2006 жылдан бастап біз тек контекстік жарнамамен ғана емес, клиенттен мақсатты аудиторияға хабарлама жеткізумен айналысамыз. Осылайша, біздің клиенттеріміздің бизнесінің сатылымы мен пайдасын арттырамыз.
Ол үшін біз пайдаланушылар брендті тани бастаған сатылымдар айналымының бастапқы кезеңінен бастап қайталама тапсырыстарды жүзеге асырғанға дейін, бүкіл цифрлық жарнама құралдарын қолданамыз.
Контекстік жарнама нарығындағы көптеген агенттіктер нәтижеге емес, қызмет көрсетуге бағытталған.
Сондықтан Netpeak PPC 2.0 құрды - бұл күнделікті процестерді автоматтандыру және аналитика мен жарнамалық науқандарды оңтайландыруға уақытты босату арқылы жарнамалық инвестициялардың өтелімділігіне бағытталған қызмет.
Біздің мамандар мақсатты аудиторияның назарымен және бизнестің ақшасын басқарумен жұмыс істейді. Бұл уақытта, басқалар аккаунттағы кілт сөздермен жұмыс істеуді жалғастыруда.
PPC 2.0 — бұл маркетингтік инвестициялардың өтелімділілігіне бағытталған жарнамалық науқандарды ұйымдастыруға, орнатуға және өткізуге арналған кешенді тәсіл. Стратегияны жүзеге асыру үшін біз See-Think-Do-Care фреймворкын қолданамыз және жарнамалық арналарды бизнестің нақты міндеттеріне сәйкес реттейміз. Бұл жағдайда әлеуетті клиенттің қазіргі кездегі кезеңі міндетті түрде ескеріледі.
Целевая аудитория: широкая. У клиента не сформирована потребность, он не знает о вашем продукте или бренде, у него нет устойчивой ассоциации решения этой проблемы с вашим продуктом.
Цели: повысить осведомлённость и узнаваемость. Донести запоминающийся образ компании, обеспечить широкий контакт бренда с потенциальным потребителем.
Задачи: сформировать потребность, привлечь внимание к продукту, охватить рекламным сообщением широкую группу потенциальных клиентов.
Инструменты: медийная реклама, видеореклама, таргетированная реклама.
KPI: охват аудитории, количество или процент взаимодействий, рост узнаваемости бренда, процент новых посещений, количество просмотров рекламного сообщения.
Мақсатты аудитория: орташа. Клиенттің Сіздің өніміңіз жабатын мәселені шешу қажеттілігі бар. Клиент бұл мәселені қалай шешуге болатынын білмейді немесе оны басқа жолмен (басқа өнім көмегімен) жасайды.
Мақсаттары: өнімді тұтынушыға әкелетін пайдамен байланыстыру.
Міндеттері: өнімнің артықшылықтарын жеткізу, пайдалану мысалдары. Сайт немесе әлеуметтік желі аудиториясын арттыру.
Құралдар: іздеудегі контекстік жарнама, медиалық жарнама, бейне жарнама, аудиторияға бағытталған жарнама.
KPI: CTR, сәтсіздік көрсеткіші, микроконверсиялар және келесі кезеңді егжей-тегжейлі талдауға көмектесетін байланысты конверсиялар.
Целевая аудитория: узкая. Пользователь готов к покупке и находится в поиске лучшего варианта или условий.
Цели: склонить пользователя выбрать ваш продукт, через донесение преимуществ и УТП.
Задачи: донести персонализированное сообщение с релевантным предложением и убедительным призывом к действию.
Инструменты: контекстная реклама в поиске, ремаркетинг, маркетплейсы и прайс-агрегаторы, реклама в социальных сетях.
KPI: коэффициент конверсии, стоимость пользователя, стоимость транзакции, ROI, процент незавершенных покупок.
Мақсатты аудитория: тапсырыс немесе транзакция жасаған клиенттер.
Мақсаттары: бір реттік сатып алушыларды тұрақты тұтынушыларға айналдыру арқылы қайта сатып алу санын көбейту.
Міндеттері: акцияларды, адалдық бағдарламаларын жариялау, қосымша тауарларды ұсыну және қайта сатуды ынталандыру.
Құралдар: ремаркетинг.
KPI: айырбастау коэффициенті, ROI, бір пайдаланушыға шаққандағы кіріс.
Google-дағы іздеу (контекстік) жарнамалары қалыптасқан өтініші бар пайдаланушыларға арналған - бұл іздеу жолағындағы мәтіндік хабарлама түріндегі сұрауға жауап.
Қалыптасқан сұранысы бар аудиторияға бағытталғандықтан, конверсиялық трафикті алуға көмектеседі.
Тауарлық жарнама іздеу сұрауына жауап ретінде графикалық материал түрінде пайда болады. Бұл өнімнің қысқаша сипаттамалары бар суретке ұқсайды. Google Shopping көмегімен орнатылған.
Жарнамалық кампанияның бұл түрі әсіресе интернет-дүкендер мен маркетплейстер үшін тиімді.
