Pay-Per-Click жарнамасы

PPC жарнамасы» қызметі аясында брендтің танымалдылығын арттырудан бастап қайталама сатып алуларды ынталандыруға дейінгі сату шұңқырының барлық кезеңдерімен жұмыс істейміз.

Лидтерді тартамыз, тиімділікті бақылаймыз, табысты арттырамыз.

Өтінім жіберу

Сертификаттар

Біздің клиенттер

Толығырақ →
PPC жарнамасы (ағылш. Pay per Click — клик үшін төлеу) — бұл пайдаланушы сайтқа өткен кезде жарнама иесі әрбір басу үшін ақы төлейтін интернет-жарнама моделі.

PPC жарнамасының артықшылықтары

Жылдам нәтиже

Стратегияға байланысты бірнеше күн ішінде қол жеткізуге болады.

Нәтиже үшін төлем

Сіз жарнаманы көргендер үшін емес, сайтқа өткен нақты пайдаланушылар үшін ғана төлейсіз.

Қолданудың әмбебаптығы

Pay Per Click маркетингтік шұңқырдың барлық кезеңдеріне — хабардарлықтан конверсияға дейін — жарамды.

Бақылау және оңтайландыру

Негізгі тиімділік көрсеткіштерін талдау жарнама кампанияларының нәтижелерін жақсартуға көмектеседі.

Тестілеуге ыңғайлы құрал

PPC жарнамасы арқылы жаңа өнімдер мен қызметтерге деген сұранысты үлкен шығынсыз тез тексеруге болады.

Жаңа сайттарды ілгерілету

Клик үшін төлеммен жарнаманың SEO-дан айырмашылығы, сайттың күрделі техникалық оңтайландыруын қажет етпейді, бұл оны жаңа жобалар үшін тамаша таңдау етеді.

Кез келген өнім үшін тиімді

Маусымдық және маусымдық емес санаттарға бірдей жарамды. Ұзақ дайындықты қажет етпейді, бұл жарнама кампанияларын тез іске қосуға мүмкіндік береді.

Дәл таргетинг

Жарнаманы көрсету аудиториясын жас, жыныс, география және кілт сөздер бойынша икемді баптаулар арқылы өзіңіз анықтай аласыз.

Қызметті кім басқарады?

Netpeak — 2017 жылдан бері Google, Meta, TikTok, Bing және Google Premier серіктесі болып табылатын сертификатталған агенттік.
Біздің мамандар жарнамаңызды әрбір басу нәтиже беретіндей етіп басқарады. Біз инвестицияңыздың максималды қайтарымын қамтамасыз ету үшін жеке PPC стратегияларын жасап, сату шұңқырының кезеңдерін теңестіріп, аудиторияны әрекетке ынталандырамыз.
Антон Липский
Head of PPC

Біз баптайтын PPC жарнама түрлері

Іздеу жарнамасы

Іздеу жүйелеріндегі жарнама — пайдаланушы сұранысына жауап ретінде пайда болатын мәтіндік хабарландырулар.Google-дағы іздеу (контекстік) жарнамалары қалыптасқан өтініші бар пайдаланушыларға арналған - бұл іздеу жолағындағы мәтіндік хабарлама түріндегі сұрауға жауап.

Олар іздеу нәтижелері бетінің жоғарғы немесе төменгі бөлігінде орналастырылады және қызығушылығы қалыптасқан аудиторияны тартады, бұл жоғары конверсия деңгейін қамтамасыз етеді.

Тауарлық жарнама

Іздеу нәтижелерінде пайда болатын тауардың суреті, бағасы және сипаттамасы бар графикалық хабарландырулар. Бұл e-commerce үшін өте тиімді, өйткені пайдаланушылар сайтқа өтпей-ақ тауарларды салыстыра алады, бұл сәйкес келмейтін басуларға кететін шығынды азайтады.

Клик үшін төлем моделімен тауарлық жарнаманың негізгі мысалдарының бірі — Google Shopping.

Баннерлік жарнама

Баннерлік жарнама — брендтің танымалдылығын арттырудың тиімді әрі әсерлі тәсілі. Мәтін мен визуалды элементтердің үйлесімі жарнаманы тартымды әрі есте қаларлық етеді.

