трафик провайдерлері

    Жарнамалық науқандарды оңтайландыруға және талдауға арналған өнімдер

    Ringostat — маркетинг пен сатуды біріктіретін экожүйе.

    Пайдаланушылардың мінез-құлқы туралы өтпелі аналитика, қоңырауларды бақылау және инсайдерлік ақпаратқа арналған платформа.

    Өнім Netpeak Group құрамына кіреді.

    Сервис для настройки глубокой веб-аналитики.

    Помогает корректно настроить сбор данных с сайта, объединить данные из разных систем, настроить кастомные метрики, которые важны для вашего бизнеса (например, отслеживание целевых действий в разных точках касания, ROPO, модели атрибуции), и в результате использовать аналитику для принятия качественных решений.

    Для передачи данных используется Measurement Protocol.

    Кастомная отчётность, объединяющая данные из рекламных систем и сервисов веб-аналитики, установленных на проекте.

    Дашборды позволяют видеть все ключевые показатели в одном окне:

    • траты, CPC, CTR по источникам/типам сетей;

    • потерянные транзакции из-за нехватки бюджета и отдельно из-за низкого рейтинга;

    • потерянный доход из-за нехватки бюджета и отдельно из-за низкого рейтинга;

    • рекомендации по росту бюджета;

    • долю дефицита бюджета;

    • показатель качества и его влияние на CPC, клики, CTR;

    • компоненты показателя качества по аккаунту (релевантность объявления, качество целевой страницы и ожидаемый CTR);

    • динамика по СРО, CPL, по дефициту бюджета, потерянному доходу и др.

    Внутренняя система уведомлений агентства Netpeak, позволяющая информировать маркетолога о состоянии проекта и ошибках.

    Сейчас в работе мы используем такие дайджесты:

    • проблемы с кодом Google Analytics на сайте;

    • проблемы с трафиком (аномальный рост, снижение);

    • резкие перепады в количестве/стоимости конверсий;

    • проблемы с отсутствием средств на аккаунтах Google Ads, Facebook Ads;

    • эффективность рекламы на различных устройствах;

    • эффективность CPC трафика по возрастным данным аудиторий;

    • эффективность рекламы по часам;

    • местоположение пользователей, которые переходили из рекламы.

    Скрипты и правила, разработанные нашими специалистами, позволяют эффективно управлять аккаунтами с минимальными затратами времени.

    Это автоматизация, которая упрощает работу по рутинным задачам.

    Примеры скриптов, которые использует Netpeak:

    • остановка кампаний по товарам, отсутствующим в наличии;

    • автоматическое назначение ставок в торговых/поисковых кампаниях;

    • чистка неэффективных площадок КМС;

    • обновление цен в объявлениях;

    • выявление конфликтов минус-слов;

    • проверка правильности заданных UTM-меток;

    • проверка url на 404, 500 и другие ошибки;

    • уведомления об остатке баланса;

    • остановка и запуск кампаний в нужную дату и время;

    • добавление расширений по всем кампаниям аккаунта;

    • остановка дублирующих ключевых слов и др.

    Мы используем дайджесты о работе специалистов, чтобы руководители могли оперативно выявлять проблемы по проектам.

    Примеры дайджестов для контроля сотрудников:

    • контроль работы специалиста в аккаунте (Google Ads, Facebook);

    • контроль добавления специалистом отчета о выполненных действиях по проекту;

    • контроль добавления специалистом отчета о результатах работы за предыдущий месяц, в начале месяца;

    • контроль выработки времени по проекту;

    • уведомление о тратах в аккаунтах и ориентировочной комиссии за текущий месяц.

    Неліктен бізді таңдайды?

    Нәтиже

    Клиент интернет-маркетинг агенттігін іздей бастағанда, оның назарын аударатын бірінші нәрсе - агенттік тәжірибе, оның портфолиосы және кейстері. Нақты ұсыныс пен жақсы стратегия ынтымақтастықты бастаудың кілті болуы мүмкін. Бірақ клиенттің іскерлік мақсаттарына жету ғана серіктестікті жалғастыруға мәжбүр етеді: табыстың өсуі, клиенттер санының артуы, ілгерілету шығындарынан асатын пайда.

    Клиенттің Netpeak агенттігі арасындағы серіктестігінің орташа мерзімі —  23 ай.

    Сараптама

    Сіздің жобаңызбен онлайн ілгерілетуде 15 жылдық тәжірибесі бар, әртүрлі нишаларда және елдерде 4000 астам жобаларды іске асырған, 68 маркетологтардың ішінен таңдап алынған топ жұмыс істейді. Олар сайттағы жарнаманың не екенін жақсы түсінеді - олардың әрқайсысының сараптамасы әлемдік аналитикалық және жарнамалық жүйелердің кем дегенде 2 сертификатымен расталады.

    Бұл факторлар сайтты жылжытуда, онлайн ілгерілетуде тәуекелдеріңізді азайтады және интернет-маркетингтегі инвестицияларыңызды қорғайды.

    Процесс

    Сервистік бизнесте үнемі жақсы нәтижеге жету процестерді нақтылау арқылы қол жеткізіледі. Тек осылай ғана сапаның тұрақты деңгейін сақтауға болады, ал сайтты жылжыту клиент үшін түсінікті және болжамды болады.

    Көп деңгейлі бақылау жүйесі, SCRUM бойынша жұмыс, ай сайынғы жоспарлау, стандартты әрекеттерге арналған тексеру парақтары — мұның бәрі біздің клиенттерімізге жоба бойынша жұмыс істеп жатқан топпен синхрондауға және бизнес мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді.