Медиалық жарнама аудиторияның қолжетімділігін арттырады, белгілі бір ұсынысы бар баннерге ұқсайды, әртүрлі ақпараттық сайттарда орналастырылған. Таргетингтік параметрлер баннерді белгілі бір пайдаланушы топтарына қызығушылықтарға, сайттағы мінез-құлыққа және басқа сегменттеу критерийлеріне сәйкес көрсетуге мүмкіндік береді.
Бұл бренд туралы хабардарлықты арттырудың тамаша құралы.
YouTube және басқа да танымал бейне-хостингтерде бейне-роликтерді орналастыру арқылы компания бейнесін жасау және пайдаланушыны тарту. Икемді таргеттелген параметрлер, қолжетімді қаралым құны, әртүрлі форматтар мен тәсілдер, салыстырмалы түрде төмен қаралым бағасы.
Құрал өнімді тану және қажеттіліктің пайда болуы үшін жақсы жұмыс істейді.
Google Ads-тағы ремаркетинг Сіздің сайтыңыздың беттерін қараған немесе жарнамаңызды көрген, бірақ сатып алмаған пайдаланушыларды қайтару үшін, сондай-ақ қайта сатуды ынталандыру үшін қолданылады.
Мұндай пайдаланушылар әдетте адал болады және мақсатты әрекетті орындау ықтималдығы жоғары.
Әлеуметтік желілердегі жарнама — бұл аудиторияны нақты құрылымдауға және таңдауға мүмкіндік беретін әртүрлі форматтар мен икемді параметрлер. Сонымен, әлеуметтік желілердегі хабарламаларды тек жасы мен жынысы бойынша ғана емес, сонымен қатар географиялық және жұмыс орны, қызығушылықтары, білімі мен басқа да көптеген критерийлер бойынша беруге болады.
Танымалдылықты қалыптастыру үшін де, тікелей сату үшін де тамаша.
Әртүрлі сатушылардың бағаларын салыстыруға мүмкіндік беретін қызметтердегі жарнамалық хабарламалар. Артықшылығы — сатып алуға дайын және оңтайлы жағдайларды таңдау сатысында тұрған аудиториямен жұмыс істеу мүмкіндігі. Потенциалды клиент бағалар мен шарттарды салыстырады, ол жарнамалық хабарламаны маркетплейстің нақты бөлімінде көреді.
Хабарландырулар деректер арнасы негізінде конфигурацияланады және сайттардың тиісті бөлімдерінде көрсетіледі.
Клиенттер әрқашан кейстер мен портфолионы көріп жүгінеді. Олар түсінікті ұсыныс пен жақсы стратегияның арқасында агенттікпен жұмыс істей бастайды. Бірақ олар бізбен серіктестіктің қаржылық нәтижесін көргенде ғана жалғастырады: клиенттер санының өсуі, кірістің өсуі және ілгерілету шығындарынан асатын пайда.
Сондықтан клиенттің Netpeak агенттігімен серіктестігінің орташа мерзімі — 23 ай. Олардың тәжірибесі және кейстерімен танысыңыз.
Сіздің жобаңызды ілгерілету үшін Netpeak агенттігінің 168 интернет-маркетологтарынан таңдалған команда жұмыс істейді. Олардың артында агенттіктің әртүрлі нишадағы, әртүрлі елдердің нарықтарындағы 15 жылдан астам тәжірибесі және 4 000 астам іске асырылған жобалары бар. Олардың әрқайсысының сараптамасы әлемдік жарнама және аналитикалық жүйелердің кемінде 2 сертификатымен расталады.
Осы факторлардың барлығы Сіздің тәуекелдеріңізді азайтады және онлайн-маркетингтік инвестицияларыңызды қорғайды.
Кез келген сервистік бизнестің сәттілігінің құпиясы-процестердің нақтылануы. Бұл сапа деңгейін ұстап тұруға, Сізге — біздің клиентке түсінікті және болжамды болуға мүмкіндік береді.
Ай сайынғы жоспарлау, SCRUM жұмысы, барлық күнделікті әрекеттерге арналған чек-парақтары және көп деңгейлі сапаны бақылау Сіздің командаңызға біздің мамандармен үнемі синхрондауға және бизнес мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді.
2006 жылдан бері біз онлайн-маркетингтен пайда табуды қалайтын бизнеске қызмет етеміз және өзіміздің жеңістеріміз бен сәтсіздіктеріміз туралы ашық айтамыз. Сіз біздің клиенттеріміздің портфолиосымен танысып, жұмысымыз туралы пікірлерді көре аласыз, солардың арасында сізге таныс брендтер немесе сайттарды таба аласыз.
Сондай-ақ, Сіз біздің блогымыздың 300 000 тұрақты оқырмандарының бірі бола аласыз, онда біз өз тәжірибемізбен бөлісеміз. Әрине, Сіз әрқашан біздің салалық іс-шараларымыздың біріне бізбен және біздің көзқарасымызбен жеке танысу үшін келе аласыз.
Біздің агенттіктен бүкіл әлем мамандары қолданатын маркетингтік және аналитикалық бағдарламалық өнімдер өсті. Біздің өндірістік департаментте жұмысты автоматтандыру және жеделдету үшін технологиялар мен скриптерді үнемі дамытатын жеке команда бар.