Акциялар, жаңа өнімдерге назар аудартуға немесе компания имиджін қалыптастыру үшін өте қолайлы.

Бейнежарнама

Әлеуметтік желілер мен видеохостингтерде орналастырылған бейнемазмұн. Видео арқылы аудиторияны тиімді түрде тартуға және бренд туралы қажетті қабылдауды қалыптастыруға болады — әсіресе YouTube Ads стратегиясымен бірге қолданғанда.

Бұл құрал өнімнің танымалдылығын арттыру үшін өте қолайлы, өйткені ол әртүрлі форматтар мен икемді көрсету параметрлерін ұсынады.

Ремаркетинг және ретаргетинг

Ремаркетинг — аудиторияны қайтарудың және ұсынысыңызды еске салудың дәлелденген тәсілі.

Бұл технология сайтқа бұрын кірген немесе сіздің материалдарыңызбен әрекеттескен пайдаланушыларға жарнама көрсетуге мүмкіндік береді.

Әлеуметтік желілердегі жарнама

Әлеуметтік желілердегі жарнама (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok) жыныс, жас, орналасқан жері, қызығушылықтары, отбасылық жағдайы, білімі және жұмысы сияқты көптеген параметрлер бойынша дәл таргетинг жасауға мүмкіндік береді.

Жекелендірілген жарнамалар арқылы мақсатты аудиторияны тартуға және онымен әрекеттесуге болады.

Маркетплейстер мен баға агрегаторлары

Мұндай жарнама сатып алуға дайын және ұсыныстарды белсенді түрде салыстырып жатқан аудиторияға бағытталған.

Хабарландырулар сәйкес бөлімдерде көрсетіледі, бұл жеткізушіні таңдау кезеңінде клиенттерді тартуға көмектеседі.

Тәжірибелі Netpeak сарапшыларымен маркетингтік инвестицияларыңыздың максималды тиімділігі.

18
жыл интернет-маркетингте
500+
сала сарапшылары
4000+
табысты жоба
~60
жаңа клиент ай сайын
300+
клиентті біздің команда ай сайын дамытады

Netpeak жұмыс істейтін жарнамалық желілер мен трафик жеткізушілері

Netpeak ұсынатын PPC қызметіне мыналар кіреді:

Сіздің жобаңызды талқылаймыз ба?
Благодарим за обращение! Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании.

Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.

1. Стратегияны әзірлеу:

  • алдыңғы нәтижелерді талдау;
  • мақсаттар мен KPI қалыптастыру;
  • стратегияны дайындау;
  • медиажоспар құру.

2. Келісу:

  • стратегия мен медиажоспарды бекіту;
  • стратегияны қайта қарау шарттарын келісу.

3. Баптау:

  • аналитика мен мақсаттарды баптау;
  • жарнама кампанияларын құру / түзету;
  • қажетті техникалық тапсырмаларды дайындау;
  • жарнама кампанияларын іске қосу.

4. Деректерді жинау:

  • Google Analytics және Google Ads арқылы көрсеткіштердің динамикасын талдау;
  • іске қосқаннан кейінгі деректерді талдау;
  • көрсеткіштердің жоспарға сәйкестігін бағалау.

5. Оңтайландыру:

  • жарнама кампанияларының жұмысын бақылау;
  • ставкалар/бюджеттер/хабарландыруларды түзету.

6. Қорытындылау:

  • статистикалық деректерді жинау;
  • жоспарлар мен KPI орындалуы туралы есеп беру;
  • стратегияны қайта қарау нұсқасын таңдау.

Неліктен Netpeak-ті таңдау керек?

Нәтиже

Клиенттер әрқашан кейстер мен портфолионы көріп жүгінеді. Олар түсінікті ұсыныс пен жақсы стратегияның арқасында агенттікпен жұмыс істей бастайды. Бірақ олар бізбен серіктестіктің қаржылық нәтижесін көргенде ғана жалғастырады: клиенттер санының өсуі, кірістің өсуі және ілгерілету шығындарынан асатын пайда.

Сондықтан клиенттің Netpeak агенттігімен серіктестігінің  орташа мерзімі — 23 ай. Олардың тәжірибесі және кейстерімен танысыңыз.

