Дайындық кезеңінде біз бәсекелестерге талдау жасаймыз және мақсатты аудиторияның портретін жасаймыз. Содан кейін біз арнаның алға ілгерілеуіне әсер ететін әрекеттерге көшеміз:
Құрылымды оңтайландыру шеңберінде біз плейлист тізімдерінің атауларын дайындаймыз және іздеу сұрауларының нәтижесіне сүйене отырып, оларға сәйкес бейнелерді таңдаймыз. Содан кейін біз дизайнға көшеміз — мұқаба мен логотипті таңдап, сипаттама мен сілтеме жасаймыз. Басты бет үшін арнаға жазылуға деген ұмтылысты тудыратын трейлерді таңдаймыз. Басты бетте бөлімдерді ұйымдастыру бойынша ұсыныстар дайындаймыз. Мұның бәрі арнаның іздеу жүйесінің жоғарғы жағына енуіне әсер етеді.
Аккаунтты ілгерілету үшін біз контент-аудитті тексереміз және YouTube аналитикасын қолданамыз. Біз тегтерді, плейлист тізімінің тақырыптарын және оларға сипаттамаларды дайындаймыз. Бастапқы және соңғы бейне сақтағыштарын оңтайландырамыз, содан кейін жалпы арна параметрлеріне өтеміз. Пікірлерді сұрыптау тәртібін, бейне тілін, бейнені ендіру мүмкіндігін және басқа параметрлерді реттейміз.
Бәсекелестерді талдау негізінде бейнені оңтайландыру аудиторияның қолжетімділігін арттыруға, жаңа жазылушыларды тартуға көмектеседі. Сәттілік контенттің сапасы мен пайдалылығына, оның бірегейлігіне және жарияланымдардың жүйелілігіне байланысты болады. Егер Сіз дұрыс параметрлер жасасаңыз және оған шыңға жетуге көмектессеңіз, қызықты және ерекше мазмұны бар бейне-влог өз жазылушыларын тезірек табады.