Бұл Сіз үшін нені білдіреді? Сіз бірдей ақшаға көбірек жабық тапсырмалар аласыз және Сіздің маркетингіңіз бәсекелестеріңізге қарағанда жылдамырақ болады. Біздің әзірлемелермен танысыңыз.
Тұрақты байланыс, әр процестің өлшенетін мақсаттары және автоматтандырылған есеп беру - осы міндеттерді шешу үшін біз Netpeak клиентінің Жеке Кабинетін әзірледік.
Кез келген уақытта сіз жоба бойынша негізгі метрикаларды көре аласыз, жарнамалық науқандардың нәтижелерін тексере аласыз, тапсырмалардың прогресін қадағалап, жауапты тұлғалармен байланыса аласыз.
Сквозная аналитика, коллтрекинг и телефония в одном сервисе
Ringostat — экосистема, объединяющая маркетинг и продажи. Получите данные о ROI, конверсиях и звонках в едином интерфейсе. Экосистема Ringostat включает в себя сквозную аналитику, коллтрекинг, виджет обратного звонка, виртуальную АТС, аналитический ассистент менеджера по продажам и «умный телефон» в браузере. Является официальным партнером Google Analytics.
Сервис для настройки глубокой веб-аналитики
Помогает корректно настроить сбор данных с сайта, объединить данные из разных систем, настроить кастомные метрики, которые важны для вашего бизнеса (например, отслеживание целевых действий в разных точках касания, ROPO, модели атрибуции), и в результате использовать аналитику для принятия качественных решений.
Для передачи данных используется Measurement Protocol.
Жобада орнатылған жарнамалық жүйелер мен веб-аналитикалық қызметтердің деректерін біріктіретін тапсырыс бойынша кастомдық есеп.
Бақылау тақталары барлық негізгі көрсеткіштерді бір терезеде көруге мүмкіндік береді:
шығындар, CPC, CTR қайнар көздері/желі түрлері бойынша;
бюджеттің жетіспеушілігінен және төмен рейтингтен бөлек жоғалған транзакциялар;
бюджеттің жетіспеушілігінен және төмен рейтингтен бөлек жоғалған кіріс;
бюджеттің өсуі бойынша ұсыныстар;
бюджет тапшылығының үлесі;
сапа көрсеткіші және оның CPC, шертулер, CTR-ге әсері;
аккаунт бойынша сапа көрсеткішінің компоненттері (жарнаманың өзектілігі, лендингтің сапасы және күтілетін CTR);
СРО, CPL, бюджет тапшылығы, жоғалған кіріс және т. б. бойынша динамика.
Netpeak агенттігінің ішкі хабарлама жүйесі маркетологқа жобаның жағдайы мен қателіктері туралы хабарлауға мүмкіндік береді.
Қазір жұмыста біз осындай дайджесттерді қолданамыз:
сайттағы Google Analytics кодына қатысты мәселелер;
трафик проблемалары (қалыптан тыс өсу, төмендеу) ;
конверсия санының/құнының күрт өзгеруі;
Google Ads, Facebook Ads аккаунттарында қаражаттың жетіспеушілігі мәселелері;
әртүрлі құрылғылардағы жарнаманың тиімділігі;
аудиторияның жас деректері бойынша CPC трафигінің тиімділігі;
жарнаманың сағат бойынша тиімділігі;
жарнамадан ауысқан пайдаланушылардың орналасқан жері.
Біздің мамандар әзірлеген скрипттер мен ережелер аккаунттарды минималды уақытпен тиімді басқаруға мүмкіндік береді.
Бұл күнделікті тапсырмаларды орындауды жеңілдететін автоматтандыру.
Netpeak қолданатын скрипттердің мысалдары:
қоймада жоқ тауарлар бойынша кампанияларды тоқтату;
сауда/іздеу кампанияларындағы мөлшерлемені автоматты түрде тағайындау;
КМС тиімсіз алаңдарын тазалау;
жарнамалардағы бағаларды жаңарту;
минус-сөздердің қақтығыстарын анықтау;
UTM-белгілерінің дұрыстығын тексеру;
url 404, 500 және басқа қателерді тексеру;
қалған баланс туралы хабарламалар;
кампанияларды қажетті күн мен уақытта тоқтату және іске қосу;
барлық аккаунт компаниялары бойынша кеңейтімдерді қосу;
қайталанатын кілт сөздерді орнату және т. б.
Біз жетекші жобалар бойынша мәселелерді тез анықтай алатындай мамандардың жұмысы туралы дайджесттерді қолданамыз.
Қызметкерлерді бақылауға арналған дайджест мысалдары:
аккаунттағы маманның жұмысын бақылау (Google Ads, Facebook);
маманның жоба бойынша орындалған жұмысы туралы есепті қосуын бақылау;
маманның өткен айдағы, айдың басындағы жұмыс нәтижелері туралы есепті қосуын бақылау;
жоба бойынша уақыттың дамуын бақылау;
ағымдағы айда аккаунттағы шығындар мен болжамды комиссия туралы хабарлама.