Сараптама

Сіздің жобаңызды ілгерілету үшін Netpeak агенттігінің 168 интернет-маркетологтарынан таңдалған команда жұмыс істейді. Олардың артында агенттіктің әртүрлі нишадағы, әртүрлі елдердің нарықтарындағы 15 жылдан астам тәжірибесі және 4 000 астам іске асырылған жобалары бар. Олардың әрқайсысының сараптамасы әлемдік жарнама және аналитикалық жүйелердің кемінде 2 сертификатымен расталады.

Осы факторлардың барлығы Сіздің тәуекелдеріңізді азайтады және онлайн-маркетингтік инвестицияларыңызды қорғайды.

Процесс

Кез келген сервистік бизнестің сәттілігінің құпиясы-процестердің нақтылануы. Бұл сапа деңгейін ұстап тұруға, Сізге — біздің клиентке түсінікті және болжамды болуға мүмкіндік береді.

Ай сайынғы жоспарлау, SCRUM жұмысы, барлық күнделікті әрекеттерге арналған чек-парақтары және көп деңгейлі сапаны бақылау Сіздің командаңызға біздің мамандармен үнемі синхрондауға және бизнес мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді.

Беделі

2006 жылдан бері біз онлайн-маркетингтен пайда табуды қалайтын бизнеске қызмет етеміз және өзіміздің жеңістеріміз бен сәтсіздіктеріміз туралы ашық айтамыз. Сіз біздің клиенттеріміздің портфолиосымен танысып, жұмысымыз туралы пікірлерді көре аласыз, солардың арасында сізге таныс брендтер немесе сайттарды таба аласыз.

Сондай-ақ, Сіз біздің блогымыздың 300 000 тұрақты оқырмандарының бірі бола аласыз, онда біз өз тәжірибемізбен бөлісеміз. Әрине, Сіз әрқашан біздің салалық іс-шараларымыздың біріне бізбен және біздің көзқарасымызбен жеке танысу үшін келе аласыз.

Технологиялылық

Біздің агенттіктен бүкіл әлем мамандары қолданатын маркетингтік және аналитикалық бағдарламалық өнімдер өсті. Біздің өндірістік департаментте жұмысты автоматтандыру және жеделдету үшін технологиялар мен скриптерді үнемі дамытатын жеке команда бар.

Бұл Сіз үшін нені білдіреді? Сіз бірдей ақшаға көбірек жабық тапсырмалар аласыз және Сіздің маркетингіңіз бәсекелестеріңізге қарағанда жылдамырақ болады. Біздің әзірлемелермен танысыңыз.

Ашықтық

Тұрақты байланыс, әр процестің өлшенетін мақсаттары және автоматтандырылған есеп беру - осы міндеттерді шешу үшін біз Netpeak клиентінің Жеке Кабинетін әзірледік.

Кез келген уақытта сіз жоба бойынша негізгі метрикаларды көре аласыз, жарнамалық науқандардың нәтижелерін тексере аласыз, тапсырмалардың прогресін қадағалап, жауапты тұлғалармен байланыса аласыз.

Жарнамалық науқандарды оңтайландыруға және талдауға арналған өнімдер

Сквозная аналитика, коллтрекинг и телефония в одном сервисе

Ringostat — экосистема, объединяющая маркетинг и продажи. Получите данные о ROI, конверсиях и звонках в едином интерфейсе. Экосистема Ringostat включает в себя сквозную аналитику, коллтрекинг, виджет обратного звонка, виртуальную АТС, аналитический ассистент менеджера по продажам и «умный телефон» в браузере. Является официальным партнером Google Analytics.

Сервис для настройки глубокой веб-аналитики

Помогает корректно настроить сбор данных с сайта, объединить данные из разных систем, настроить кастомные метрики, которые важны для вашего бизнеса (например, отслеживание целевых действий в разных точках касания, ROPO, модели атрибуции), и в результате использовать аналитику для принятия качественных решений.

Для передачи данных используется Measurement Protocol.

Жобада орнатылған жарнамалық жүйелер мен веб-аналитикалық қызметтердің деректерін біріктіретін тапсырыс бойынша кастомдық есеп.