    Бедел

    Біз бизнеске 2006 жылдан бастап онлайн режимде пайда табуға көмектесеміз және жетістіктеріміз бен факаптарымызды жасырмаймыз. Сіз біздің клиенттеріміздің портфолиосын егжей-тегжейлі көре аласыз және бізбен жұмыс туралы пікірлермен таныса аласыз - Сіз көптеген брендтерді танитын боларсыз немесе өз тақырыптарыңыздағы сайттарды таба аласыз.

    Сонымен қатар, біз өз тәжірибемізбен 300 000 пайдаланушылар үнемі оқитын блогымызда бөлісеміз. Сондай-ақ, Сіз әрқашан біздің салалық ивенттің біріне келе аласыз, бізбен жеке танысып, көзқарасымызды бағалай аласыз.

    Технологиялылық

    Процестерді автоматтандыру және жеделдету үшін жобалармен жұмыс істеу барысында біз қазір бүкіл әлем бойынша маркетологтар қолданатын бірқатар технологиялар мен өнімдерді жасадық. Бізде жұмысты автоматтандыруға көмектесетін технологиялар мен скриптілерді әзірлеу оның негізгі міндеті болып табылатын департамент бар.

    Біз сағат құнын өзгертпей және орындалатын жұмыстардың сапасын нашарлатпай үнемі жеделдетеміз. Қарапайым тілмен айтқанда, Сіз сол ақшаға көбірек аласыз. Біздің әзірлемелерімізбен танысыңыз.

    Ашықтық

    Біз Netpeak клиентінің Жеке Кабинетін әзірледік, ол тұрақты байланыс, автоматтандырылған есеп беру және тапсырмалар бойынша прогресті визуализациялау мәселелерін шешеді.

    Кез келген уақытта біздің клиент жоба бойынша негізгі көрсеткіштерді, жарнамалық науқандардың нәтижелерін, оны жүргізетін маманның есептерін, тапсырмалардың орындалу барысын көре алады және қажет болған жағдайда жауапты адаммен байланыса алады. Осылайша интернетте жылжыту түсінікті және болжамды болады.

    Жиі қойылатын сұрақтар

    Таргеттелген жарнама дегеніміз не?

    Таргетинг — бұл әлеуметтік желілердегі берілген әлеуметтік-демографиялық деректер бойынша пайдаланушылардың профильдерін қамтуға бағытталған жарнамалық науқандар. Facebook және Instagram жарнамалары бизнеске тек сатып алуға қызығушылық танытатын пайдаланушыларға креативтерді көрсетуге мүмкіндік береді.

    Таргеттелген жарнама қанша тұрады?

    Әлеуметтік желілердегі таргеттелген жарнама мен жарнама қызметтерінің құны жеке есептеледі және оған 2 компонент кіреді — жарнама бюджеті және таргеттелген жарнама агенттігінің тіркелген комиссиясы. Жарнамалық бюджет неғұрлым көп болса, бизнес мүмкіндіктері соғұрлым кең болады және жарнамалық кампаниялар үшін соғұрлым көп құралдарды қолдануға болады.

    Қызмет құны қалай қалыптасады?

    Баға біздің менеджермен тапсырманы талқылағаннан кейін жеке қалыптасады. Ілгерілету бюджеті Сіздің бизнес орныңыздың ерекшеліктеріне, мақсаттарыңызға, танымалдылық пен сатылымның өсуіне, аймаққа және басқа да көптеген факторларға байланысты белгіленеді. Сіз біздің маманға жарнаманың құнын есептеуге көмектесу үшін өтініш қалдыра аласыз — бұл тегін және ештеңеге міндеттемейді.

    Netpeak-тен таргеттелген жарнамаларға қалай тапсырыс беруге болады?

    Өтінімді сайтта қалдырыңыз және біздің менеджер таргеттелген жарнамалар арқылы бизнесіңізді ілгерілетудің ең жақсы нұсқасын табу үшін Сізбен байланысады — PPC және SMM-мен бірге немесе бөлек.

    Жарнаманың ілгерілету нәтижесін қашан көруге болады?

    Контексттік және таргеттелген жарнама өтінімдер мен сатылымдарды бірден алуға мүмкіндік береді. SEO-ілгерілету жағдайында алғашқы нәтижелерді ынтымақтастық басталғаннан кейін шамамен 6 айдан кейін көруге болады.

    Сіз қандай кепілдіктер ұсынасыз?

    Ешкім жүз пайыз кепілдік бере алмайды (соның ішінде біз де), бірақ біздің техникалық тапсырмаларымыз бен сайтты ішкі оңтайландыру бойынша ұсыныстарымызды уақытылы енгізу арқылы Сіз нәтижені 9 ай ішінде көре аласыз.

    Мен ілгерілету процесін қалай басқара аламын?

    Ол үшін біздің клиенттеріміздің Жеке Кабинеті бар. Онда Сіз таңдаған құралдардың көмегімен алға ілгерілеу жоспарға сәйкес келетініне көз жеткізе аласыз. Сондай-ақ, біз ілгерілету туралы есептер береміз және біздің мамандар Сізбен үнемі байланыста болады.

    Достижения наших клиентов

    +51

    билетов продано менее, чем за неделю рекламных кампаний

    Кейс OWOX: как продать билеты за 4 дня до конференции Analyze

    Кейс магазина мебели matrason.ua: как продать кровати в Facebook

    Как реклама в Facebook и Google Ads принесла образовательному центру на 98% больше регистраций

    Кеңес алу

    Благодарим за обращение!

    Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

    Начнем наше путешествие 😉
    Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
    Лерика Немыкина
    Customer Operation Department Team Lead
    Кеңес алу
    Кеңес алу
    Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
    Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.