Бақылау тақталары барлық негізгі көрсеткіштерді бір терезеде көруге мүмкіндік береді:

  • шығындар, CPC, CTR қайнар көздері/желі түрлері бойынша;

  • бюджеттің жетіспеушілігінен және төмен рейтингтен бөлек жоғалған транзакциялар;

  • бюджеттің жетіспеушілігінен және төмен рейтингтен бөлек жоғалған кіріс;

  • бюджеттің өсуі бойынша ұсыныстар;

  • бюджет тапшылығының үлесі;

  • сапа көрсеткіші және оның CPC, шертулер, CTR-ге әсері;

  • аккаунт бойынша сапа көрсеткішінің компоненттері (жарнаманың өзектілігі, лендингтің сапасы және күтілетін CTR);

  • СРО, CPL, бюджет тапшылығы, жоғалған кіріс және т. б. бойынша динамика.

Netpeak агенттігінің ішкі хабарлама жүйесі маркетологқа жобаның жағдайы мен қателіктері туралы хабарлауға мүмкіндік береді.

Қазір жұмыста біз осындай дайджесттерді қолданамыз:

  • сайттағы Google Analytics кодына қатысты мәселелер;

  • трафик проблемалары (қалыптан тыс өсу, төмендеу) ;

  • конверсия санының/құнының күрт өзгеруі;

  • Google Ads, Facebook Ads аккаунттарында қаражаттың жетіспеушілігі мәселелері;

  • әртүрлі құрылғылардағы жарнаманың тиімділігі;

  • аудиторияның жас деректері бойынша CPC трафигінің тиімділігі;

  • жарнаманың сағат бойынша тиімділігі;

  • жарнамадан ауысқан пайдаланушылардың орналасқан жері.

Біздің мамандар әзірлеген скрипттер мен ережелер аккаунттарды минималды уақытпен тиімді басқаруға мүмкіндік береді.

Бұл күнделікті тапсырмаларды орындауды жеңілдететін автоматтандыру.

Netpeak қолданатын скрипттердің мысалдары:

  • қоймада жоқ тауарлар бойынша кампанияларды тоқтату;

  • сауда/іздеу кампанияларындағы мөлшерлемені автоматты түрде тағайындау;

  • КМС тиімсіз алаңдарын тазалау;

  • жарнамалардағы бағаларды жаңарту;

  • минус-сөздердің қақтығыстарын анықтау;

  • UTM-белгілерінің дұрыстығын тексеру;

  • url 404, 500 және басқа қателерді тексеру;

  • қалған баланс туралы хабарламалар;

  • кампанияларды қажетті күн мен уақытта тоқтату және іске қосу;

  • барлық аккаунт компаниялары бойынша кеңейтімдерді қосу;

  • қайталанатын кілт сөздерді орнату және т. б.

Біз жетекші жобалар бойынша мәселелерді тез анықтай алатындай мамандардың жұмысы туралы дайджесттерді қолданамыз.

Қызметкерлерді бақылауға арналған дайджест мысалдары:

  • аккаунттағы маманның жұмысын бақылау (Google Ads, Facebook);

  • маманның жоба бойынша орындалған жұмысы туралы есепті қосуын бақылау;

  • маманның өткен айдағы, айдың басындағы жұмыс нәтижелері туралы есепті қосуын бақылау;

  • жоба бойынша уақыттың дамуын бақылау;

  • ағымдағы айда аккаунттағы шығындар мен болжамды комиссия туралы хабарлама.

Біздің клиенттердің жетістіктері

+100%

косымшаны орнату санын арттыру

Intertop.kz кейсі: Бір жыл ішінде қосымшаны орнатуды 100%-ға қалай арттыруға болады

Office-Expert.kz кейсі. Сатып алуды айына 50 миллион теңгеге қалай қосымша ынталандыруға болады

Еmail-маркетингті нөлден бастап бір айдағы инвестицияның қайтарымына дейін қалай орнатуға болады. Mechta.kz кейсі

Lifedeco жиһаз дүкенінің кейсі: контекстік жарнаманың нақты рентабельділігі 390%-ға жоғары екенін қалай білдік

Біздің клиенттер не дейді?

FAQ (жиі қойылатын сұрақтар)

PPC жарнамада нені білдіреді?

PPC немесе Pay-Per-Click — бұл жарнама беруші өз хабарландыруына әрбір басу үшін ақы төлейтін интернет-жарнама моделі.
Негізгі артықшылықтары:
  • бюджетті бақылау (сіз тек нақты басулар үшін төлейсіз, көрсетілімдер үшін емес);
  • жылдам нәтиже (хабарландырулар бірден жұмыс істей бастайды, қызығушылық танытқан аудиторияны тартады);
  • дәл таргетинг (кілт сөздер, геолокация, қызығушылықтар бойынша).

PPC жарнамасының негізгі форматтары қандай?

  • Іздеу жарнамасы — іздеу жүйелеріндегі (Google, Bing) нәтижелердің үстінде немесе астында көрсетілетін мәтіндік хабарландырулар.
  • Контексттік-медиялық жарнама — серіктестік желілердегі сайттарда орналастырылатын баннерлер мен графикалық хабарландырулар (мысалы, Google Display Network).
  • Әлеуметтік желілердегі жарнама — Facebook, Instagram, LinkedIn платформаларындағы хабарландырулар.
  • Сауда хабарландырулары — іздеу жүйесінде тауардың суреті, бағасы және атауы көрсетілген карточка-хабарландырулар.

PPC жарнамасы қалай жұмыс істейді?

Клик үшін төлеммен жарнама келесі қағида бойынша жұмыс істейді:
  • Платформаны таңдау және кампанияны құру.
  • Бюджет пен ставканы белгілеу.
  • Хабарландырулар аукционы.
Пайдаланушы іздеу сұранысын енгізгенде немесе әрекет жасағанда, платформа аукцион өткізеді. Аукцион сіздің ставкаңызды, хабарландыру сапасын және кілт сөздердің сәйкестігін ескереді.
  • Хабарландыруларды көрсету.
Егер сіздің хабарландыруыңыз аукционда жеңсе, ол пайдаланушыға көрсетіледі. Орналасуы хабарландыру рейтингіне байланысты (ставка × сапа).
  • Клик үшін төлем.
Пайдаланушы хабарландыруға басқан жағдайда ғана төлейсіз.
  • Конверсия және талдау.
Басқаннан кейін пайдаланушы сіздің сайтыңызға, лендингке немесе қосымшаға өтеді.

Нәтижені өлшейміз (мысалы, сатып алулар, жазылулар, қоңыраулар) және ROMI (инвестиция қайтарымы) арттыру үшін кампанияны оңтайландырамыз.

Жарнаманы тиімді баптау тәжірибе мен терең білімді қажет етеді. PPC жарнамасын Netpeak агенттігіне сеніп тапсырсаңыз, уақытты үнемдейсіз, қателіктерден аулақ боласыз және кампанияларыңыздың максималды нәтижесін қамтамасыз етесіз.

Pay-Per-Click жарнамасының құны неге байланысты?

Клик бағасы (CPC) аукцион арқылы қалыптасады — бұл механизм сіздің хабарландыруыңыздың көрсетілетінін, оның орнын және өзара әрекет үшін қанша төлейтініңізді анықтайды.

Бұл модель Google Ads, Facebook, LinkedIn, TikTok, YouTube, Amazon және басқа да көптеген платформаларда қолданылады.Пайдаланушы іздеу сұранысын енгізгенде немесе сайтқа кіргенде, аукцион жүйесі іске қосылады. Платформа белгіленген критерийлерге сәйкес келетін хабарландыруларды бағалап, аудиторияға көрсетілетіндерін таңдайды.

Аукцион нәтижесі екі негізгі факторға байланысты:
  • Ставка — сіз клик үшін төлеуге дайын ең жоғары сома.
  • Хабарландыру сапасының көрсеткіші — мәтін, визуалды мазмұн және лендинг беті сияқты элементтерді ескере отырып, оның сәйкестігі мен тиімділігін өлшейді.

Кеңес алу

Благодарим за обращение!

Вы сделали первый шаг к фантастической маркетинговой кампании. Наш эксперт свяжется с вами в течение 1 рабочего дня, чтобы ответить на все ваши вопросы.

Начнем наше путешествие 😉
Ой! При отправке формы что-то пошло не так.
Лерика Немыкина
Customer Operation Department Team Lead
Кеңес алу
Кеңес алу
Рақмет! Біз сіздің өтінішіңізді алдық!
Упс! Что-то пошло не так при отправке формы.